To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-05
Wałbrzych: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ul. Uczniowskiej w Wałbrzychu wraz z budową drugiej jezdni, od skrzyżowania z ul. Wrocławską do skrzyżowania z ul. Stacyjną
Numer ogłoszenia: 124545 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90967 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ul. Uczniowskiej w Wałbrzychu wraz z budową drugiej jezdni, od skrzyżowania z ul. Wrocławską do skrzyżowania z ul. Stacyjną.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ul. Uczniowskiej w Wałbrzychu wraz z budową drugiej jezdni, od skrzyżowania z ul. Wrocławską do skrzyżowania z ul. Stacyjną. Zadanie inwestycyjne realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn. Przebudowa ul. Uczniowskiej od wiaduktów do ul. Stacyjnej oraz do skrzyżowania z ul. Wrocławską. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - wykonywania wszelkich koniecznych i niezbędnych czynności w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla zrealizowania zadania inwestycyjnego wraz z robotami dodatkowymi, o ile takie wystąpią i robotami uzupełniającymi, o ile rozpoczną się nie później niż 6 miesięcy od zakończenia zadania inwestycyjnego, - pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla wszystkich branż występujących na niniejszym zadaniu zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-27 ustawy z dnia7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami). 2. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inwestora Zastępczego: 1) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim prawem budowlanym, 2) współpraca z nadzorem autorskim, 3) zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej (rzeczowo-finansowej), 4) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy, 5) wydawanie wszystkich poleceń na piśmie, 6) protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez wykonawcę terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 7) współpraca z wykonawcami oraz osobami sprawującymi nadzór nad pozostałymi robotami branżowymi zadań realizowanych przez inwestorów obcych w rejonie objętym projektem w okresie związania umową. Inwestor Zastępczy jest zobowiązany do kontroli i odbioru, elementów prac realizowanych przez inwestorów obcych mających wpływ na prawidłowość prac realizowanych w ramach przedmiotowego zadania, np. poprawności zasypki uzbrojenia układanego w wykopach, sprawdzenia właściwego zagęszczenia gruntu, odbudowy nawierzchni itp. Inspektor nie jest zobowiązany do nadzorowania i odbioru poprawności technicznego wykonania prac realizowanych przez inwestorów obcych, 8) współudział po zakończeniu robót w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 9) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych głównych punktów geodezyjnych, 10) stała obecność na terenie budowy koordynatora czynności nadzoru inwestycyjnego na budowie (pkt. 47), a także obecność pozostałych inspektorów nadzoru na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu w okresie trwania prac branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru, 11) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji rozwiązań problemów technicznych wraz z analizą finansową, 12) akceptacja ubezpieczeń, 13) opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, 14) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, 15) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 16) wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 17) wyegzekwowanie przestrzegania przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 18) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i dokonanie niezbędnych korekt tych rysunków, 19) sprawdzenie i zaopiniowanie przygotowanego przez Wykonawcę robót budowlanych projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 20) zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 21) opracowanie wniosków na roboty dodatkowe/zamienne, łącznie z dokumentacją umożliwiającą dokonanie zapłaty za nie przez Zamawiającego, oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, 22) kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających kwalifikacje personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 23) zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 24) sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, 25) czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 26) wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej obowiązujących standardów, 27) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, 28) dokonywanie potwierdzenia prawidłowości i ilości wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, 29) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 30) sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 31) zorganizowanie, minimum jeden raz w miesiącu, rady budowy dotyczącej postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych i Zespołu Inwestora Zastępczego oraz sporządzenie protokołu dla zainteresowanych stron, 32) prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 33) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych, 34) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 35) weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, zgodnie z decyzją ZRID, 36) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów: częściowych i ostatecznego, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia tych odbiorów, 37) w okresie rękojmi i gwarancji, jeden raz w roku, a w przypadku ujawnienia się wad, na każde wezwanie Zamawiającego dokonanie przeglądu technicznego, łącznie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inwestor Zastępczy będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokona odbioru po ich usunięciu, 38) rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, 39) przygotowanie dokumentów potwierdzających całkowite wykonanie robót (świadectwo wykonania i przejęcia), 40) przygotowanie kompletnego wniosku (wraz z załącznikami) zgodnie z decyzją ZRID i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. W przypadku niekompletności wniosku niezwłoczne uzupełnienie brakujących dokumentów. 41) sporządzanie umotywowanych wniosków o naliczenie kar umownych, 42) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 43) wypełnianie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 44) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 45) prowadzenie bieżącej analizy rozliczeń rzeczowo-finansowych zadania głównego i ewentualnych robót dodatkowych/zamiennych niezbędnych dla prawidłowego postępu prac. Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o możliwej zmianie kosztów inwestycji i uzyskanie akceptacji Zamawiającego na taką zmianę. 46) po likwidacji kolizji z siecią uzbrojenia uzyskanie protokołów odbiorów od gestorów sieci. Ponadto w zakresie obowiązków Wykonawcy pełniącego funkcję Inwestora Zastępczego będzie: 47) przedstawienie do zaakceptowania przez Zamawiającego kandydatury jednego Inspektorów Nadzoru jako koordynatora czynności nadzoru inwestycyjnego na budowie, (zgodnie z art. 27 ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane). 48) sprawdzenie i potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej, 49) zaopiniowania wniosków Wykonawcy robót budowlanych o zatrudnieniu podwykonawców robót, 50) zatwierdzenie harmonogramu robót, planu BiOZ, Programu Zapewnienia Jakości, 51) przeprowadzenie koniecznych pomiarów sprawdzających łącznie z pomiarami geodezyjnymi oraz sprawdzających badań laboratoryjnych wykonanych przez zaakceptowane przez Zamawiającego, niezależne od Wykonawcy robót laboratorium drogowe obejmujące między innymi: wytrzymałość na ściskanie dla stabilizacji (po 7 i 28 dniach), wskaźnik zagęszczenia dla stabilizacji, badanie płytą VSS podbudowy z kruszywa łamanego (moduły odkształcenia - pierwotny i wtórny, ich stosunek), wytrzymałość na ściskanie betonów cementowych (po 7 i 28 dniach). badanie mieszanek mineralno-bitumicznych w zakresie: grubości wbudowanych warstw, stopnia zagęszczenia, zgodności składu z zatwierdzoną receptą, pomiar równości nawierzchni. Liczba i metody wykonanych pomiarów i pobranych próbek winny umożliwić jednoznaczną ocenę prawidłowości wykonania robót. Koszty związane z realizacją obowiązków i czynności wymienionych w pkt. 1÷51 są elementem wynagrodzenia Inwestora Zastępczego. Od Inwestora Zastępczego wymaga się uzyskania każdorazowo aprobaty Zamawiającego przed podjęciem działań wynikających ze Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 71.54.00.00-5 - Usługi zarządzania budową. 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Ogólny opis zadania inwestycyjnego: Zamówienie obejmuje wykonanie nowej oraz remont istniejącej jezdni, chodników i zatok autobusowych na ul. Uczniowskiej w Wałbrzychu w zakresie: a) rozbiórki istniejących nawierzchni chodników, zewnętrznych pasów ruchu i zatok autobusowych, b) rozbiórki dwóch budynków mieszkalnych w zabudowie niskiej kolidujących z budową drogi wraz z odwiezieniem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki (30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia rozbiórki Wykonawca robót budowlanych przygotuje i złoży u Inwestora Zastępczego zgłoszenie do Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu), c) budowy nowych nawierzchni jezdni, d) budowy nowych nawierzchni chodników, e) budowy nowych nawierzchni ścieżek rowerowych, f) przebudowy oświetlenia i usunięcie kolizji elektro-energetycznych oraz sygnalizacyjnych i teletechnicznych, g) przebudowy i rozbudowy istniejącego odwodnienia oraz kolidujących sieci wodociągowych i gazowych, h) odnowienia barier, poręczy, ogrodzeń, budowa ekranów akustycznych, i) wykonania nowej organizacji ruchu drogowego docelowego wraz z przebudową sygnalizacji świetlnej. Przebudową objęta zostanie ul. Uczniowska na odcinku ok. 1350m między skrzyżowaniami z ul. Wrocławską i z ul. Stacyjną, z wyłączeniem odcinka nad istniejącym wiaduktem kolejowym, wraz z budową i przebudową chodników ze ścieżkami rowerowymi oraz przebudową odwodnienia, oświetlenia, sieci kolidujących, tj. wodociągu, gazociągu, sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych. Niweleta na obiekcie mostowym utrzymana zostanie na poziomie istniejącym, a jezdnia na obiekcie mostowym nie podlega przebudowie. W ramach przebudowy drogi należy wykonać: - przebudowę konstrukcji istniejącej jezdni w celu wzmocnienia do kategorii ruchu KR5 oraz zmianę geometrii krawężników jezdni w celu poszerzenia jezdni do szerokości 3 pasów od ul. Wrocławskiej do wiaduktu drogowego znajdującego się w ciągu przedmiotowej drogi, - przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej dostosowując ją do nowej geometrii z jednoczesną wymianą starych wpustów i przykanalików, - budowę drugiej nitki jezdni od strony południowej o szerokości 3 pasów ruchu od ul. Wrocławskiej do zjazdu do DHL, a w dalszej części o szerokości 2 pasów ruchu, - budowę włączeń i wyłączeń, - budowę zjazdów publicznych oraz indywidualnych, - przebudowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Wrocławskiej i ul. Uczniowskiej, - budowę zatok oraz wiat przystankowych, - budowę chodnika i ścieżki rowerowej (od strony południowej) od ul. Wrocławskiej do ul. Stacyjnej dowiązując się do istniejących chodników i ścieżki rowerowej, - budowę chodnika od ul. Wrocławskiej do zjazdu do fabryki Cersanit. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla Wykonawcy robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej www.bip.zdkium.walbrzych.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. W przypadku nie dojścia do realizacji robót budowlanych, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9, 71.63.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet 3. Działanie 3.1. Infrastruktura drogowa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lafrentz Polska sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 533454,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173502,04
Oferta z najniższą ceną: 173502,04 / Oferta z najwyższą ceną: 325335,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych"
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
- "Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu"
- Dostawa pojemników na odpady
- "Ochrona osób i mienia na terenie Wałbrzyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic na rzecz szkół i placówek ośw. w Dz. Śródmieście m.st. W-wy w 2025 r
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.