eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa świadczenia serwisu i konserwacji oprogramowania (znak sprawy1/ZP/14)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-20

Warszawa: Usługa świadczenia serwisu i konserwacji oprogramowania (znak sprawy: 1/ZP/14)
Numer ogłoszenia: 12449 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa świadczenia serwisu i konserwacji oprogramowania (znak sprawy: 1/ZP/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja usługi serwisu i konserwacji niżej wymienionego oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Dzielnicy Wola. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wyszczególnione poniżej: a) Serwis i konserwacja podsystemu DOM - dodatki mieszkaniowe, System Obsługi Obniżek Czynszu Regulowanego - część 1 zamówienia, b) Serwis i konserwacja Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - część 2 zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 zamówienia - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100), dla części 2 zamówienia - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ------------------------------------

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część 1 zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę świadczenia serwisu i konserwacji oprogramowania stworzonego za pomocą programu MICROSOFT VISUAL C++ 2005 - wymagany minimalny okres zrealizowanej usługi- 6 miesięcy. część 2 zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę świadczenia serwisu i konserwacji oprogramowania stworzonego za pomocą programu Oracle Developer 6i - wymagany minimalny okres zrealizowanej usługi - 6 miesięcy; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, o których mowa w części V SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ---------------------------------------

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -----------------------------------------------

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ----------------------------------------------

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 3. W przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków - pisemne zobowiązanie podmiotów, do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w formie oryginałów. Zamawiający wymaga aby składany dokument: - wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie, - informację wskazującą, który konkretny zasób jest udostępniany. W przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia, (np. podwykonawstwo, doradztwo)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, wobec czego ww. zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorach umów w § 10 ust. 2 tj.:Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy z przyczyn obiektywnych, trudnych do przewidzenia, a zmiany te będą niezbędne do prawidłowego, zgodnego z zamiarem stron zrealizowania umowy. Zmiany umowy dokonywane będą w formie aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/page/83,zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 7,60 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 219.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 - Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis i konserwacja podsystemu DOM - dodatki mieszkaniowe, System obsługi Obniżek Czynszu Regulowanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem MS Windows 2003 Wersja bazy MS SQL 2005. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu MICROSOFT VISUAL C++ 2005. Właścicielem kodów źródłowych jest WiGSoft II Wiesław Kachniarz z siedzibą w Piasecznie (05-500) ul. Małej Łąki 4. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorze umowy dla części 1 zamówienia, tj. załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis i konserwacja Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem wchodzą następujące podsystemy: FKJB - Obsługa finansowo-Księgowa Jednostek Budżetowych FKORG - Obsługa Finansowo-Księgowa Organu KASA - Obsługa Kas Urzędu GRU - Obsługa Generalnego Rejestru Umów GM - Obsługa Gospodarki Magazynowej OPGRU - Naliczanie Opłat za Wieczyste użytkowanie Gruntów PNIER - Naliczanie Podatków od Nieruchomości PPW - Obsługa Przekształceń Prawa Własności OFA - Obsługa Funduszu Alimentacyjnego SWR - Obsługa Świadczeń Rodzinnych WOGRU - Windykacja Opłat za Wieczyste Użytkowanie Gruntów WPBUD - Obsługa Wpływów Budżetowych WYBUD - Obsługa Wydatków Budżetowych WNIER - Windykacja Podatku od Nieruchomości NWPOJ - Naliczanie i Windykacja Podatku od Środków Transportu ST - Środki Trwałe Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem Solaris 10. Wersja bazy Oracle Database Standard Editio One ver. 9.2.07 Sparc, bez software update license & support. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-890), ul. Heweliusza 11. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorze umowy dla części 2 zamówienia, tj. załącznik nr 4a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.