Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Korczew: wyposażenie świetlicy wiejskiej w Drażniewie, gm. Korczeqw
Numer ogłoszenia: 124570 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, woj. mazowieckie, tel. 025 6312078, faks 025 6312089.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie świetlicy wiejskiej w Drażniewie, gm. Korczeqw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Drażniewie, gm. Korczew w : 1. Stoły - Blat stołu wykonany z płyty laminowanej gr. 36 mm, oklejony obrzeżem PCV 2,00 mm, z 4 nogami w kolorze chrom, o wymiarach 1200x 800x750mm (długość x szerokość x wysokość) 25 szt. 2. Krzesła- Krzesło tapicerowane ekoskórą, stelaż metalowy - stal chromowana, o wymiarach 370 x 430 x 850 mm (szerokość x głębokość x wysokość) 100 szt. 3. Szafki kuchenne -Szafki kuchenne stojące (dół) o długości 5,2 mb, szafki kuchenne wiszące o długości 4,9 mb, szafka kuchenna stojąca o wymiarach 2,7 x 1,3 mb (wysokość x szerokość), głębokość szafek standardowa. Korpusy i fronty wykonane z płyty laminowanej, blaty szafek o grubości 38 mm, krawędzie frontów oklejone obrzeżem PCV 2 mm, szafki dolne na nóżkach regulowanych wykończone cokołem z uszczelką, szafki górne na zawieszkach regulowanych. Uchwyty metalowe, szuflady na prowadnicach rolkowych.-1 kpl. 4.Telewizor plazmowy z uchwytem a)Telewizor plazmowy o minimalnych parametrach: przekątna ekranu - 50cali, format ekranu - panoramiczny 16:9, tuner DVB-T (MPEG - 4) cyfrowy naziemny, moc głośników 2x10W, złącze EURO, USB, HDMI, gwarancja na minimum 24 miesiące. szt. 1 b)Uchwyt przeznaczony do telewizorów LCD, telewizorów LED, telewizorów plazmowych, o rozmiarze ekranu 46-60 cali, z regulacją w pionie. szt. 1 5. Kuchnia gazowa z płytą gazową i piekarnikiem elektrycznym o minimalnych parametrach: szerokość 50 cm, płyta gazowa z 4 palnikami, piekarnik elektryczny z grillem, funkcją rozmrażania, grzałka góra-dół, termoobieg, gwarancja 24 miesiące - szt.1 6. Okap kuchenny o minimalnych parametrach: panel sterujący w formie przycisków, tryb pracy: pochłaniacz i wyciąg, wbudowane oświetlenie, wydajność 335m3 na h, gwarancja 24 miesiące. 1 szt. 7. Chłodziarko - zamrażarka o minimalnych parametrach: zamrażalnik w dolnych drzwiczkach, system no - frost, klasa energetyczna A+, szklane półki, elektroniczny system sterowania, o poj. całkowitej netto ok. 358 l w tym zamrażarka o poj. ok.78 l i chłodziarka o pj. ok.280, gwarancja 24 miesiące. 1 szt. 8.Zastawa stołowa gat. I. a)talerz obiadowy płytki o średnicy 27,3 cm, wykonany z białego szkła hartowanego, odporny na zmiany temperatury, wstrząsy i uderzenia, szt.120 b)talerz obiadowy płytki o średnicy 24,5 cm, wykonany z białego szkła hartowanego, odporny na zmiany temperatury, wstrząsy i uderzenia, szt.120 c)talerz głęboki o średnicy 22,5 cm, wykonany z białego szkła hartowanego, odporny na zmiany temperatury, wstrząsy i uderzenia, szt.120 d)talerz obiadowy płytki o średnicy 27,3 cm, wykonany z białego szkła hartowanego, odporny na zmiany temperatury, wstrząsy i uderzenia szt. 120 e)bulionówka o pojemności 300 ml, średnica 9,4 cm, wykonana z białego szkła hartowanego szxt. 120 f)półmisek owalny o średnicy 35 cm, wykonany z białego szkła hartowanego szt.20 g)półmisek owalny o średnicy 29 cm, wykonany z białego szkła hartowanego szt.20 h)salaterka o średnicy 18 cm, wykonana z białego szkła hartowanego szt.20 i)salaterka o średnicy 12 cm, wykonana z białego szkła hartowanego szt.20 j)filiżanka o pojemności 220 ml + spodek, wykonane z białego szkła hartowanego - kpl. szt. 120 k)kubek o pojemności 290 ml, wykonany z białego szkła hartowanego szt.120 l)cukiernica o średnicy 11 cm, wykonana z białego szkła hartowanego szt.15 m)mlecznik o pojemności 160 ml , wykonany z białego szkła hartowanego szt.15 n)sztućce (zestaw: nóż, widelec, łyżka, łyżeczka do herbaty, widelczyk do ciasta), wykonane ze stali nierdzewnej - kpl. 120 o)łopatka do ciasta, wykonana ze stali nierdzewnej szt.15 p)dzbanek na soki o pojemności 1,3 l wykonany ze szkła, posiadający gładką powierzchnię szt.20 q)patera na ciasto-owoce o średnicy ok 30 cm, wykonana ze szkła hartowanego, odpornego na uderzenia i zarysowania szt. 20 r)kieliszki (zestaw: do szampana, wina, wódki), wykonane ze szkła hartowanego na zmianę temperatury, odporne na uderzenia i zarysowania 120 zestawów s)szklanki niskie do soków, wykonane ze szkła hartowanego na zmianę temperatury, odporne na uderzenia i zarysowania szt. 120.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.12.12.00 - Stoły 39.11.20.00 - Krzesła 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.13.60 - Piekarniki 39.71.41.10 - Wentylatory wyciągowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.12.10 - Talerze 39.22.12.20 - Półmiski 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.22.11.23 - Szklanki do napojów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 30 000, 00 zł. brutto,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz ofertowy 2) zestawienie kosztorysowe 3. oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Korczew, ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, pokój nr. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie będzie współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KORCZEW
- "Budowa studni głębinowej rezerwowej w m. Tokary, gm. Korczew"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Korczew przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo"
- "Wymiana hydrantów zewnętrznych na terenie gminy Korczew"
więcej: przetargi KORCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Budowa sali wiejskiej w Nowej Wsi
więcej: Kalkulatory kieszonkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.