eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach - Oddział Bielsko - Biała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-23

Katowice: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach - Oddział Bielsko - Biała
Numer ogłoszenia: 124572 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2582061, faks (032) 2586810, 2582743.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach - Oddział Bielsko - Biała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach - Oddział Bielsko - Biała część nr 1: obiekt ciek Borówka w km 9+000 - 9+157 i w km 9+263 - 11+000 w m. Landek gm. Jasienica - 1.894 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, hakowanie i lokalne usunięcie namułu część nr 2: obiekt ciek Dankówka w km 1+000 - 3+300 - 2.300 mb oraz wały cieku Dankówka na łącznej długości - 4.055 mb, w tym : lewy w km 0+850 - 2+030, 0+000 - 0+890, prawy w km 0+000 - 0+975, 0+000 - 0+890, 1+030 - 1+150 w m. Dankowice, gm.Wilamowice zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, konserwacja mechanizmów śluz część nr 3: obiekt wały rzeki Białej na łącznej długości 2.073 mb, w tym : lewy w km 0+000 - 1+035 i prawy w km 0+000 - 1+038 w m. Bielsko-Biała gm. Bielsko-Biała zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, lokalne usunięcie namułu z rowów odpływowych od śluz część nr 4: obiekt wał prawy rzeki Małej Wisły w km 0+700 - 2+250 w m. Dankowice gm.Wilamowice - 1.550 mb i wał prawy cieku Łękawka w km 0+000 - 0+370 w m. Dankowice gm. Wilamowice - 370 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, usunięcie namułu z rowów odpływowych ze śluz, konserwacja mechanizmów śluz część nr 5: obiekt lewy wał rzeki Soły w m. Hecznarowice w km 0+000 - 2+792 gm.Wilamowice - 2.792 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, lokalne usunięcie namułu z rowów odpływowych od śluz, konserwacja mechanizmów śluz, montaż klapy zwrotnej część nr 6: obiekt lewy wał rzeki Soły w m. Kobiernice w km 0+000 - 4+750 i prawy w km 0+000 - 1+440, 0+000 - 2+010 w m.Czaniec, gm.Porąbka - 8.200 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, lokalne usunięcie namułu z rowów odpływowych od śluz, konserwacja mechanizmów śluz część nr 7: obiekt rzeka Bładnica w km 0+000 - 0+300 i w km 1+000 - 2+350 w m. Skoczów, Międzyświeć, gm. Skoczów - 1.650 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, usunięcie zatorów z powalonych drzew z wywozem część nr 8: obiekt ciek Ustroński w km 1+200 - 2+130 w m.Ustroń gm.Ustroń - 930 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, ścinanie i karczowanie krzaków z oczyszczeniem terenu, usunięcie zatorów część nr 9: obiekt ciek Lutnia w km 2+600 - 3+800 w m. Zamarski gm.Hażlach - 1.200 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, ścinanie i karczowanie zagajników z oczyszczeniem terenu część nr 10: obiekt ciek Rówieński w km 0+000 - 0+900 w m. Ustroń, gm. Ustroń - 900 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, hakowanie, lokalne usunięcie namułu, ścinanie i karczowanie krzaków z oczyszczeniem terenu, odżwirowanie i usunięcie zatorów część nr 11: obiekt ciek Krzywaniec Górecki w km 0+000 - 1+850 w m.Górki Wielkie, gm.Brenna - 1.850 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, ścinanie i karczowanie krzaków, odżwirowanie część nr 12: obiekt ciek MZ II w km 0+700 - 2+700 w m.Zabłocie, gm.Strumień - 2.000 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, ścinanie i karczowanie krzaków, lokalne usunięcie namułu część nr 13: obiekt wały Lewobrzeżnej Młynówki Kiczyckiej na łącznej długości 943 mb, w tym: wał lewy w km 0+000 - 0+500 i wał prawy w km 0+000 - 0+443 w m. Pruchna, gm. Strumień zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki część nr 14: obiekt wały rzeki Knajki na łącznej dł. 10.722 mb, w tym kompleks - 1 w m. Strumień, Bąków gm. Strumień - 1.195 mb, kompleks - 2 w m. Bąków, gm. Strumień - 665mb kompleks - 3 w m. Bąków, Drogomyśl, gm. Strumień - 320mb kompleks - 4 w m. Bąków, Drogomyśl, gm. Strumień - 1.330mb kompleks - 6 w m. Pruchna, gm. Strumień - 1.776 mb kompleks - 7 w m. Pruchna, gm. Strumień - 1.100mb kompleks - 8 w m. Pruchna, Dębowiec gm. Strumień i Dębowiec - 2.965mb kompleks - 9 w m. Pruchna, Dębowiec gm. Strumień i Dębowiec - 1.371mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki część nr 15: obiekt ciek Drożdżów w km 0+000 - 0+800 w m.Cisiec, gm. Węgierska Górka - 800 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, lokalne usunięcie namułu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22.ust.1 pkt 1 ustawy Pzp załączonego do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 zadanie odpowiadające zakresowi robót konserwacyjnych stanowiących wybrane części przedmiotu zamówienia, na które wykonawca złoży ofertę, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 2 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których dostępny potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 3 ustawy Pzp załączonego do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 4 ustawy Pzp załączonego do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Formularz oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Zaparafowany wzór umowy, 4. Kosztorysy ofertowe (szczegółowe) wraz z tabelą elementów scalonych z wyszczególnieniem R, M, S, Kp i zysku, zestawienia wartościowo-ilościowe robocizny, materiałów i sprzętu z wyszczególnieniem cen jednostkowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- umowa zawierana jest na czas oznaczony, zgodnie z terminem podanym w ofercie; - wartość umowna ustalona jest na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie nie dotyczy to zmiany podatku VAT, - Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania zamówienia innemu Wykonawcy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obiekt ciek Borówka w km 9+000 - 9+157 i w km 9+263 - 11+000 w m. Landek gm. Jasienica - 1.894 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Borówka w km 9+000 - 9+157 i w km 9+263 - 11+000 w m. Landek gm. Jasienica - 1.894 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, hakowanie i lokalne usunięcie namułu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obiekt ciek Dankówka w km 1+000 - 3+300 - 2.300 mb oraz wały cieku Dankówka na łącznej długości - 4.055 mb, w tym : lewy w km 0+850 - 2+030, 0+000 - 0+890, prawy w km 0+000 - 0+975, 0+000 - 0+890, 1+030 - 1+150 w m. Dankowice, gm.Wilamowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Dankówka w km 1+000 - 3+300 - 2.300 mb oraz wały cieku Dankówka na łącznej długości - 4.055 mb, w tym : lewy w km 0+850 - 2+030, 0+000 - 0+890, prawy w km 0+000 - 0+975, 0+000 - 0+890, 1+030 - 1+150 w m. Dankowice, gm.Wilamowice zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, konserwacja mechanizmów śluz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obiekt wały rzeki Białej na łącznej długości 2.073 mb, w tym :lewy w km 0+000 - 1+035 i prawy w km 0+000 - 1+038 w m. Bielsko-Biała gm. Bielsko-Biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt wały rzeki Białej na łącznej długości 2.073 mb, w tym :lewy w km 0+000 - 1+035 i prawy w km 0+000 - 1+038 w m. Bielsko-Biała gm. Bielsko-Biała zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, lokalne usunięcie namułu z rowów odpływowych od śluz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obiekt wał prawy rzeki Małej Wisły w km 0+700 - 2+250 w m. Dankowice gm.Wilamowice - 1.550 mb i wał prawy cieku Łękawka w km 0+000 - 0+370 w m. Dankowice gm. Wilamowice - 370 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt wał prawy rzeki Małej Wisły w km 0+700 - 2+250 w m. Dankowice gm.Wilamowice - 1.550 mb i wał prawy cieku Łękawka w km 0+000 - 0+370 w m. Dankowice gm. Wilamowice - 370 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, usunięcie namułu z rowów odpływowych ze śluz, konserwacja mechanizmów śluz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: obiekt lewy wał rzeki Soły w m. Hecznarowice w km 0+000 - 2+792 gm.Wilamowice - 2.792 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt lewy wał rzeki Soły w m. Hecznarowice w km 0+000 - 2+792 gm.Wilamowice - 2.792 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, lokalne usunięcie namułu z rowów odpływowych od śluz, konserwacja mechanizmów śluz, montaż klapy zwrotnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obiekt lewy wał rzeki Soły w m. Kobiernice w km 0+000 - 4+750 i prawy w km 0+000 - 1+440, 0+000 - 2+010 w m.Czaniec, gm.Porąbka - 8.200 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt lewy wał rzeki Soły w m. Kobiernice w km 0+000 - 4+750 i prawy w km 0+000 - 1+440, 0+000 - 2+010 w m.Czaniec, gm.Porąbka - 8.200 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, lokalne usunięcie namułu z rowów odpływowych od śluz, konserwacja mechanizmów śluz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: obiekt rzeka Bładnica w km 0+000 - 0+300 i w km 1+000 - 2+350 w m. Skoczów, Międzyświeć, gm. Skoczów - 1.650 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt rzeka Bładnica w km 0+000 - 0+300 i w km 1+000 - 2+350 w m. Skoczów, Międzyświeć, gm. Skoczów - 1.650 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, usunięcie zatorów z powalonych drzew z wywozem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: obiekt ciek Ustroński w km 1+200 - 2+130 w m.Ustroń gm.Ustroń - 930 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Ustroński w km 1+200 - 2+130 w m.Ustroń gm.Ustroń - 930 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, ścinanie i karczowanie krzaków z oczyszczeniem terenu, usunięcie zatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: obiekt ciek Lutnia w km 2+600 - 3+800 w m. Zamarski gm.Hażlach - 1.200 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Lutnia w km 2+600 - 3+800 w m. Zamarski gm.Hażlach - 1.200 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, ścinanie i karczowanie zagajników z oczyszczeniem terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: obiekt ciek Rówieński w km 0+000 - 0+900 w m. Ustroń, gm. Ustroń - 900 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Rówieński w km 0+000 - 0+900 w m. Ustroń, gm. Ustroń - 900 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, hakowanie, lokalne usunięcie namułu, ścinanie i karczowanie krzaków z oczyszczeniem terenu, odżwirowanie i usunięcie zatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: obiekt ciek Krzywaniec Górecki w km 0+000 - 1+850 w m.Górki Wielkie, gm.Brenna - 1.850 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Krzywaniec Górecki w km 0+000 - 1+850 w m.Górki Wielkie, gm.Brenna - 1.850 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, ścinanie i karczowanie krzaków, odżwirowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.46.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: obiekt ciek MZ II w km 0+700 - 2+700 w m.Zabłocie, gm.Strumień - 2.000 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek MZ II w km 0+700 - 2+700 w m.Zabłocie, gm.Strumień - 2.000 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, ścinanie i karczowanie krzaków, lokalne usunięcie namułu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: obiekt wały Lewobrzeżnej Młynówki Kiczyckiej na łącznej długości 943 mb, w tym: wał lewy w km 0+000 - 0+500 i wał prawy w km 0+000 - 0+443 w m. Pruchna, gm. Strumień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt wały Lewobrzeżnej Młynówki Kiczyckiej na łącznej długości 943 mb, w tym: wał lewy w km 0+000 - 0+500 i wał prawy w km 0+000 - 0+443 w m. Pruchna, gm. Strumień zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: obiekt wały rzeki Knajki na łącznej dł. 10.722 mb,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt wały rzeki Knajki na łącznej dł. 10.722 mb, w tym kompleks - 1 w m. Strumień, Bąków gm. Strumień - 1.195 mb, kompleks - 2 w m. Bąków, gm. Strumień - 665mb kompleks - 3 w m. Bąków, Drogomyśl, gm. Strumień - 320mb kompleks - 4 w m. Bąków, Drogomyśl, gm. Strumień - 1.330mb kompleks - 6 w m. Pruchna, gm. Strumień - 1.776 mb kompleks - 7 w m. Pruchna, gm. Strumień - 1.100mb kompleks - 8 w m. Pruchna, Dębowiec gm. Strumień i Dębowiec - 2.965mb kompleks - 9 w m. Pruchna, Dębowiec gm. Strumień i Dębowiec - 1.371mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: obiekt ciek Drożdżów w km 0+000 - 0+800 w m.Cisiec, gm. Węgierska Górka - 800 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Drożdżów w km 0+000 - 0+800 w m.Cisiec, gm. Węgierska Górka - 800 mb zakres robót obejmuje: wykoszenie z wygrabieniem i złożeniem w kopki, lokalne usunięcie namułu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.