Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Rawa Mazowiecka: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Słowackiego i ul. Dolnej wraz z oczyszczalnią wód deszczowych
Numer ogłoszenia: 124513 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. , ul. Juliusza Słowackiego 70, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8142176, 8147075, faks 046 8142176.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rawik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Słowackiego i ul. Dolnej wraz z oczyszczalnią wód deszczowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej w ul. Słowackiego i ul. Dolnej wraz z oczyszczalnią wód deszczowych. Zakres prac przewidzianych w kontrakcie od wylotu do rzeki do punktu (studzienki) nr 119: - wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PE SN8 O 800 ÷1600 (dopuszcza się wykonanie rurociągu z materiałów alternatywnych takich jak GRP lub rury żelbetowe na całej długości kanalizacji pod warunkami wymienionymi w pkt. 2.3.1.3 ST 03.01), - wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej z rur żelbetowych na ławie betonowej O1000, - wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rury ze strukturalnego PE SN8 O 800 ÷ 1600 - wykonanie przepustów betonowych rurowych O1000 z piętrzeniem - wykonanie kompletu oczyszczalni ścieków deszczowych o przepustowości 500/5000 l/s Orientacyjna długość sieci przewidziana do realizacji w ramach kontraktu wynosi 0,94 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 60 000 PLN (słownie sześćdziesiąt tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, gdy Wykonawca będzie nim dysponował. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w tym: - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie sieci kanalizacji deszczowej: długość kanalizacji deszczowej minimum 1,00 km i o średnicy nie mniejszej niż O400 mm, - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie urządzenia do oczyszczania wód deszczowych, o przepustowości co najmniej 200l/s. b) wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej: 1. Kierownik budowy - posiadający: - co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w realizacji robót budowlanych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy sieci kanalizacyjnej o długości min. 1,00 km wraz z urządzeniem do oczyszczania wód deszczowych; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Inżynier budownictwa - posiadający: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji robót budowlanych na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień budowlanych, jako inżynier konstrukcyjno-budowlany; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1,5 mln PLN.; b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 mln PLN. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę(ów), oświadczeń, dokumentów wymienionych poniżej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie składa Pełnomocnik wskazany w Pełnomocnictwie) - przygotowane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 4 Ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich) - wzór stanowi Załącznik nr 3 do IDW; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców); 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców); 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony wspólnie przez Wykonawców) - zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 9. 2)a) - przygotowany według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do IDW; 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) - zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 9. 2)b) - przygotowany według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Formularza Oferty; 7) Dokumenty stwierdzające, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia t.j. oryginały lub kopie stosownych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie); 8) W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami wymienionymi w wykazie, o którym mowa w podpunkcie 6) przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tych osób. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006r., poz. 578;). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia (zależnie od zakresu obowiązków) i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi w pkt. 9.2)b). 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, oceniana będzie ich łączna zdolność kredytowa oraz posiadane środki finansowe); 10) polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 3 mln PLN (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek lub Wykonawcy spełniający go łącznie) UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających wszelkie dane finansowe podane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tych walut przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie 1.3) i 1.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w punkcie 2.1) a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w punkcie 2.1) b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie 2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.1) i 2) są składane w formie oryginału, dokumenty, o których mowa w pkt. 1 3) - 11) są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu Kontraktu. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik winien być upoważniony do zobowiązywania i odbierania poleceń dla i w imieniu każdego i wszystkich łącznie Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilno-prawnej. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę w oryginale, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu robót. Umowa musi być zawarta na okres realizacji przedmiotu umowy i na okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rawik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 70
96-200 Rawa Mazowiecka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Juliusza Słowackiego 70, 96-200 Rawa Mazowiecka, pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie finansowany przy udziale pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Krasewice Jagiełki
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przez Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiszni Małej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.