eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego dla projektu pn.Przebudowa przejścia przez m. Sławoborze w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Koszalin: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego dla projektu pn.: Przebudowa przejścia przez m. Sławoborze w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162
Numer ogłoszenia: 124623 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego dla projektu pn.: Przebudowa przejścia przez m. Sławoborze w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane wynikają z: 1) Protokołu Konieczności Nr 2 z dnia 28.12.2010r. dotyczą wykonania przepustów pod drogami w gruncie kategorii III-IV prostoliniowo, przeciskiem hydraulicznym z powrotnym wciąganiem rur HDPE o średnicy 110 mm w ilości 9 m, 2) Protokołu Konieczności Nr 3 z dnia 03.03.2011r. dotyczą wykonania koszy gabionowych, wysokości 40 cm i szerokości 100cm w ilości 24,70 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 Oś Priorytetowa 2 Rozwój infrastruktury transportowej i energetycznej Działanie 2.1. Zintegrowany system transportowy województwa Poddziałanie 2.2.1. Regionalna infrastruktura drogowa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7302,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8982,64

  • Oferta z najniższą ceną: 8982,64 / Oferta z najwyższą ceną: 8982,64

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z treścią zatwierdzonego Protokółu Konieczności Nr 2 z dnia 28.12.2010r. oraz wniosku Wykonawcy robót Nr 19/1234 stwierdzono rozbieżność w długości budowy przepustów pod drogami w gruncie kategorii III-IV prostoliniowo, przeciskiem hydraulicznym z powrotnym wciąganiem rur HDPE o średnicy 110 mm, ujętej w Tabeli Elementów Rozliczeniowej a długością ujętą w dokumentacji technicznej. Różnica wynikająca z niedoszacowania wynosi 9 m. Aby zrealizować ww. roboty zgodnie z dokumentacja techniczną należy wykonać dodatkowo 9 m budowy przepustów. Zgodnie z treścią zatwierdzonego Protokołu Konieczności Nr 3 z dnia 03.03.2011r. oraz wniosku Wykonawcy Nr 30/1234 stwierdzono rozbieżność w ilości wykonania koszy gabionowych ujętych w Tabeli Elementów Rozliczeniowych a ilością ujętą w projekcie wykonawczym. Różnica wynosi 24,70 m2. Aby zrealizować ww. roboty zgodnie z projektem wykonawczym należy wykonać dodatkowo 24,70 m2 koszy gabionowych. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ dla zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu powtórzeniu tego samego zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Wartość zamówienia uzupełniajacego nie przekracza 50% zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.