Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Poznań: Wywóz odpadów komunalnych z gospodarstw domowych w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 124758 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Wielkopolska" Spółka z o.o., ul. Kosynierska 10A/1, 60-241 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8693980, fax 061 8693982.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsw.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z gospodarstw domowych w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z godpodarstw domowych, z 9 budynków mieszkalnych położonych w Poznaniu. Ilość posesji - 7 , ilość pojemników PA 1100 21 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dodatkowo wykonawca posiada koncesję na wywóz odpadów oraz zezwolenie na transport odpadów 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie wymaganych przez Zamawiającego i dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia stosując formułę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualną koncesję na wywóz odpadów komunalnych na okres objęty zamówieniem c) Aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach (D.U. 39 poz. 251 z 2007r) 2. W celu potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia b) Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do wykonania zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia 3. W celu potwierdzenia tego, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ Zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., w odniesieniu do wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Cz. VI niniejszej SIWZ Wykonawca składa: 1 - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, zgodnie z postanowieniami art. 44 Ustawy, wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumenty jakich żąda Zamawiający dla potwierdzenia spełniania tych warunków. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (data, podpis i pieczęć imienna). Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający żądał będzie przedstawienia oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym składać należy wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę Za treść tłumaczenia odpowiada Wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsw.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Spolecznego WIELKOPOLSKA Sp. z o.o. ul. Kosynierska 10A/1, 60-241 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:30, miejsce: ul. Kosynierska 10A/1 sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 Jarocin - Tuliszków na odcinku Gizałki - granica gmin Gizałki/Grodziec etap II"
- NSZ-3/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych przy ul.: Folwarczna, Bobrzańska, Milczańska w Poznaniu.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
- Dostawę wyposażenia dydaktycznego tj. sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego na terenie Poznania
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK11 w m. Tarnowo.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkanych na terenie gminy Wola Uhruska oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chodów
- Usługa polegająca na załadunku i wywozie wskazanych odpadów (w tym gabarytowych), gruzu wraz z posprzątaniem terenu z nieruchomości będących w dyspozycji ZKZL Sp. z o.o.
- Wykonanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
- świadczenie usług komunalnych.
- Wykonanie usług polegających na wywozie nieczystości stałych typowych, selektywnej zbiórce odpadów komunalnych, wywozie śmieci nietypowych na nieruchomościach będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.