To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Ińsko: Przebudowa promenady wzdłuż brzegu jeziora Ińsko przy ul. Przybrzeżnej i ul. Młynarskiej w Ińsku - I etap
Numer ogłoszenia: 124564 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73690 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5623025, faks 091 5623063.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa promenady wzdłuż brzegu jeziora Ińsko przy ul. Przybrzeżnej i ul. Młynarskiej w Ińsku - I etap.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa promenady wzdłuż brzegu jeziora Ińsko przy ul. Przybrzeżnej i ul. Młynarskiej w Ińsku. 2. Realizacji zamówienia obejmuje I etap inwestycji, a zakres prac określony jest w załączonych kosztorysach ofertowych i dotyczą: 1) robót przygotowawczych, ciągów komunikacji pieszo-jezdnej oraz małej architektury ujętych w kosztorysie na roboty budowlane w punktach lp: 1.2.1 - roboty rozbiórkowe i makroniwelacja terenu, 1.2.2 - budowa kładki, 2.1.1 - nawierzchnia utwardzana, 2.1.4 - nawierzchnia wodoprzepuszczalna, 2.1.5 - brzeg piaszczysty, 2.2.5 - umocnienia brzegowe, 2) odwodnienia terenu - całość kosztorysu na roboty sanitarne, 3) wykonanie oświetlenia terenu wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi - I etap kosztorysu instalacji elektrycznej. 3. Kosztorysy ofertowe, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, są elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia. 4. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówienia określają (w zakresie, którego dotyczy I etap): 1) dokumentacja projektowa; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) opis przedmiotu zamówienia 5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 6. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót. 7. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót. 8. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 9. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 10. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 11. Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (na dwa dni przed odbiorem końcowym robót) w 2 egz., w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a zawłaszcza: 1) protokoły z badania materiałów, 2) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 12. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 13. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w dokumentacji projektowej nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych oraz służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości, założonych w dokumentacji projektowej dla projektowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych, powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydanie decyzji administracyjnej, wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.65.00 - Roboty budowlane w zakresie promenad 45.24.65.10 - Roboty budowlane w zakresie deptaków 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J.ROSIEK & D. SOBCZYŃSKI S.C. Zakład Usług Inżynieryjno - Budowlanych, ul. Lubelska 30, 71-043 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1564595,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1077900,00
Oferta z najniższą ceną: 1077900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1264440,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.