Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-19
Luboń: ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY
Numer ogłoszenia: 12472 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie , ul. Niezłomnych 2, 62-030 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 61 8130-681, faks 61 8103411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabikowo.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY fizycznej osób i mienia w obiektach Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie oraz w Muzeum byłego niemieckiego Obozu Zagłady Kulmhof w Chełmnie nad Nerem. >Część 1< Usługi dozoru i ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie ul. Niezłomnych 2, 62 030 Luboń. A) Opracowanie planu ochrony dla Muzeum w Żabikowie, w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jako osoba upoważniona przez Zamawiającego, uzgodnienie planu ochrony z właściwym terytorialnie komendantem wojewódzkim Policji. B) Dozór i ochrona osób i mienia oraz obiektów w godzinach od 15:00 do 7:00 oraz całodobowo w święta: - ochrona przed włamaniem do obiektu, - ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem eksponatów muzealnych i wyposażenia obiektów, - obserwacja ruchu pojazdów oraz osób wchodzących i wychodzących ze szczególnym zwróceniem uwagi na wnoszone przedmioty typu siatki, torby, reklamówki - w sytuacjach uzasadnionych, zastosowanie szczególnej kontroli, - uniemożliwienie wejścia na teren obiektu osób będących pod wpływem alkoholu lub podobnie działającego środka odurzającego, akwizytorom itp. - usuwanie z terenu obiektu osób zakłócających spokój i porządek obiektu chronionego, - sprawdzanie stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń oraz dokonywanie obchodu chronionego obiektu i terenu Muzeum co najmniej raz na dwie godziny wraz z odbiciem czytników kontroli, w razie konieczności ścisła współpraca z Policją i Strażą Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, (a zwłaszcza nie dopuszczanie osób trzecich na dozorowany teren) a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa mienia, - uruchamianie grup interwencyjnych Wykonawcy w sytuacjach alarmowych (zapewnienie - niedopuszczanie do przebywania osób trzecich na terenie obiektu, po godzinach otwarcia Muzeum z wyjątkiem osób sprzątających i pracowników zamawiającego, - monitorowanie całodobowe sygnałów z lokalnego systemu alarmowego w systemie dwutorowym z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z torów ma być torem łączności bezprzewodowej, - przechowywanie i konwojowanie kluczy od drzwi wejściowych przed i po godzinach urzędowania. C) Otwieranie terenu obozu o godz. 6:00 a zamykanie o godz. 16:00 w okresie od października do kwietnia, a od maja do września o godz. 17:00. D) Utrzymanie portalu interwencyjnego w gotowości do natychmiastowego działania, na wezwanie pracowników Wykonawcy lub Zamawiającego, celem zatrzymania sprawcy zdarzenia lub czynu zabronionego bądź osoby podejrzanej o ich popełnienie w chronionym obiekcie. E) Prowadzenie książki dyżurów, wpisywanie informacji o czasie pracy i zdania posterunków oraz o istotnych wydarzeniach z punktu widzenia bezpieczeństwa chronionych obiektów wraz z opisem ich przebiegu. F) Realizacja ochrony zgodnie z ustawą z dn. 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1099). G) Łączna ilość szacowanego czasu pracy dozoru i ochrony w okresie objętym przedmiotem zamówienia to około 5928 godz. >Część 2< Usługi dozoru i ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Muzeum byłego niemieckiego Obozu Zagłady Kulmhof w Chełmnie nad Nerem, Chełmno 59A, 62-660 Dąbie. A) Opracowanie planu ochrony dla Muzeum w Chełmnie nad Nerem, w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jako osoba upoważniona przez Zamawiającego, uzgodnienie planu ochrony z właściwym terytorialnie komendantem wojewódzkim Policji. B) Całodobowy dozór i ochrona osób i mienia oraz obiektów oraz wykonywanie podjazdów patrolowo-interwencyjnych (w godzinach wieczornych) na teren Lasu Rzuchowskiego w piątki, soboty oraz w dni przedświąteczne i świąteczne: - ochrona przed włamaniem do obiektu, - ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem eksponatów muzealnych i wyposażenia obiektów, - obserwacja ruchu pojazdów oraz osób wchodzących i wychodzących ze szczególnym zwróceniem uwagi na wnoszone przedmioty typu siatki, torby, reklamówki - w sytuacjach uzasadnionych, zastosowanie szczególnej kontroli, - uniemożliwienie wejścia na teren obiektu osób będących pod wpływem alkoholu lub podobnie działającego środka odurzającego, akwizytorom itp. - usuwanie z terenu obiektu osób zakłócających spokój i porządek obiektu chronionego, - sprawdzanie stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń oraz dokonywanie obchodu chronionego obiektu i terenu Muzeum co najmniej raz na dwie godziny wraz z odbiciem czytników kontroli, w razie konieczności ścisła współpraca z Policją i Strażą Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, (a zwłaszcza nie dopuszczanie osób trzecich na dozorowany teren) a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa mienia, - uruchamianie grup interwencyjnych Wykonawcy w sytuacjach alarmowych (zapewnienie dojazdu patrolu interwencyjnego w czasie do 10 minut od wszczęcia alarmu), - niedopuszczanie do przebywania osób trzecich na terenie obiektu, po godzinach otwarcia Muzeum z wyjątkiem osób sprzątających i pracowników zamawiającego, - monitorowanie całodobowe sygnałów z lokalnego systemu alarmowego w systemie dwutorowym z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z torów ma być torem łączności bezprzewodowej. C) Utrzymanie portalu interwencyjnego w gotowości do natychmiastowego działania, na wezwanie pracowników Wykonawcy lub Zamawiającego, celem zatrzymania sprawcy zdarzenia lub czynu zabronionego bądź osoby podejrzanej o ich popełnienie w chronionym obiekcie. D) Prowadzenie książki pełnienia służby, wpisywanie informacji o czasie pracy i zdania posterunków oraz o istotnych wydarzeniach z punktu widzenia bezpieczeństwa chronionych obiektów wraz z opisem ich przebiegu. E) Realizacja ochrony zgodnie z ustawą z dn. 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1099). F) Łączna ilość szacowanego czasu pracy dozoru i ochrony w okresie objętym przedmiotem zamówienia to około 8736 godz. ------------- Powyższe zadania (Części zamówienia) powinny być realizowane w formie jednego posterunku stałego, obsługiwanego przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających ważne legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, wyposażonych w środki łączności bezprzewodowej oraz środki przymusu bezpośredniego.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być usługi, określone w opisie przedmiotu zamówienia - w ilości nie przekraczającej 50% wartości szacunkowej zamówienia objętego niniejszym postępowaniem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie aktualnie obowiązujących w Polsce przepisów prawa. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny i uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny i uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli A) wykaże, że dysponuje zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia, co najmniej trzema osobami (dla każdej z części zamówienia) oraz jednym pracownikiem nadzoru, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadającymi ważne legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. B) wykaże, że dysponuje grupą interwencyjno-patrolową zdolną do reakcji zgodnie z wymaganiami określonymi w przedmiocie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny i uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1). Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia, umówionego terminu wykonania zamówienia lub łącznie przedmiotu zamówienia i terminu jego wykonania - warunkiem takich zmian może być wystąpienie, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: a)Z powodu zaistnienia przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby tego warunku rozumieć należy zdarzenie losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron oraz którego strony nie mogły przewidzieć z całą pewnością i którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności - za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia.b)Z powodu działań lub zaniechań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót/usług/dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, w sposób odpowiedni do wpływu tych osób na realizację przedmiotu zamówienia.c)Z powodu zmiany powszechnie obowiazujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub zmiany istotnych z uwagi na charakter działalności dla Zamawiającego stosunków umownych, obligujących go do posiadania innych przedmiotów dostaw/usług niż przewidziane w umowie i w związku z tą zmianą którekolwiek usługi/dostawy będące przedmiotem niniejszego zamówienia stają się w części lub całości bezprzedmiotowe.2). Zmiany umowy będą mogły dotyczyć w szczególności postanowień kształtujących treść stosunku prawnego nawiązanego umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna, określona powyżej wywarła wpływ. 3). Oprócz zmian, o których mowa powyżej, dopuszcza się dokonanie nieistotnych zmian w warunkach umowy, przez które, na potrzeby tego warunku rozumieć należy, iż zmiany nieistotne to takie, które nie powodują zwiększenia wynagrodzenia oraz nie powodują wyłączenia zobowiązań wykonawcy wynikających z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabikowo.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, ul. Niezłomnych 2, 62-030 Luboń, pok. sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2016 godzina 10:25, miejsce: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, ul. Niezłomnych 2, 62-030 Luboń, pok. sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zapewnienie usług ochrony obiektu Pawilon Wyspiańskiego przy pl. Wszystkich Świętych 2 w Krakowie w terminie od 3 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie MOSiR w Radzionkowie
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.