Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-12
Piaski: Świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć edukacyjnych w projekcie Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11
Numer ogłoszenia: 12457 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół , ul. Szkolna 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 65 5727697, faks 65 5727698.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.piaski-wlkp.pl/jednostka/55/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć edukacyjnych w projekcie Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć edukacyjnych - wspierających proces nauczania - których potrzeba wynika bezpośrednio z przeprowadzonych diagnoz w poszczególnych szkołach; wykraczających poza zakres merytoryczny określony w podstawie programowej, w projekcie Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt wdrażany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - 25 części. Zamówienie dotyczy realizacji 12 998 godzin zajęć do 15 grudnia 2012..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Zgodnie z art. 45 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający ustala wadium na części przedmiotu zamówienia w wysokości: część 1: 50 PLN, część 2: 50 PLN, część 3: 50 PLN, część 4: 50 PLN, część 5: 50 PLN, część 6: 50 PLN, część 7: 50 PLN, część 8: 50 PLN, część 9: 50 PLN, część 10: 50 PLN, część 11: 50 PLN, część 12: 50 PLN, część 13: 50 PLN, część 14: 50 PLN, część 15: 50 PLN, część 16: 50 PLN, część 17: 50 PLN, część 18: 50 PLN, część 19: 50 PLN, część 20: 50 PLN, część 21: 50 PLN, część 22: 50 PLN, część 23: 50 PLN, część 24: 50 PLN, część 25: 50 PLN,` Łączna wartość wadium dla całości zadania wynosi 1250,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Oferent zobowiązany jest przedstawić wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia wraz z dokumentami (poświadczona kserokopia) potwierdzającymi kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju zajęć zgodnie z wymaganiami MEN (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. nr 50, poz. 400/ ze zmianami). W przypadku złożenia oferty przez osobę będącą nauczycielem w szkole, w gminie Piaski wymagany jest dokument zawierający rozliczenie tygodniowego czasu pracy podpisany przed dyrektora szkoły
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Oferent zobowiązany jest przedstawić wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia wraz z dokumentami (poświadczona kserokopia) potwierdzającymi kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju zajęć zgodnie z wymaganiami MEN (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. nr 50, poz. 400/ ze zmianami). W przypadku złożenia oferty przez osobę będącą nauczycielem w szkole, w gminie Piaski wymagany jest dokument zawierający rozliczenie tygodniowego czasu pracy podpisany przed dyrektora szkoły.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Oferent zobowiązany jest przedstawić wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia wraz z dokumentami (poświadczona kserokopia) potwierdzającymi kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju zajęć zgodnie z wymaganiami MEN (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. nr 50, poz. 400/ ze zmianami). W przypadku złożenia oferty przez osobę będącą nauczycielem w szkole, w gminie Piaski wymagany jest dokument zawierający rozliczenie tygodniowego czasu pracy podpisany przed dyrektora szkoły.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Oferent zobowiązany jest przedstawić wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia wraz z dokumentami (poświadczona kserokopia) potwierdzającymi kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju zajęć zgodnie z wymaganiami MEN (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. nr 50, poz. 400/ ze zmianami). W przypadku złożenia oferty przez osobę będącą nauczycielem w szkole, w gminie Piaski wymagany jest dokument zawierający rozliczenie tygodniowego czasu pracy podpisany przed dyrektora szkoły.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.piaski-wlkp.pl/jednostka/55/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół
ul. Szkolna 1
63-820 Piaski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół ul. Szkolna 1 63-820 Piaski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243.11 jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski- język polski; zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 789 godzin (12 grup po 38 godzin i 9 grup po 37 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową z języka polskiego z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową z języka polskiego, dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania j. polskiego. Ilość zajęć: 789 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 63120,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski- język angielski; zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 928 godzin (16 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową z języka angielskiego z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową z języka angielskiego, dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi, g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania j. angielskiego. Ilość zajęć: 928 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 74240,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych Gminy Piaski - nauczanie wczesnoszkolne; zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 348 godzin (6 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania wczesnoszkolnego z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania wczesnoszkolnego, dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 348 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 27840,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski z informatyki; zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 928 godzin (16 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania informatyki z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania informatyki, dla danej grupy uczniów, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 928 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 74240,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski z matematyki, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 1044 godziny (18 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania matematyki z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania matematyki, dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 1044 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 83520,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych Gminy Piaski z przyrody, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 464 godziny (8 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania przyrody z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania przyrody dla danej grupy uczniów, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 464 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 37120,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski z przedsiębiorczości, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin (7 grup po 20 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania przedsiębiorczości z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, dla danej grupy uczniów, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć o szczególnym charakterze, wykraczających poza podstawę programową nauczania przedsiębiorczości dla danej grupy uczniów, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 140 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 11200,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia artystyczne w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski z przedsiębiorczości, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 812 godzin (14 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć o charakterze artystycznym, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć o charakterze artystycznym, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 812 godzin do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 64960,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia efektywnej nauki w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski, zajęcia pozalekcyjne rozwijające. Łącznie zamówienie obejmuje 450 godzin (9 grup po 50 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć efektywnej nauki , ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć efektywnej nauki dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi, g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania efektywnej nauki Ilość zajęć: 450 godzin do 15 grudnia 2012..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne z logopedii w szkołach podstawowych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 1102 godziny ( 19 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć z logopedii, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup 4-5 osobowych Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć specjalistycznych z logopedii dla uczniów szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 1102 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 88160,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne w szkołach podstawowych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 696 godziny ( 12 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup 4-5 osobowych Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć specjalistycznych korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 696 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 55680,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia efektywnej nauki czytania w szkołach podstawowych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny ( 2 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć efektywnej nauki czytania, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup 4-5 osobowych Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć z efektywnej nauki czytania dla uczniów szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 1102 godziny (19 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania j. polskiego. Ilość zajęć: 1102 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 88160,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 290 godziny (5 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka angielskiego, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania j. angielskiego. Ilość zajęć: 290 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 23200,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z historii w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grupy po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z historii, ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z historii dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 1044 godziny (18 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej i gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 1044 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 83520,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z fizyki w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z fizyki ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z fizyki dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z chemii ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z chemii dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z biologii ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z biologii dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 116 godziny (2 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z geografii ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z biologii dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizacja i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 116 godziny do 15 grudnia 2012 Szacunkowa wartość brutto: 9280,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze w nauczaniu wczesnoszkolnym w szkołach podstawowych Gminy Piaski. Łącznie zamówienie obejmuje 696 godziny (12 grup po 58 godzin)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w nauczaniu wczesnoszkolnym ciekawych dla grup wiekowych ze szkoły podstawowej z zastosowaniem nowoczesnych metod, organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla grup do 8 uczniów. Zakres zadania: a. Opracowanie programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w nauczaniu wczesnoszkolnym dla uczniów szkoły gimnazjalnej z zastosowaniem nowoczesnych metod, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi Ilość zajęć: 696 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 55680,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia edukacyjno - zawodowe w szkołach gimnazjalnych Gminy Piaski w formie zajęć indywidualnych. Łącznie zamówienie obejmuje 128 godziny ( 64 osoby po 2 godziny)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie działań wspomagających orientację zawodową mająca pomóc uczniom w świadomym wyborze dalszej ścieżki kształcenia , a w perspektywie długoterminowej kształtu i kierunku życia zawodowego poprzez analizę kompetencji i predyspozycji, konsekwencji wyboru określonego kierunku kształcenia, sytuacja na rynku pracy. Przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w formie zajęć indywidualnych. Zakres zadania: a. Opracowanie działań wspomagających orientację zawodową mająca pomóc uczniom w świadomym wyborze dalszej ścieżki kształcenia, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 128 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 11520,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Opieka psychologiczno-pedagogiczna w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski w formie zajęć indywidualnych. Łącznie zamówienie obejmuje 243 godziny ( 27 osób po 3 godziny/ miesiąc przez 3 miesiące)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie działań wspomagających pomoc uczniom niepełnosprawnym poprzez: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczycielom we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy, pedagogizacja rodziców, przeciwdziałanie niedostosowaniu społecznemu. Przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w formie zajęć indywidualnych. Zakres zadania: a. Opracowanie działań wspomagających pomoc uczniom niepełnosprawnym poprzez: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczycielom we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy, pedagogizacja rodziców, przeciwdziałanie niedostosowaniu społecznemu, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 243 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 21870,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Opieka psychologiczno-pedagogiczna w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski w formie zajęć indywidualnych. Łącznie zamówienie obejmuje 486 godziny ( 27 osób po 3 godziny/ miesiąc przez 6 miesięcy)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie działań wspomagających pomoc uczniom niepełnosprawnym poprzez: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczycielom we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy, pedagogizacja rodziców, przeciwdziałanie niedostosowaniu społecznemu. Przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w formie zajęć indywidualnych. Zakres zadania: a. Opracowanie działań wspomagających pomoc uczniom niepełnosprawnym poprzez: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczycielom we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy, pedagogizacja rodziców, przeciwdziałanie niedostosowaniu społecznemu, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi. Ilość zajęć: 486 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 38880,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Przeprowadzenie działań wspierających prewencję zachowań ryzykownych- agresji, dyskryminacji, uzależnień w środowisku szkolnym, domowym i społecznym w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski w formie zajęć indywidualnych. Łącznie zamówienie obejmuje 612 godzin ( 34 klasy po 18 godziny/ lekcyjnych). Zajęcia realizowane w systemie 1 x 2 godziny lekcyjne tygodniowo lub 2 x 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla klas w szkole podstawowej w Piaskach, Bodzewie i Szelejewie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie działań wspierających prewencję zachowań ryzykownych - agresji, dyskryminacji, uzależnień w środowisku szkolnym, domowym i społecznym w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Piaski. Przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012 roku, prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć. Zajęcia realizowane w grupach klasowych. Zakres zadania: a. Przeprowadzenie działań wspierających prewencję zachowań ryzykownych - agresji, dyskryminacji, uzależnień w środowisku szkolnym, domowym i społecznym, b. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć w terminie do 15 grudnia 2012roku, c. Prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu /m.in. dzienniki, karty czasu pracy, protokoły realizacji zajęć, ankiety ewaluacyjne/, d. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, e. Sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, f. Sprawozdawczość z realizacji usługi g. Ukończenie szkolenia zorganizowanego przez Zamawiającego pod nazwą Nowoczesne metody nauczania - zajęcia prewencyjne. Ilość zajęć: 612 godziny do 15 grudnia 2012. Szacunkowa wartość brutto: 48 960,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PIASKI
- Dowozy szkolne - usługi transportowe w okresie styczeń - czerwiec 2025r.
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Piaski
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z użyczeniem zbiornika o pojemności 5000 litrów.
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursów pn. "Metody radzenia sobie ze stresem w nagłych sytuacjach, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego"
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Stary Zamość
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. II
- Świadczenie usługi eksperckiej polegającej na merytorycznym opracowaniu materiałów na potrzeby szkolenia stacjonarnego
- Świadczenie usług szkoleniowych (edukacyjnych) oraz egzaminacyjnych i certyfikacyjnych na rzecz uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski w ramach projektu: "Nowoczesne kształcenie (...)"
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń kompetencyjnych CUS(Centrum Usług Społecznych) wynikających z ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.