Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Bydgoszcz: WYKONANIE MAPY AKUSTYCZNEJ MIASTA BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 124514 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MAPY AKUSTYCZNEJ MIASTA BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE MAPY AKUSTYCZNEJ MIASTA BYDGOSZCZY.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.74.23.00 - Usługi monitoringu nadmiernego hałasu 90.74.22.00 - Usługi w zakresie ochrony przed hałasem 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1) 2 usług, z których każda polegała na opracowaniu mapy akustycznej dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys., zgodnej z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska z uwzględnieniem hałasu drogowego, szynowego (kolejowego i tramwajowego) oraz przemysłowego w tym: wykonaniu numerycznego modelu terenu oraz trójwymiarowego modelu zabudowy, 2) 2 usług, polegających na wykonaniu programu ochrony środowiska przed hałasem dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys., wykonanych na podstawie wymagań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska, 3) jedną usługę, polegającą na wykonaniu i wdrożeniu systemu ciągłego, całorocznego, wielopunktowego (składającego się z co najmniej 10 lokalizacji pomiarowych jednocześnie działających) monitoringu hałasu drogowego oraz zbieraniu i prezentacji wyników pomiarów hałasu na portalu internetowym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 1) jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie, która nabyła doświadczenie w koordynowaniu prac przy tworzeniu przynajmniej dwóch map akustycznych i dwóch programów ochrony środowiska przed hałasem dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys., zgodnie wymaganiami wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska, 2) 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe w zakresie akustyki środowiska albo wykształcenie wyższe wraz ze studiami podyplomowymi w zakresie ochrony środowiska przed hałasem, które brały udział w pracach związanych ze sporządzeniem, co najmniej dwóch map akustycznych dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys., zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska, 3) 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe i doświadczeniem w wykonaniu opracowań z zakresu analiz w systemie GIS, które brały udział w wykonywaniu systemów informatycznych dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys., 4) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, która uczestniczyła w opracowaniu systemu do gromadzenia i przetwarzania danych wejściowych oraz danych otrzymanych z mapy akustycznej, dla co najmniej 2 map akustycznych dla aglomeracji powyżej 100 tys. mieszkańców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) wykaz wykonanych usług (tj. potwierdzających spełnianie warunku opisanego w pkt III.3.4), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru Zamawiającego), 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Zamawiającego), 4) *pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp). Przedmiotowe zobowiązania należy złożyć w celu udowodnienia Zamawiającemu, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Uwaga! Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, na podstawie art. 26 ust. 2e uPzp odpowiada solidarnie z wykonawcą zamówienia za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.4.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres trwania asysty technicznej - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany warunków gospodarczych, w tym: zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT), 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, w szczególności dot. zmiany zakresu lub metody wykonania przedmiotu umowy, 4) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 6) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 31 marca 2018 r., w tym : 3)Etap I - przekazanie opracowania Mapa akustyczna miasta Bydgoszczy ze stanem na 2016r. i udostępnienie jej na internetowym portalu internetowym - do 31 maja 2017r. 4)Etap II - przekazanie opracowania Program ochrony środowiska przed hałasem dla miasta Bydgoszczy 2018 - do 31 marca 2018r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 10zł płatna na konto Bank Pekao S.A. /33 1240 6452 1111 0010 4788 0697.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.05.2016r. o godz. 11:15 - pokój 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW 240 odc. Rykowisko-Błądzim od km 47+400 do km 47+780, dł. 0,380 km
- Świadczenie usługi cateringowej w formie przerwy kawowej dla uczestników szkoleń w ramach projektu "Dorośli dla gospodarki"
- Dostawa gaśnic
- Wznowienie granic pasa drogi wojewódzkiej nr 649 relacji Pluskowęsy - Mlewo - Sierakowo w zakresie działki nr 320, obręb Mlewo, gmina Kowalewo Pomorskie
- Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO).
- Dostawa wraz z montażem monitoringu termowizyjnego hali stacji przeładunku odpadów zlokalizowanej w Toruniu przy ul. Kociewskiej 42
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa licencji oprogramowania softphone na potrzeby systemu telefonii VoIP wraz z usługą wsparcia serwisowego
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz wdrożenie mechanizmów i środków zwiększających odporność na ataki z cyberprzestrzeni" w ramach konkursu grantowego: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa i instalacja nowego sprzętu informatycznego i licencji w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście Gnieźnie"
- Dostosowanie skonwertowanych danych baz BDOT500 i GESUT do obowiązujących przepisów
- "Zakup nowego sprzętu serwerowego z oprogramowaniem oraz urządzeń sieciowych wraz z usługą montażu, konfiguracji, migracji danych i z wsparciem powdrożeniowym".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.