Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Katowice: Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 955
Numer ogłoszenia: 124753 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego , ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7438401, 7438501, faks 0-32 2519745.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek komunalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 955.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 955 relacji: Ruda Szkoła - Ruda Kościół -Ruda Cmentarz - Ruda Szkoła (okrężna).
Wykonywana usługa objęta jest również systemem kontroli biletów pasażerów wsiadających do autobusu przednimi drzwiami.
Przewidywana całkowita praca eksploatacyjna w okresie 24 miesięcy (okres realizacji umowy) na linii nr 955 wynosi 27.615 wzkm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy, którzy posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi, wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), oraz:
a) wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi w zakresie przewozów regularnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł, w tym każda z wykonanych usług o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł,
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) równą co najmniej 100 tys. zł,
c) dysponują lub będą dysponować dwoma autobusami z homologacją, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i przepisach wykonawczych do niej dla autobusów miejskiej regularnej komunikacji publicznej w tym, wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) oraz następujące wymagania dodatkowe:
- autobus o długości nie większej niż 8 m i pojemności od 20 do 35 miejsc (tabor typu M),
- liczba miejsc siedzących w autobusie nie może być mniejsza niż 20% ogólnej, wskazanej przez producenta pojemności autobusu,
- autobus nie starszy niż z 2000 roku, wyposażony w silnik spełniający normę czystości spalin co najmniej EURO 2,
- przedział kierowcy - łączący się z wnętrzem pojazdu, umożliwiający bezpośredni kontakt kierowcy z pasażerem,
- drzwi pasażerskie - co najmniej dwoje,
- kasowniki elektroniczne o min. dziesięciocyfrowym systemie kasowania w ilości co najmniej równej liczbie drzwi pasażerskich w autobusie,
- łączność telefoniczna lub radiowa pomiędzy kierującym autobusem a punktem dyspozytorskim Wykonawcy, mającym łączność z policją i pogotowiem ratunkowym oraz łączność telefoniczną z Zamawiającym,
- wyposażony w zestawy elektronicznych tablic kierunkowych rozmieszczonych zgodnie z § 21 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32 poz. 262 z późn. zm.).
Uwaga: Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość oględzin autobusów zaproponowanych do realizacji zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, i tak:
2. Ocena spełnienia warunków formalnych zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt: 6.1. - 6.3 SIWZ oraz 6.6. - 6.9 SIWZ.
3. Ocena spełnienia warunku określonego w ww. punkcie 1 a) zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług w zakresie przewozów regularnych oraz na podstawie dokumentów potwierdzających że usługi o których wyżej mowa zostały wykonane należycie (Załącznik nr 2 do SIWZ).
4. Ocena spełnienia warunku określonego w ww. punkcie 1 b) zostanie dokonana na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5. Ocena spełnienia warunku określonego w ww. punkcie 1 c) zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.9 SIWZ i ewentualnie w pkt 6.10 SIWZ, tj. niezbędnego do wykonania zamówienia taboru autobusowego zaoferowanego do realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ) i ewentualnie pisemnego zobowiązania innych podmiotów.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp (Załączniki nr 3a i 3b do SIWZ).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).
4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie przewozów regularnych zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru autobusowego zaoferowanego do realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ) jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia na cały okres realizacji usługi niezbędnego do wykonania zamówienia taboru, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ww. pkt 9, Wykonawca wykazał tabor, którym będzie dysponował.
11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 100 tys. zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Uwagi:
1. W przypadku składania dokumentów, o których mowa powyżej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca ten zamiast dokumentów, o których mowa w pkt:
a. 2, 6, 7, 8 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej ,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wymagania dotyczące okresu ważności wymienionych dokumentów określone w punktach j.w. stosuje się odpowiednio.
3. Jeżeli kwoty w dokumentach są w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według kursu średniego, publikowanego przez NBP z dnia będącego ostatnim dniem terminu na składanie ofert.
4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie kserokopii dokumentu.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. przedstawić dokumenty i oświadczenia wymienione w ww. pkt: 1 (Załącznik nr 3b), 2, 3, 5, 6, 7, 8 oraz że spełnia warunek określony w ww. pkt. 1. b), tj. przedstawić dokument wymieniony w ww. pkt. 11. W odniesieniu do dokumentu wymienionego w pkt: 1. (Załącznik nr 3a) oraz pozostałych dokumentów spółka cywilna lub konsorcjum winny złożyć jeden wspólny dokument,
b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z dołączonej do oferty treści umowy zawartej pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą.
d) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
e) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ww. pkt 4 zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kzkgop.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A, I pietro, pokój nr 138 (Wydział Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A, parter, pokój nr 014(Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS, urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji na potrzeby WORD Katowice
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO PRZY ULICY MICKIEWICZA 9 W KATOWICACH
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa stołów dydaktycznych warsztatowo - elektrotechnicznych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa zestawów cobotów - robotów Mitsubishi lub równoważnych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Produkcja filmów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU"
- ,,Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"-powt.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.