eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockOchrona budynków i terenów PW Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku przy ul.:Zadanie 1 - Łukasiewicza 17, Jachowicza 2/4, 7 czerwca 1991 roku nr 3, Zadanie 2 - Dobrzyńskiej 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Płock: Ochrona budynków i terenów PW Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku przy ul.:Zadanie 1 - Łukasiewicza 17, Jachowicza 2/4, 7 czerwca 1991 roku nr 3, Zadanie 2 - Dobrzyńskiej 5
Numer ogłoszenia: 124623 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych , ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2626254, 3672135, faks 024 3672225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynków i terenów PW Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku przy ul.:Zadanie 1 - Łukasiewicza 17, Jachowicza 2/4, 7 czerwca 1991 roku nr 3, Zadanie 2 - Dobrzyńskiej 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu bezpieczeństwa- okresowej ochrony osób i mienia Zamawiającego, w formie posterunków dozoru obiektów i terenów PW SzNTiS w Płocku w ramach: Zadanie 1 1. Gmach Główny przy ul.Łukasiewicza 17 codziennie 2 pracowników ochrony (1 pracownik w godz. od 6.00-18.00, 1 pracownik w godz. od 18.00 do 6.00) całodobowo, szacunkowa ilość godzin pracy pracownika ochrony: 4800 godz. do końca roku. - Ochrona dodatkowa (uroczystości itp.) 2 pracowników (każdy średnio po 8 godz.) ok. 12godz. do końca roku, 2. Gmach Mechaniki i Dom Studenta Jachowicza przy ul. Jachowicza 2/4, codziennie 1 pracownik ochrony w godz. od 18.00 do 6.00, szacunkowa ilość godzin pracy pracownika ochrony: 2400 godz. do końca roku , 3. Hala Sportowa przy ul. 7 czerwca 1991r. nr.3, soboty, niedziele i dni wolne od pracy 1 pracownik ochrony w godz. od 10.00 - 19.00 szacunkowa ilość godzin pracy pracownika ochrony: 522 godz. do końca roku. Zadanie 2 1. Dom Studencki Wcześniak przy ul. Dobrzyńskiej 5, codziennie 1 pracownik ochrony w godz. od 21.00 do 6.00 szacunkowa ilość godzin pracy pracownika ochrony: 1800 godz. do końca roku TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 15.06.2010r. - 31.12.2010r. WYMAGANIA - Ochrona obiektów, osób i mienia Zamawiającego, winna być realizowana na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. - Wykonawca obowiązany jest oznaczyć swoich pracowników w sposób jednolity umożliwiający ich identyfikację oraz wyposażyć w bezprzewodowe środki łączności a także książki meldunków na posterunkach z możliwością ich archiwizowania we własnym zakresie przez okres 2 lat od dokonania ostatniego wpisu. - Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć pracowników ochrony w podręczne środki oświetleniowe w okresie od zmierzchu do świtu. - Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zainstalować na chronionych obiektach zewnętrzne czytniki elektroniczne służące jako punkty obchodu pracownika ochrony (w ilości 12sztuk w punktach określonych przez kierownika obiektu ochranianego) - w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. - Wykonawca zatrudnia 4 pracowników ochrony bez licencji (dotyczy: zadania 1- obiekty: Gmach Główny przy ul. Łukasiewicza 17, Gmach Mechaniki i Dom Studencki Jachowicza przy ul. Jachowicza 2/4, Hala Sportowa przy ul. 7 czerwca 1991r. nr.3). - Wykonawca zatrudnia 1 pracownika ochrony posiadającego: licencję I stopnia dla pracowników ochrony- zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (dotyczy zadania 2 - obiektu - Dom Studencki Wcześniak przy ul. Dobrzyńskiej 5). Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną informację, że jego pracownicy zostali przeszkoleni i poinformowani o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia, które mogą wystąpić przy wykonywaniu usługi, a także, że osoby te są niekarane i posiadają aktualne badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na zajmowanym stanowisku. Ochrona obiektów i terenu Zamawiającego polegać będzie na: 1. Zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów Zamawiającego; 2. Ochrona mienia Zamawiającego oraz mienia, za które Zamawiający odpowiada przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem; 3. Ochrona obiektów, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych; 4. Zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego ujawnianiu faktów dewastacji mienia Zamawiającego oraz powiadamianie o tych zdarzeniach; 5. Niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. Do obowiązków/zadań pracowników ochrony należy: - Pełnienie służby przez pracowników ochrony w wyznaczonych obiektach o odpowiednich porach zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i imienia, - Nadzór nad ruchem osobowym w obiekcie, w tym obserwacja osób wchodzących do obiektu, obserwacja ciągów komunikacyjnych; - Podejmowanie interwencji w razie zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia lub stwierdzenia naruszenia porządku publicznego; - Podejmowanie interwencji na uzasadnione żądanie pracowników PW SzNTiS; - Obchód po terenie całego obiektu, kontrola ciągów komunikacyjnych obiektu, dziedzińców, parkingów; - Zapewnienie przestrzegania na terenie obiektów przez przebywających przepisów bhp i ppoż; - Zapewnienie możliwości wsparcia i kontroli pracownika ochrony pełniącego służbę na chronionym obiekcie przez grupę interwencyjną, z czasem reakcji do 10 minut; - Udostępnianie pomieszczeń w dniach i godzinach wolnych od pracy wyłącznie osobom mającym stosowne zezwolenie od swoich bezpośrednich przełożonych i zatwierdzone przez Z-cę Kanclerza PW SzNTiS w Płocku, - Udaremnianie wejścia na teren obiektów osobom nieumiejącym określić celu swojej wizyty; - Zapobieganie niepożądanym zdarzeniom w chronionych obiektach, a w przypadku ich wystąpienia, podejmowanie odpowiednich działań w tym powiadamianie i współdziałanie z odpowiednimi służbami, jak: Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska, Pogotowie Energetyczne, Wodociągowe itp. W szczególności, gdy zdarzenie dotyczy: kradzieży, pożaru, awarii instalacji elektrycznej, telefonicznej, cieplnej, wodno - kanalizacyjnej, zakłócenia porządku, itp.; - Wstępne zabezpieczenie śladów i dowodów zaistniałych, niepożądanych zdarzeń; - Egzekwowanie zakazu parkowania przez osoby nieupoważnione na terenach chronionych oraz miejscach przeznaczonych wyłącznie dla samochodów służbowych i pojazdów uprzywilejowanych; - Nadzorowanie majątku znajdującego się w chronionym obiekcie i jego otoczeniu, a w szczególności reagowanie przy wynoszeniu sprzętu czy wykonywane jest to za wiedzą i zgodą właściwych osób; - Bieżące prowadzenie książki czynności ochrony, prowadzenie dokumentacji dot. przebiegu służby, zaistniałych szczególnych zdarzeń, dokonywanych kontroli, zaleceń przełożonych, itp.; - Sprawdzanie prawidłowości zamkniętych pomieszczeń i natychmiastowe informowanie osób upoważnionych o zaistniałych niesprawiedliwościach; - Wyprowadzanie poza teren obiektu osób zakłócających właściwą pracę chronionych obiektów i przekazywanie ich odpowiednim służbą porządkowym; - Zapewnienie stałej łączności pracowników ochrony pełniących służbę na chronionym obiekcie z całodobowym punktem recepcji; - Niezwłoczne informowanie przełożonych, osób upoważnionych z ramienia Zamawiającego oraz odpowiednich służb w przypadku stwierdzenia zdarzeń nadzwyczajnych (przestępstwo, zagrożenie ppoż., zagrożenie zdrowia lub życia, itp.); - Zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu przybycia policji i innych służb; - Prowadzenie cyklicznych obchodów chronionych obiektów (przynajmniej co 60 minut) ze zwróceniem uwagi na stan zabezpieczenia obiektu; - Obserwacja terenu przyległego do obiektu; - Odczyty z punktów obchodu przynajmniej, co 2 godziny; - Posiadanie umiejętności udzielania pierwszej pomocy przed medycznej osobom poszkodowanym; - Bieżące współdziałanie z patrolami Policji i Straży Miejskiej; - Współdziałanie z innymi jednostkami w ramach imprez organizowanych na chronionym obiekcie; - Ochrona mienia przed kradzieżą, pożarem i innymi zagrożeniami mającymi związek z funkcjonowaniem Uczelni; - Niezwłoczne informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o wszelkich spostrzeżeniach awarii dla mienia i osób przebywających w obiektach chronionych lub na terenie objętym dozorem; - Taktowne i profesjonalne traktowanie osób wchodzących do budynku oraz udzielanie im niezbędnych informacji; - Doraźna obsługa osób niepełnosprawnych; - Otwieranie i zamykanie budynków, bram, obsługa punktów oświetleniowych; - Obsługa i weryfikacja zamontowanych w obiektach elektronicznych systemów dozorowania i monitoringu (systemy alarmowe, systemy telewizji przemysłowej); - Uruchamianie procedur alarmowych w sytuacjach występującego zagrożenia w porozumieniu z portierem pełniącym dyżur; - Stosowanie środków przymusu bezpośredniego w przypadkach i na zasadach określonych przepisami prawa; - Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji mających wpływ na bezpieczeństwo Zamawiającego oraz chronionych obiektów - w czasie trwania umowy, jak również po jej rozwiązaniu; - Realizowanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami z najwyższa starannością, rzetelnie i skutecznie oraz przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny warunku - spełnia/nie spełnia. Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji uprawniająca do świadczenia usług w zakresie ochrony osób i mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny warunku - spełnia/nie spełnia.Wykonawca musi wykazać w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonuje usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykonanie, lub wykonywanie co najmniej 3 zadań polegających na ochronie obiektów, osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej (o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł netto miesięcznie każde - w przypadku zadania 1, o wartości nie mniejszej niż 3 tys. zł netto miesięcznie każde - w przypadku zadania 2), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (tzw. referencje). UWAGA! Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). UWAGA 2! W przypadku składania oferty na obydwa zadania (zadanie 1 + zadanie 2) Wykonawca w formularzu Doświadczenie zawodowe stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zobowiązany jest do wykazania 6 usług z zakresu ochrony obiektów, osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej, po 3 na każde zadanie, o wartościach nie mniejszych niż wskazane powyżej. W przypadku ofert częściowych (na poszczególne zadania) kwota usług spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia powinna być proporcjonalna do wielkości zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny warunku - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny warunku - spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: -Wykonawca dysponuje/będzie dysponował 4 pracownikami ochrony osób i mienia bez licencji (dotyczy zadania 1- obiekty: Gmach Główny przy ul. Łukasiewicza 17, Gmach Mechaniki i Dom Studencki Jachowicza przy ul. Jachowicza 2/4, Hala Sportowa przy ul. 7 czerwca 1991 r. nr 3). - Wykonawca dysponuje/będzie dysponował 1 pracownikiem ochrony osób i mienia posiadającym: licencję I stopnia dla pracowników ochrony- zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (dotyczy zadania 2 - obiektu - Dom Studencki Wcześniak przy ul. Dobrzyńskiej 5). -Wykonawca dysponuje/będzie dysponował grupą/patrolem interwencyjnym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny warunku - spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać: posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 120 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e dokumenty wraz z ofertą działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi jednoznacznie określać, do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone od oferty i być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku, ul. Łukasiewicza 17, pok. nr 6; tel/fax: (024)36-72-221..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku, ul. Łukasiewicza 17, pok. nr 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.