Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-20
Przyłęk: usługi w zakresie wsparcia dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Równy start dla wszystkich. Program wyrównywania szans edukacyjnych w szkołach z terenu woj. mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 12455 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Przyłęku , 26-704 Przyłęk, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6773016, faks 0-48 6773001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przylek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie wsparcia dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Równy start dla wszystkich. Program wyrównywania szans edukacyjnych w szkołach z terenu woj. mazowieckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć: dydaktyczno - wyrównawczych oraz specjalistycznych, dodatkowych zajęć (pozalekcyjnych i pozaszkolnych) ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Równy start dla wszystkich. Program wyrównywania szans edukacyjnych w szkołach terenu woj. mazowieckiego w: Publicznej Szkole Podstawowej w Babinie Publicznej Szkole Podstawowej w Grabowie nad Wisłą Publicznej Szkole Podstawowej w Łaguszowie Publicznej Szkole Podstawowej w Mszadli Starej Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej uczniów z klas IV-VI, Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak: matematyczne; językowe; umiejętności uczenia się, organizowania czasu i informacji; kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. Okres realizacji projektu w rozumieniu SIWZ to okres od 03.03.2014 do 15.01.2015 r. Jednostka: 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Jednostka: 1 godzina zegarowa w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut. Zadania: Część nr 1 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Babinie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 2 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Babinie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 3 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Babinie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 4 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Babinie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 5 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Babinie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 6 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Babinie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 7 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Babinie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z matematyki dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 8 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Babinie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka polskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 9 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Łaguszowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 10 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Łaguszowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 11 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Łaguszowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 12 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Łaguszowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 13 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Łaguszowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 14 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Łaguszowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z matematyki dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 15 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Łaguszowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka polskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 16 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Łaguszowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka polskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 17 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Grabowie nad Wisłą Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 18 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Grabowie nad Wisłą Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 19 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Grabowie nad Wisłą Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 20 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Grabowie nad Wisłą Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z matematyki dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 21 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Mszadli Starej Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 22 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Mszadli Starej Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 23 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Mszadli Starej Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Część nr 24 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Mszadli Starej Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z matematyki dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Każda część obejmuje zadanie: 1. Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 2. Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego 3. Dostosowanie merytorycznej jakość materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć 4. Przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu. Zakres zajęć dostosowany do wiedzy wyjściowej uczestników tych zajęć. 5. Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj., dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego 6. Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 7. Warunkiem zaliczenia zajęć jest co najmniej 80% frekwencja..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz okre-ślenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać, że: - posiada wykształcenie wyższe (minimum licencjackie) kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku zajęć określonych w części od 1 do 24 SIWZ - minimum roczny staż pracy pedagogicznej; - posiada przygotowanie pedagogiczne
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przylek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przyłęku, Przyłęk 30, 26-704 Przyłęk,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Przyłęku, Przyłęk 30, 26-704 Przyłęk, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.