eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOrganizacja i obsługa spotkań Ministerstwa Gospodarki w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Warszawa: Organizacja i obsługa spotkań Ministerstwa Gospodarki w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 124739 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki , Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i obsługa spotkań Ministerstwa Gospodarki w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkań Ministerstwa Gospodarki w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy oraz harmonogram prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia -załącznik nr 4 do projektu umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zorganizował co najmniej 3 spotkania, polegające na organizacji i kompleksowej obsłudze spotkań/konferencji w tym rezerwacji noclegów, wynajmie i obsłudze technicznej sal konferencyjnych oraz obsłudze cateringowej dla minimum (65 / 180 / 40) osób, odpowiednio dla (Cz. I/Cz. II/Cz. III) zamówienia. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu dla Cz. II zamówienia, zamawiający uzna spełnianie warunków także dla Cz. I i III zamówienia. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu dla Cz. I zamówienia, zamawiający uzna spełnianie warunków także dla Cz. III zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w zakresie wymaganym przez Zamawiającego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy lub załączników do umowy na zasadach określonych w art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: 1) konieczności zmiany miejsca spotkania z powodu trudności z rezerwacją miejsc noclegowych lub pomieszczeń konferencyjnych lub problemów z transferem w trakcie spotkania lub wpływających na wykonanie przedmiotu umowy zjawisk pogodowych lub środowiskowych, 2) konieczności zmiany terminu spotkania w przypadku nakładania się spotkania w kalendarzu polskiej Prezydencji lub trudności z rezerwacją miejsc noclegowych lub pomieszczeń konferencyjnych lub problemów z transferem w trakcie spotkania lub wpływających na wykonanie przedmiotu umowy zjawisk gospodarczych, politycznych, pogodowych lub środowiskowych, 3) zmiany terminów wykonania poszczególnych czynności z przyczyn niezależnych od wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Gospodarki, 00-507 Warszawa, Pl. Trzech Krzyży 3/5, pok. 376.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Ministerstwo Gospodarki, 00-507 Warszawa, Pl. Trzech Krzyży 3/5, Kancelaria Ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania attache grupy roboczej Rady UE ds. konkurencyjności i wzrostu (tzw. WP COMPET attache) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 3-5 lipca 2011 r. w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania attache grupy roboczej Rady UE ds. konkurencyjności i wzrostu (tzw. WP COMPET attache) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 3-5 lipca 2011 r. w Warszawie Liczba uczestników: 65 osób Data spotkania: 3-5 lipca 2011 Miejsce spotkania: Warszawa, siedziba Ministerstwa Gospodarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania grupy wysokiego szczebla ds. energii attache (tzw. HLG Energy) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 13-15 lipca 2011 r. w Bełchatowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania grupy wysokiego szczebla ds. energii (tzw. HLG Energy) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 13-15 lipca 2011 r. w Bełchatowie Liczba uczestników: 180 osób Data spotkania: 13-15 lipca 2011 Miejsce spotkania: Bełchatów lub okolice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania grupy roboczej Rady UE ds. grup towarowych (tzw. PROBA) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 21-22 lipca 2011 r. w Warszawie (lub okolicach Warszawy)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania grupy roboczej Rady UE ds. grup towarowych (tzw. PROBA) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 21-22 lipca 2011 r. w Warszawie (lub okolicach Warszawy). Liczba uczestników: 40 osób Data spotkania: 21-22 lipca 2011 Miejsce spotkania: Warszawa lub okolice Warszawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.