Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Wrocław: Dostawa materiałów i odczynników chemicznych dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 124538 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i odczynników chemicznych dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników chemicznych dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu. Asortyment stanowiący przedmiot dostawy oraz zamawiane ilości wskazano w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1.1 - 1.16) do SIWZ. b) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia podzielono na szesnaście niżej wskazanych części: Część 1: dostawa pasty silikonowej szarej, ninhydryny w spayu, skalówek, linijek fotograficznych, folii daktyloskopijnej, tuszu daktyloskopijnego czarnego, folii aluminiowej, folii daktyloskopijnej, sadzy angielskiej, proszku daktyloskopijnego magnetycznego czarnego, proszku daktyloskopijnego argentorat, rozcieńczalnika oraz środka do uzuwania powłok lakierniczych. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.1 do SIWZ. Część 2: dostawa płatków czyszczących, DFO, pojemników szklanych, SPRAY-napęd, kleju cyjanoakrylowego, rozpuszczalnika HFE 7000, RAM, RAY, pojemników na klej cyjanoakrylowy. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.2 do SIWZ. Część 3: dostawa tamponów do zabezpieczania śladów osmologicznych oraz słoików typu twist. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.3 do SIWZ. Część 4: dostawa kompletu filtrów do komory CA30S SAFEFUME. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.4 do SIWZ. Część 5: dostawa wzorców substancji oraz wzorców alkoholu. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.5 do SIWZ. Część 6: dostawa wzorca substancji. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.6 do SIWZ. Część 7: dostawa wzorców substancji. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.7 do SIWZ. Część 8: dostawa propanolu, amoniaku, etanolu, metanolu, octanu etylu, eteru naftowego, amoniaku, acetonu, 2-propanolu, chloroformu, cykloheksanu, dietyloaminy, etanolu, eteru di etylowego, metanolu, N-heksanu, octanu etylu, toluenu, testów paskowych, odczynnika Dragendorffa, płytek aluminiowych, spryskiwaczy, głowic do spryskiwaczy, szalek do ważenia PS, muca solu, dozowników do cieczy organicznych, pipet automatycznych, końcówek do pipet BRAND, pipet Pasteura, miedzi II chlorek dihydrat. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.8 do SIWZ. Część 9: dostawa próbówek, korków do próbówek, igieł do strzykawki, zlewek szklanych, strzykawek, końcówek do pipet, kuwet, fiolek sarstedt. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.9 do SIWZ. Część 10: dostawa fiolek szklanych do GC, kapsli PE z uszczelką PTFE, kapsli aluminiowych z uszczelką PTFE, Headspace Cap, Headspace Vial, fiolek szklanych, nakrętek PP z uszczelką, fiolek szklanych oraz statywów na fiolki. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.10 do SIWZ. Część 11: dostawa o-ring for needle seal assembly do oraz autosamplera chromatografu firmy Perkin Elmer, Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.11 do SIWZ. Część 12: dostawa o-ring oraz uszczelki ceramicznej źródła jonów. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.12 do SIWZ. Część 13: dostawa Formamidu Hi-Di, odczynników Gene Scan, zestawów do identyfikacji osobniczej, zestawów do izolacji DNA, zestawów do ilościowego oznaczania ludzkiego DNA techniką real time PCR, zestawów multipleksowych do ilościowego oznaczania ludzkiego i ludzkiego męskiego DNA techniką real time PCR, próbówek reakcyjnych. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.13 do SIWZ. Część 14: dostawa testów paskowych do ujawniania krwi oraz testów do ujawniania śladów krwi ludzkiej. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.14 do SIWZ. Część 15: dostawa pakietów kryminalistycznych do przestępstw seksualnych oraz pakietów kryminalistycznych zestawów do pobierania materiału genetycznego. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.15 do SIWZ. Część 16: dostawa Fast Blue B i Fast Black K. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.16 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub większej ilości części postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania wskazany w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1.1 do 1.16 do SIWZ) - odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę. Przedmiot zamówienia wskazany w załącznikach nr 1 do SIWZ służy celom uzyskania dowodu z opinii w trakcie postępowania przygotowawczego i/lub sądowego w ramach ekspertyz kryminalistycznych prowadzonych w Sekcji Biologii Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu zgodnie ze zwalidowaną dla wskazanych odczynników procedurą badawczą HQ-PB 6-IVB Kryminalistyczne badania DNA w multipleksowych systemach STR akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji. Niejednokrotnie przedmiotem badań są próbki występujące w ilościach śladowych, co jednocześnie uniemożliwia przeprowadzenie powtórnych badań. W związku z powyższym Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny poniosą wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane m.in. za naruszenie powtarzalności wyników badań, uszkodzeń sprzętu, itp..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załącznikach numer 1.1 - 1.16 do SIWZ, przedstawienie: a) część 1 postępowania (załącznik numer 1.1 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.1 do SIWZ. Dla poz. 3, 4, 58 i 13 tabeli Zamawiający nie wymaga dołączania dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. b) część 2 postępowania (załącznik numer 1.2 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.2 do SIWZ. Dla poz. 1 tabeli Zamawiający nie wymaga dołączania dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. c) część 3 postępowania (załącznik numer 1.3 do SIWZ): karty katalogowej producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1. Karta katalogowa powinna potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.3 do SIWZ. Dla poz. 2 tabeli Zamawiający nie wymaga dołączania dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. d) część 4 postępowania (załącznik numer 1.4 do SIWZ): karty katalogowej producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1. Karta katalogowa powinna potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.4 do SIWZ. e) część 5 postępowania (załącznik numer 1.5 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1 - 35, 47-48 oraz certyfikatu analitycznego dla asortymentu wskazanego w poz. 36-46. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.5 do SIWZ. f) część 6 postępowania (załącznik numer 1.6 do SIWZ): karty katalogowej producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1. Karta katalogowa powinna potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.6 do SIWZ. g) część 7 postępowania (załącznik numer 1.7 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1-3. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.7 do SIWZ. h) część 8 postępowania (załącznik numer 1.8 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1-39. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.8 do SIWZ. i) część 9 postępowania (załącznik numer 1.9 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1-5, 11, 12 i 15. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.9 do SIWZ. Dla poz. 6-10, 13 i 14 tabeli Zamawiający nie wymaga dołączania dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. j) część 10 postępowania (załącznik numer 1.10 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1-16. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.10 do SIWZ. k) część 11 postępowania (załącznik numer 1.11 do SIWZ): karty katalogowej producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1. Karta katalogowa powinna potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.11 do SIWZ. l) część 12 postępowania (załącznik numer 1.12 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1 i 2. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.12 do SIWZ. m) część 13 postępowania (załącznik numer 1.13 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1-3 i 5-7 oraz świadectwa kontroli jakości i karty charakterystyki dla asortymentu wskazanego w poz. 4. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.13 do SIWZ. n) część 14 postępowania (załącznik numer 1.14 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1 i 2. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.14 do SIWZ. o) część 15 postępowania (załącznik numer 1.15 do SIWZ): kart katalogowych producenta lub próbki dla asortymentu wskazanego w poz. 1 i 2. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.15 do SIWZ. p) część 16 postępowania (załącznik numer 1.16 do SIWZ): kart katalogowych producenta dla asortymentu wskazanego w poz. 1 i 2. Karty katalogowe powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty całości opisu zamieszczonego w kolumnie 3 tabeli załącznika numer 1.16 do SIWZ. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231) dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ, - Wypełnione i podpisane załączniki asortymentowe, w częściach w których wykonawca składa ofertę - załączniki od 1.1 do 1.16 do SIWZ - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII i VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 5 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz wszystkie dokumenty wskazane w Rozdziale VII pkt 3 ppkt II. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce dostawy: Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć materiały i odczynniki do siedziby Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33), z wyjątkiem przedmiotu wskazanego w części 1 postępowania, poz. 10-12 tabeli załącznika numer 1.1 do SIWZ oraz przedmiotu wskazanego w części 3 postępowania (załącznik numer 1.3 do SIWZ) które należy dostarczyć do Komendy Powiatowej Policji w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pasty silikonowej szarej, ninhydryny w spayu, skalówek, linijek fotograficznych, folii daktyloskopijnej, tuszu daktyloskopijnego czarnego, folii aluminiowej, folii daktyloskopijnej, sadzy angielskiej, proszku daktyloskopijnego magnetycznego czarnego, proszku daktyloskopijnego argentorat, rozcieńczalnika oraz środka do uzuwania powłok lakierniczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pasty silikonowej szarej, ninhydryny w spayu, skalówek, linijek fotograficznych, folii daktyloskopijnej, tuszu daktyloskopijnego czarnego, folii aluminiowej, folii daktyloskopijnej, sadzy angielskiej, proszku daktyloskopijnego magnetycznego czarnego, proszku daktyloskopijnego argentorat, rozcieńczalnika oraz środka do uzuwania powłok lakierniczych. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa płatków czyszczących, DFO, pojemników szklanych, SPRAY-napęd, kleju cyjanoakrylowego, rozpuszczalnika HFE 7000, RAM, RAY, pojemników na klej cyjanoakrylowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płatków czyszczących, DFO, pojemników szklanych, SPRAY-napęd, kleju cyjanoakrylowego, rozpuszczalnika HFE 7000, RAM, RAY, pojemników na klej cyjanoakrylowy. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tamponów do zabezpieczania śladów osmologicznych oraz słoików typu twist..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tamponów do zabezpieczania śladów osmologicznych oraz słoików typu twist. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kompletu filtrów do komory CA30S SAFEFUME..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kompletu filtrów do komory CA30S SAFEFUME. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wzorców substancji oraz wzorców alkoholu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wzorców substancji oraz wzorców alkoholu. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wzorca substancji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wzorca substancji. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wzorców substancji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wzorców substancji. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa propanolu, amoniaku, etanolu, metanolu, octanu etylu, eteru naftowego, amoniaku, acetonu, 2-propanolu, chloroformu, cykloheksanu, dietyloaminy, etanolu, eteru di etylowego, metanolu, N-heksanu, octanu etylu, toluenu, testów paskowych, odczynnika Dragendorffa, płytek aluminiowych, spryskiwaczy, głowic do spryskiwaczy, szalek do ważenia PS, muca solu, dozowników do cieczy organicznych, pipet automatycznych, końcówek do pipet BRAND, pipet Pasteura, miedzi II chlorek dihydrat..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa propanolu, amoniaku, etanolu, metanolu, octanu etylu, eteru naftowego, amoniaku, acetonu, 2-propanolu, chloroformu, cykloheksanu, dietyloaminy, etanolu, eteru di etylowego, metanolu, N-heksanu, octanu etylu, toluenu, testów paskowych, odczynnika Dragendorffa, płytek aluminiowych, spryskiwaczy, głowic do spryskiwaczy, szalek do ważenia PS, muca solu, dozowników do cieczy organicznych, pipet automatycznych, końcówek do pipet BRAND, pipet Pasteura, miedzi II chlorek dihydrat. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa próbówek, korków do próbówek, igieł do strzykawki, zlewek szklanych, strzykawek, końcówek do pipet, kuwet, fiolek sarstedt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa próbówek, korków do próbówek, igieł do strzykawki, zlewek szklanych, strzykawek, końcówek do pipet, kuwet, fiolek sarstedt. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa fiolek szklanych do GC, kapsli PE z uszczelką PTFE, kapsli aluminiowych z uszczelką PTFE, Headspace Cap, Headspace Vial, fiolek szklanych, nakrętek PP z uszczelką, fiolek szklanych oraz statywów na fiolki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fiolek szklanych do GC, kapsli PE z uszczelką PTFE, kapsli aluminiowych z uszczelką PTFE, Headspace Cap, Headspace Vial, fiolek szklanych, nakrętek PP z uszczelką, fiolek szklanych oraz statywów na fiolki. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa o-ring for needle seal assembly do oraz autosamplera chromatografu firmy Perkin Elmer..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o-ring for needle seal assembly do oraz autosamplera chromatografu firmy Perkin Elmer, Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa o-ring oraz uszczelki ceramicznej źródła jonów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o-ring oraz uszczelki ceramicznej źródła jonów. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa Formamidu Hi-Di, odczynników Gene Scan, zestawów do identyfikacji osobniczej, zestawów do izolacji DNA, zestawów do ilościowego oznaczania ludzkiego DNA techniką real time PCR, zestawów multipleksowych do ilościowego oznaczania ludzkiego i ludzkiego męskiego DNA techniką real time PCR, próbówek reakcyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Formamidu Hi-Di, odczynników Gene Scan, zestawów do identyfikacji osobniczej, zestawów do izolacji DNA, zestawów do ilościowego oznaczania ludzkiego DNA techniką real time PCR, zestawów multipleksowych do ilościowego oznaczania ludzkiego i ludzkiego męskiego DNA techniką real time PCR, próbówek reakcyjnych. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa testów paskowych do ujawniania krwi oraz testów do ujawniania śladów krwi ludzkiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów paskowych do ujawniania krwi oraz testów do ujawniania śladów krwi ludzkiej. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa pakietów kryminalistycznych do przestępstw seksualnych oraz pakietów kryminalistycznych zestawów do pobierania materiału genetycznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pakietów kryminalistycznych do przestępstw seksualnych oraz pakietów kryminalistycznych zestawów do pobierania materiału genetycznego. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa Fast Blue B i Fast Black K..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Fast Blue B i Fast Black K. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.