Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą sześciu analizatorów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 124737 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe , ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8102096, faks 022 8100604.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą sześciu analizatorów laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sześciu analizatorów laboratoryjnych, których rodzaje i parametry techniczne określone zostały w Załącznikach od Nr 1/IA do Nr 1/V SIWZ oraz zakup odczynników laboratoryjnych w pełni kompatybilnych z dzierżawionymi analizatorami, których rodzaje i ilości określone zostały w Załącznikach od Nr 2/IA do Nr 2/V SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na pięć części zwanych dalej Zadaniami, które obejmują: Zadanie Nr I - A) Zakup odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora, B) Zakup odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora; Zadania Nr II - Zakup odczynników do badań hematologiczmych wraz z dzierżawą analizatora; Zadanie Nr III - Zakup odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora; Zadanie Nr IV - Zakup odczynników do badania chemicznego moczu wraz z dzierżawą analizatora. Zadanie Nr V - Zakup odczynników do badania osadu moczu wraz z dzierżawą analizatora..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.14.10.00-0, 38.43.40.00-6, 38.43.45.20-7, 38.43.45.70-2, 38.43.45.00-1, 38.43.45.80-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wadia: Tak. Zadanie Nr I - 3 900,00 zł Zadanie Nr II - 500,00 zł Zadanie Nr III - 500,00 zł Zadanie Nr IV - 350,00 zł Zadanie Nr V - 750,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w SIWZ tzn. do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT Ocena spełniania w.w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: 2.1 Przewidywane zmiany dla wzorów umów stanowiące załączniki Nr 6 i Nr 7 do SIWZ. a)zmiany formy organizacyjno - prawnej strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2.2 Przewidywane zmiany dla wzoru umowy stanowiącego załącznik i Nr 7 do SIWZ a)zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku Nr 1 do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, zmiany nazwy produktu itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy na asortyment równoważny przy zachowaniu jego parametrów; b)zmiana sposobu konfekcjonowania asortymentu będącego przedmiotem umowy wprowadzona przez producenta; c)zmiana liczby opakowań w przypadku zmiany konfekcjonowania asortymentu; d)zmiana ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do umowy wynikająca ze zmiany wielkości opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.praga-pld.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej zamawiającego. SIWZ można również odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego Warszawa, ul. Krypska 39 w pok. 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Krypska 39 w Kancelarii Głównej pok. Nr 12 parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A) Zakup odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora B) Zakup odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badań biochemicznych oraz do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów Parametry techniczne analizatorów określone zostały w Załącznikach Nr 1/IA i Nr 1/IB do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z dzierżawionymi analizatorami ujęte zostały w Załącznikach Nr 2/IA i Nr 2/IB do SIWZ - Zadanie Nr I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.10.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora. Parametry techniczne analizatora określone zostały w Załączniku Nr 1/II do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z analizatorem ujęte zostały w Załączniku Nr 2/II do SIWZ - Zadanie Nr II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.10.00-0, 38.43.45.70-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora. Parametry techniczne analizatora określone zostały w Załączniku Nr 1/III do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z analizatorem ujęte zostały w Załączniku Nr 2/III do SIWZ - Zadanie Nr III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.10.00-0, 38.43.45.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup odczynników do badania chemicznego moczu wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badania chemicznego moczu wraz z dzierżawą analizatora. Parametry techniczne analizatora określone zostały w Załączniku Nr 1/IV do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z analizatorem ujęte zostały w Załączniku Nr 2/IV do SIWZ - Zadanie Nr IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup odczynników do badania osadu moczu wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badania osadu moczu wraz z dzierżawą analizatora. Parametry techniczne analizatora określone zostały w Załączniku Nr 1/V do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z analizatorem ujęte zostały w Załączniku Nr 2/V do SIWZ - Zadanie Nr V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.