Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Warszawa: Organizacja i obsługa spotkań Ministerstwa Gospodarki w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 124739 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki , Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i obsługa spotkań Ministerstwa Gospodarki w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkań Ministerstwa Gospodarki w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy oraz harmonogram prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia -załącznik nr 4 do projektu umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zorganizował co najmniej 3 spotkania, polegające na organizacji i kompleksowej obsłudze spotkań/konferencji w tym rezerwacji noclegów, wynajmie i obsłudze technicznej sal konferencyjnych oraz obsłudze cateringowej dla minimum (65 / 180 / 40) osób, odpowiednio dla (Cz. I/Cz. II/Cz. III) zamówienia. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu dla Cz. II zamówienia, zamawiający uzna spełnianie warunków także dla Cz. I i III zamówienia. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu dla Cz. I zamówienia, zamawiający uzna spełnianie warunków także dla Cz. III zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w zakresie wymaganym przez Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy lub załączników do umowy na zasadach określonych w art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: 1) konieczności zmiany miejsca spotkania z powodu trudności z rezerwacją miejsc noclegowych lub pomieszczeń konferencyjnych lub problemów z transferem w trakcie spotkania lub wpływających na wykonanie przedmiotu umowy zjawisk pogodowych lub środowiskowych, 2) konieczności zmiany terminu spotkania w przypadku nakładania się spotkania w kalendarzu polskiej Prezydencji lub trudności z rezerwacją miejsc noclegowych lub pomieszczeń konferencyjnych lub problemów z transferem w trakcie spotkania lub wpływających na wykonanie przedmiotu umowy zjawisk gospodarczych, politycznych, pogodowych lub środowiskowych, 3) zmiany terminów wykonania poszczególnych czynności z przyczyn niezależnych od wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Gospodarki, 00-507 Warszawa, Pl. Trzech Krzyży 3/5, pok. 376.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Ministerstwo Gospodarki, 00-507 Warszawa, Pl. Trzech Krzyży 3/5, Kancelaria Ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania attache grupy roboczej Rady UE ds. konkurencyjności i wzrostu (tzw. WP COMPET attache) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 3-5 lipca 2011 r. w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania attache grupy roboczej Rady UE ds. konkurencyjności i wzrostu (tzw. WP COMPET attache) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 3-5 lipca 2011 r. w Warszawie Liczba uczestników: 65 osób Data spotkania: 3-5 lipca 2011 Miejsce spotkania: Warszawa, siedziba Ministerstwa Gospodarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania grupy wysokiego szczebla ds. energii attache (tzw. HLG Energy) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 13-15 lipca 2011 r. w Bełchatowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania grupy wysokiego szczebla ds. energii (tzw. HLG Energy) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 13-15 lipca 2011 r. w Bełchatowie Liczba uczestników: 180 osób Data spotkania: 13-15 lipca 2011 Miejsce spotkania: Bełchatów lub okolice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania grupy roboczej Rady UE ds. grup towarowych (tzw. PROBA) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 21-22 lipca 2011 r. w Warszawie (lub okolicach Warszawy)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i kompleksowa obsługa spotkania grupy roboczej Rady UE ds. grup towarowych (tzw. PROBA) w ramach polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r. w dniach 21-22 lipca 2011 r. w Warszawie (lub okolicach Warszawy). Liczba uczestników: 40 osób Data spotkania: 21-22 lipca 2011 Miejsce spotkania: Warszawa lub okolice Warszawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.