Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Warszawa: Prace towarzyszące przy montażu dźwigu osobowego w budynku Przychodni przy ul. Szlenkierów 10 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 124595 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, fax 022 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace towarzyszące przy montażu dźwigu osobowego w budynku Przychodni przy ul. Szlenkierów 10 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 211 tys. EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.24.20 - Wznoszenie konstrukcji obiektów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.20 - Wznoszenie konstrukcji obiektów Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.000 PLN /słownie: tysiąc złotych/.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu 1.Złożenie wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z załącznikami. 2.Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 - Wykaz zrealizowanych w latach 2004 - 2006 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, wraz z referencjami. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót wymienionych w wypełnionym załączniku, dla których Oferent nie przedstawi referencji Zleceniodawców, wskazujących rodzaj i zakres, potwierdzających jakość i terminowość wykonanych robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy przede wszystkim spełniają warunek nr 2 tj. posiadają doświadczenie w pracach budowlanych, konstrukcyjnych i wykończeniowych przy montażu dźwigów osobowych. Prace będą polegały na: wykonaniu fundamentu na głębokości 1m pod posadzką piwnic wykonaniu konstrukcji stalowej podpierającej stropy kolejnych kondygnacji i zarazem podtrzymującej elementy nośne obudowy windy wykonywaniu prac wykończeniowych związanych z montażem elementów obudowy windy, w tym montaż płyt systemowych ze stali nierdzewnej, przegród szklanych, poręczy itp. wykonywaniu prac posadzkarskich, glazurniczych i malarskich. Prace będą przebiegały w czynnej Przychodni. Będą mogły być wykonywane głównie po godzinie 18-stej w dni robocze oraz w dni wolne od pracy bez ograniczeń. Precyzja przy montażu elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych obudowy windy - do 2mm. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwa zamówienia, o podobnym zakresie jw., potwierdzone referencjami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Zgodnie z Art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy złożą w formie załączników następujące dokumenty: 1)Aktualny dokument, np. wypis / odpis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - załącznik nr 2. 2)Podpisany załącznik nr 3 - Oświadczenie nr l wynikające z postanowień art. 22 i art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. 3)Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 - Wykaz personelu kierowniczego, posiadanych przez nich uprawnień i staż pracy oraz wykaz podwykonawców właściwych do wykonania zamówienia. 4)Uprawnienia budowlane osób odpowiedzialnych za właściwą realizację przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5. 5)Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem - z ostatnich 2 lat, albo z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest ona krótsza niż 2 lata - załącznik nr 6. 6)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu - załącznik nr 7. 7)Zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu. - załącznik nr 8. 8)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - załącznik nr 9, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wyznaczonym na składanie ofert, stwierdzającą, że (stosownie do przypadku): a)osoba fizyczna będąca Oferentem nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b)członkowie władz Oferenta, będącego osobą prawną, upoważnionego do jego reprezentowania nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Dokumenty, oświadczenia, wnioski i wykazy zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w formie kserokopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówienia określony w dniach kalendarzowych - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert, Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Przychodnia ul. E. Ciołka 11 w Warszawie, III piętro, Sekretariat Główny..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.