Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-28
Pasym: Zakup usług szkoleniowych dla uczestników projektu
pt. Aktywna jednostka to aktywne społeczeństwo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet VII Promocja integracji społecznej
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 124450 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Pocztowa 3/3, 12-130 Pasym, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 62 12 043, faks 89 62 12 043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług szkoleniowych dla uczestników projektu pt. Aktywna jednostka to aktywne społeczeństwo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć dla 15 osób z terenu gminy Pasym, uczestniczących w projekcie systemowym Aktywna jednostka to aktywne społeczeństwo współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W zajęciach szkoleniowych uczestniczyć mogą wyłącznie beneficjenci projektu, skierowani przez Zamawiającego (zgodnie z przeprowadzoną rekrutacją przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasymiu). Miejsce wykonania zamówienia - miasto Pasym Ogółem: 6 rodzajów zajęć dla 15 osób z terenu gminy Pasym w okresie IV- XII 2013 r. Przedmiot zamówienia podzielony został na pięć części w celu realizacji zamówienia w częściach. Wykonawca może złożyć oferty na dowolnie wybraną część zamówienia, każda część będzie oddzielnie oceniana..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych zapisów dotyczących opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 3 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych zapisów dotyczących opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych zapisów dotyczących opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych zapisów dotyczących opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile uprawnienie takie nie wynika z innych złożonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w części dotyczącej ceny. Cena ulega zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pasym.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasymiu, ul. Pocztowa 3/3, 12-130 Pasym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasymiu, ul. Pocztowa 3/3, 12-130 Pasym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne w ramach projektu pt. Aktywna jednostka to aktywne społeczeństwo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening interpersonalny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzony dla jednej grupy 15 - osobowej, w wymiarze 3 dni, łącznie 35 godzin zegarowych. Zakres zajęć winien mieć na celu naukę nawiązywania kontaktów z ludźmi. Podczas treningu interpersonalnego Uczestnicy projektu będą: doświadczać siebie w różnych relacjach; uczyć się asertywności pogłębiania własnego potencjału; zwiększać wiarę we własne możliwości. Aby trening był przeprowadzony profesjonalnie i osiągnął zamierzone rezultaty, zasadne jest, aby był prowadzony przez 2 osoby..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualna terapia psychologiczna dla 15 osób w wymiarze 4 godzin osobę tj. łącznie 60 godzin zegarowych. Przeprowadzenie indywidualnej terapii ma na celu wsparcie beneficjentów w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących sytuacji życiowej, rodzinnej, w celu zmniejszenia barier społecznych, poprzez podniesienie motywacji do działania i zaufania we własne siły, pokonywania trudności, umiejętności rozwiązywania konfliktów oraz nabycie umiejętności do samodzielnego podejmowania decyzji i skutecznego realizowania działań, opracowanie dla wszystkich uczestników tj.15 osób diagnoz psychologicznych. Konsultacje psychologiczne prowadzone dla 15 uczestników projektu systemowego w wymiarze 80 godzin łącznie, mające na celu wsparcie i wzmocnienie psychologiczne uczestników projektu. Pomoc według potrzeb i problemów uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z doradcą zawodowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym przeprowadzone dla 2 grup (7 i 8 - osobowej) po 12 godzin na grupę, łącznie 24 godziny zegarowe. Zajęcia obejmą tematykę: jednostka w świecie zmian; normy, wartości; uczenie się, a siła pozytywnego i twórczego myślenia; reakcja na utratę pracy; analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy; odkrywanie własnych możliwości i predyspozycji zawodowych; rynek pracy dokumenty aplikacyjne; asertywność w poszukiwaniu pracy; rozmowa z pracodawcą wstępna i kwalifikacyjna; jak się uodpornić na stres i porażki. Wymogiem jest, aby zajęcia były prowadzone w formie warsztatowej.Zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym - przeprowadzone dla 15 osób w wymiarze 6 godzin na osobę, co daje łącznie 90 godzin zegarowych. Obejmą tematykę: ustalenie problemu zawodowego, analiza doświadczeń zawodowych, kwalifikacji, umiejętności i predyspozycji, stworzenie Indywidualnego Planu Działania oraz Wielowymiarowego Kwestionariusza Preferencji, a także naukę praktycznego wykorzystania komputera przy tworzeniu dokumentacji aplikacyjnej i w poszukiwaniu pracy oraz rola Internetu w tym procesie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztat wizażu i stylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzony dla 2 grup (7 i 8 - osobowej) po 10 godzin na grupę, łącznie 20 godzin zegarowych. Zakres szkolenia winien obejmować wiedzę z zakresu kosmetologii i zdrowia. Warsztat ma na celu łamanie negatywnych przekonań, zmianę wizerunku uczestników projektu oraz podniesienie samooceny i zmianę stylu życia. Praktyczne warsztaty uczące jak dobrze wykonać makijaż, aby profesjonalnie wyglądać w pracy oraz na formalnych spotkaniach. Ma pomóc zdobyć wiedzę o swojej urodzie, jej atutach i słabych stronach. Nauczyć jak się malować i ubierać, by czuć się dobrze, atrakcyjnie i pewnie siebie. Pozwoli na poznanie podstawowych tajników makijażu i zasady doboru odzieży odpowiedniej dla swojego typu urody, osobowości oraz charakteru spotkania. Wymogiem jest przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów praktycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty wyjazdowe z zakresu zakładania spółdzielni socjalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzone dla grupy 17 osobowej w wymiarze 3 dni (15 uczestników projektu i 2 pracowników MGOPS Pasym). Działanie ma na celu pokazanie działalności co najmniej 4 spółdzielni socjalnych na terenie województwa Warmińsko - Mazurskiego. Wymogiem jest, aby w trakcie warsztatów odbyło się 6 godzin zajęć teoretycznych o tematyce zakładania i funkcjonowania oraz niezbędnej dokumentacji do prowadzenia spółdzielni socjalnej oraz wizyty studyjne w 4 wybranych spółdzielniach socjalnych celem zapoznania się ze specyfiką funkcjonowania i poznania zasad ich działalności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.