eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiŚwiadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć edukacyjnych w projekcie Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Piaski: Świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć edukacyjnych w projekcie Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11
Numer ogłoszenia: 12457 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół , ul. Szkolna 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 65 5727697, faks 65 5727698.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.piaski-wlkp.pl/jednostka/55/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć edukacyjnych w projekcie Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć edukacyjnych - wspierających proces nauczania - których potrzeba wynika bezpośrednio z przeprowadzonych diagnoz w poszczególnych szkołach; wykraczających poza zakres merytoryczny określony w podstawie programowej, w projekcie Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt wdrażany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - 25 części. Zamówienie dotyczy realizacji 12 998 godzin zajęć do 15 grudnia 2012..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Zgodnie z art. 45 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający ustala wadium na części przedmiotu zamówienia w wysokości: część 1: 50 PLN, część 2: 50 PLN, część 3: 50 PLN, część 4: 50 PLN, część 5: 50 PLN, część 6: 50 PLN, część 7: 50 PLN, część 8: 50 PLN, część 9: 50 PLN, część 10: 50 PLN, część 11: 50 PLN, część 12: 50 PLN, część 13: 50 PLN, część 14: 50 PLN, część 15: 50 PLN, część 16: 50 PLN, część 17: 50 PLN, część 18: 50 PLN, część 19: 50 PLN, część 20: 50 PLN, część 21: 50 PLN, część 22: 50 PLN, część 23: 50 PLN, część 24: 50 PLN, część 25: 50 PLN,` Łączna wartość wadium dla całości zadania wynosi 1250,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Oferent zobowiązany jest przedstawić wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia wraz z dokumentami (poświadczona kserokopia) potwierdzającymi kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju zajęć zgodnie z wymaganiami MEN (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. nr 50, poz. 400/ ze zmianami). W przypadku złożenia oferty przez osobę będącą nauczycielem w szkole, w gminie Piaski wymagany jest dokument zawierający rozliczenie tygodniowego czasu pracy podpisany przed dyrektora szkoły

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Oferent zobowiązany jest przedstawić wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia wraz z dokumentami (poświadczona kserokopia) potwierdzającymi kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju zajęć zgodnie z wymaganiami MEN (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. nr 50, poz. 400/ ze zmianami). W przypadku złożenia oferty przez osobę będącą nauczycielem w szkole, w gminie Piaski wymagany jest dokument zawierający rozliczenie tygodniowego czasu pracy podpisany przed dyrektora szkoły.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Oferent zobowiązany jest przedstawić wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia wraz z dokumentami (poświadczona kserokopia) potwierdzającymi kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju zajęć zgodnie z wymaganiami MEN (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. nr 50, poz. 400/ ze zmianami). W przypadku złożenia oferty przez osobę będącą nauczycielem w szkole, w gminie Piaski wymagany jest dokument zawierający rozliczenie tygodniowego czasu pracy podpisany przed dyrektora szkoły.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Oferent zobowiązany jest przedstawić wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia wraz z dokumentami (poświadczona kserokopia) potwierdzającymi kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju zajęć zgodnie z wymaganiami MEN (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. nr 50, poz. 400/ ze zmianami). W przypadku złożenia oferty przez osobę będącą nauczycielem w szkole, w gminie Piaski wymagany jest dokument zawierający rozliczenie tygodniowego czasu pracy podpisany przed dyrektora szkoły.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.piaski-wlkp.pl/jednostka/55/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół ul. Szkolna 1 63-820 Piaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół ul. Szkolna 1 63-820 Piaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243.11 jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski- język polski; zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 789 godzin (12 grup po 38 godzin i 9 grup po 37 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową z języka polskiego z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową z języka polskiego, dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania j. polskiego. Ilość zajęć: 789 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 63120,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski- język angielski; zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 928 godzin (16 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową z języka angielskiego z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową z języka angielskiego, dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi, g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania j. angielskiego. Ilość zajęć: 928 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 74240,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych Gminy Piaski - nauczanie wczesnoszkolne; zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 348 godzin (6 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania wczesnoszkolnego z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania wczesnoszkolnego, dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 348 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 27840,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski z informatyki; zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 928 godzin (16 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania informatyki z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania informatyki, dla danej grupy uczniów, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 928 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 74240,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski z matematyki, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 1044 godziny (18 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania matematyki z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania matematyki, dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 1044 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 83520,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych Gminy Piaski z przyrody, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 464 godziny (8 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania przyrody z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania przyrody dla danej grupy uczniów, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 464 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 37120,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski z przedsiębiorczości, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin (7 grup po 20 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania przedsiębiorczości z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania przedsiębiorczości dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 140 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 11200,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia artystyczne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski z przedsiębiorczości, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 812 godzin (14 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć o charakterze artystycznym, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć o charakterze artystycznym, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 812 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 64960,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia efektywnej nauki w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 450 godzin (9 grup po 50 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć efektywnej nauki , ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć efektywnej nauki dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi, g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania efektywnej nauki Ilość zajęć: 450 godzin do 15 grudnia 2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne z logopedii w szkołach podstawowych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 1102 godziny ( 19 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć z logopedii, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup 4-5 osobowych Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć specjalistycznych z logopedii dla uczniów szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 1102 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 88160,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne w szkołach podstawowych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 696 godziny ( 12 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup 4-5 osobowych Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć specjalistycznych korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 696 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 55680,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia efektywnej nauki czytania w szkołach podstawowych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny ( 2 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć efektywnej nauki czytania, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup 4-5 osobowych Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć z efektywnej nauki czytania dla uczniów szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 1102 godziny (19 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania j. polskiego. Ilość zajęć: 1102 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 88160,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 290 godziny (5 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka angielskiego, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania j. angielskiego. Ilość zajęć: 290 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 23200,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z historii w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grupy po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z historii, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z historii dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 1044 godziny (18 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 1044 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 83520,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z fizyki w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z fizyki ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z fizyki dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z chemii ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z chemii dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z biologii ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z biologii dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z geografii ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z biologii dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012 Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze w nauczaniu wczesnoszkolnym w szkołach podstawowych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 696 godziny (12 grup po 58 godzin)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w nauczaniu wczesnoszkolnym ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w nauczaniu wczesnoszkolnym dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi Ilość zajęć: 696 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 55680,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia edukacyjno - zawodowe w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski w formie zajęć indywidualnych. Łącznie zamówienie obejmuje 128 godziny ( 64 osoby po 2 godziny)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie działań wspomagających orientację zawodową mająca pomóc uczniom w świadomym wyborze dalszej ścieżki kształcenia , a w perspektywie długoterminowej kształtu i kierunku życia zawodowego poprzez analizę kompetencji i predyspozycji, konsekwencji wyboru określonego kierunku kształcenia, sytuacja na rynku pracy. Przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w formie zajęć indywidualnych. Zakres zadania: a. Opracowanie działań wspomagających orientację zawodową mająca pomóc uczniom w świadomym wyborze dalszej ścieżki kształcenia, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 128 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 11520,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Opieka psychologiczno-pedagogiczna w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski w formie zajęć indywidualnych. Łącznie zamówienie obejmuje 243 godziny ( 27 osób po 3 godziny/ miesiąc przez 3 miesiące)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie działań wspomagających pomoc uczniom niepełnosprawnym poprzez: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczycielom we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy, pedagogizacja rodziców, przeciwdziałanie niedostosowaniu społecznemu. Przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w formie zajęć indywidualnych. Zakres zadania: a. Opracowanie działań wspomagających pomoc uczniom niepełnosprawnym poprzez: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczycielom we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy, pedagogizacja rodziców, przeciwdziałanie niedostosowaniu społecznemu, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 243 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 21870,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Opieka psychologiczno-pedagogiczna w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski w formie zajęć indywidualnych. Łącznie zamówienie obejmuje 486 godziny ( 27 osób po 3 godziny/ miesiąc przez 6 miesięcy)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie działań wspomagających pomoc uczniom niepełnosprawnym poprzez: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczycielom we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy, pedagogizacja rodziców, przeciwdziałanie niedostosowaniu społecznemu. Przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w formie zajęć indywidualnych. Zakres zadania: a. Opracowanie działań wspomagających pomoc uczniom niepełnosprawnym poprzez: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczycielom we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy, pedagogizacja rodziców, przeciwdziałanie niedostosowaniu społecznemu, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 486 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 38880,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Przeprowadzenie działań wspierających prewencję zachowań ryzykownych- agresji, dyskryminacji, uzależnień w środowisku szkolnym, domowym i społecznym w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski w formie zajęć indywidualnych. Łącznie zamówienie obejmuje 612 godzin ( 34 klasy po 18 godziny/ lekcyjnych). Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla klas w szkole podstawowej w Piaskach, Bodzewie i Szelejewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie działań wspierających prewencję zachowań ryzykownych - agresji, dyskryminacji, uzależnień w środowisku szkolnym, domowym i społecznym w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski. Przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w grupach klasowych. Zakres zadania: a. Przeprowadzenie działań wspierających prewencję zachowań ryzykownych - agresji, dyskryminacji, uzależnień w środowisku szkolnym, domowym i społecznym, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania - zajęcia prewencyjne. Ilość zajęć: 612 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 48 960,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.