Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-21
Warszawa: Modernizacja systemu zasilania gwarantowanego urządzeń Serwerowni Głównej w Komendzie Stołecznej Policji w Warszawie
Numer ogłoszenia: 124641 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu zasilania gwarantowanego urządzeń Serwerowni Głównej w Komendzie Stołecznej Policji w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu zasilania gwarantowanego urządzeń Serwerowni Głównej w Komendzie Stołecznej Policji w Warszawie wraz z wykonaniem testu pojemności istniejących baterii akumulatorów oraz włączeniem do systemu nadzoru TelWin Scada, zwana dalej modernizacją. 2. Instalowane w ramach modernizacji urządzenia i materiały muszą posiadać parametry i funkcjonalność zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zamiast materiałów/urządzeń wskazanych poprzez podanie nazwy w opisie przedmiotu zamówienia wykonawcy mogą zaoferować materiały/urządzenia równoważne, przy czym udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przygotowania projektu elektrycznego modernizacji, b) dostarczenia i instalacji szaf siłowni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz ich uruchomienia, c) wykonania nowej linii zasilającej siłownię 48VDC napięciem 3x230/400VAC w układzie sieci TN-S, d) wykonania dwóch nowych linii bateryjnych, e) przepięcia istniejących 4 linii odbiorczych 230VAC gwarantowanej do nowej siłowni, f) przepięcia istniejących 2 linii odbiorczych 48VDC do nowej siłowni, g) wykonania linii uziemiających szynę siłowni, podłączenia do odpowiedniej szyny uziemień, h) dostawy i montażu wyłącznika ppoż. w pomieszczeniu siłowni, i) wykonania niezbędnych pomiarów elektrycznych, j) podłączenia siłowni prostownikowej i inwertorowej (każdej z osobna) poprzez sieć LAN protokołem SNMP do istniejącego systemu nadzoru siłowni TelWin Scada, k) dostarczenia 2 licencji na siłownię prostownikową i inwertorową bez ograniczeń czasowych, aktualizacji oprogramowania TelWin Scada do najnowszej wersji w okresie gwarancji, l) wykonania i dostarczenia dokumentacji elektrycznej powykonawczej, m) demontażu i utylizacji starych siłowni 3 szt. oraz dostarczenia kart odpadu z utylizacji, n) przeprowadzenia szkolenia w języku polskim w siedzibie Zamawiającego z zakresu prawidłowej i bezpiecznej obsługi i eksploatacji siłowni prostownikowej i inwertorowej oraz systemu nadzoru TelWin Scada dla pracowników (min. czterech, max. pięciu) wskazanych przez Zamawiającego oraz do wydania certyfikatów poświadczających ukończenie szkolenia. 4. Zamawiający wymaga, aby instalowane w ramach modernizacji urządzenia i materiały były: a) fabrycznie nowe, wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, b) umieszczone w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym je przed uszkodzeniami mechanicznymi, c) zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do każdego urządzenia: a) kart gwarancyjnych zawierających nr seryjne, termin i warunki gwarancji, adresy i numery telefonów punktów świadczących usługi gwarancyjne i pogwarancyjne na terenie Polski, b) instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumentację DTR.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego 32.52.20.00 - Sprzęt telekomunikacyjny 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie, tj. wykazać się należytą realizacją, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. trzech dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem siłowni telekomunikacyjnych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN każda
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) co najmniej 2 osobami, każda posiadająca ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV, wydane na podstawie Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. nr 89 poz. 828 ze zm.). b) co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV wydane na podstawie Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. nr 89 poz. 828 ze zm.). c) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualną (na dzień składania ofert) autoryzację producenta oferowanego sprzętu, potwierdzającą przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji oferowanych urządzeń, d) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualną (na dzień składania ofert) autoryzacje potwierdzającą przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji systemu nadzoru TelWin Scada
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) dla oferowanych w ramach zamówienia siłowni telekomunikacyjnej i siłowni inwertorowej: a) deklaracje zgodności CE, b) specyfikację techniczną, 2) specyfikacje techniczne materiałów/urządzeń równoważnych (jeżeli dotyczy).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.3.2) i /lub III.3.4) może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda w załączeniu do oferty w szczególności: 1) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy, 2) dokumentów potwierdzających: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza, aby informacje o których mowa w pkt 2) lit. a)-d) zawarte były w jednym dokumencie. 3) dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2), dotyczących podmiotu, którego zasobami wykonawca będzie dysponował, jeżeli podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja na wykonane prace modernizacyjne - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający, po wcześniejszej akceptacji, dopuszcza zmiany umowy w zakresie urządzeń, w przypadku pojawienia się na rynku urządzenia nowszej generacji pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji lub w przypadku zaprzestania produkcji danego urządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić ten fakt Zamawiającemu; 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1, jest dopuszczalna wyłącznie przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych warunków umowy. 3. W razie zaistnienia sytuacji opisanej w ust. 1 dotyczącej zmiany urządzenia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na zamienne urządzenie: a) deklarację zgodności CE; b) specyfikację techniczną, 4. Strony dopuszczają zmianę wartości umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (o procentową różnicę wartości wynikającą ze zmiany stawki podatku), wynoszącej w dniu składania ofert ....% (zgodnie z ofertą Wykonawcy) - jeżeli obowiązek podatkowy będzie leżał po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość (po wcześniejszej akceptacji) wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (w szczególności zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej), b) w przypadku wystąpienia okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający. 6. Zmiany, o których mowa powyżej są dopuszczalne wyłącznie przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych warunków umowy i jej załączników oraz będą obowiązywały od daty zawarcia aneksu do umowy. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia na inne osoby pod warunkiem, że będą one posiadały odpowiednie uprawnienia (tj. takie same lub w szerszym zakresie jak osoby pierwotnie wskazane). Wraz z wnioskiem o zmianę osób Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień. Zmiana osób, o której mowa powyżej nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony lub na wniosek przesłany do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- DOSTOSOWANIE I DOPOSAŻENIE BUDYNKU DO DZIAŁALNOŚCI INKUBATORA
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Dostawa i montaż zestawu monitorów scenicznych i wzmacniaczy z procesorem zarządzającym i strojeniem systemu
więcej: Sprzęt telekomunikacyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.