Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Grybów: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO UL. ZDROJOWEJ
Numer ogłoszenia: 124763 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów , Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, faks 018 4450202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO UL. ZDROJOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Zdrojowej w Grybowie. Długość linii napowietrznej L=660 m, przewód ASXS 3x35 mm2, ilość słupów i opraw = 15 szt. 2. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie doi opracowania projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku drogi, na którym będzie realizowana inwestycja oraz zatwierdzenia go w Komendzie Miejskiej Policji w Nowym Sączu i Powiatowym Zarządzie Dróg w Nowym Sączu. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: 3.1. Przedmiar robót: Oświetlenie uliczne wzdłuż drogi ul. Zdrojowa w m. Grybów - załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji, 3.2. Projekt budowlany: PB - oświetlenia ulicznego ul. Zdrojowej w m. Grybów - załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji, 3.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: Oświetlenie uliczne ul. Zdrojowa w m. Grybów - załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji, 4. Zaleca się wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000.00 ZŁ (słownie: dwa tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Udokumentują, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) Udokumentują, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) udokumentują należyte wykonanie przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Za robotę budowlaną o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna należyte wykonanie: - budowa oświetlenia ulicznego o długości nie mniejszej niż 600m, - montaż i stawianie slupów linii napowietrznej o ilości nie mniejszej niż 15 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie o ilości nie mniejszej niż 15 szt. Powyższe roboty muszą być zrealizowane w ramach jednego kontraktu. 2) oświadczą, że dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, 3) udokumentują, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje osobą (kierownik budowy) lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoba taka winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - aktualne zaświadczenie o przynależności (kierownika budowy) do okręgowej izby inżynierów budownictwa, 4) oświadczą, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. 6. siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Dokumenty (referencje lub protokoły odbioru robót) potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 6.9. siwz zostały wykonane należycie. Ww. dokumenty winny zawierać: - nazwę zadania, - terminy w których zostały wykonane, - zakres robót - obmiary (szt, mb, m3 itp) - pozwalające jednoznacznie potwierdzić spełnianie warunku wymaganego od wykonawcy; - wartość robót; - stwierdzenie czy zostały należycie wykonane. Wykonawcy, którzy przedstawią dokumenty niespełniające powyższych wytycznych zostaną wezwani do ich uzupełnienia pod rygorem wykluczenia z postępowania i utraty wadium. 10. ;Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 11. Dokumenty stwierdzające, że osoba (kierownik budowy) lub osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, - aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa, 12. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli osoby wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6.11. siwz nie są pracownikami Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. Nr 20 - na wniosek wykonawcy, w terminie 5 dni. Opłata za siwz: 27,00 PLN (opłata nie zawiera kosztów przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI GRYBÓW
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Małogoszcz - II etap
- Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego miasta Wejherowa w 2025 r.
- "Budowa punktów świetlnych w 2024 r." w ramach zadań pn.: Pogoria III - jasna i bezpieczna
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3905P Czarkowo - Widziszewo na odcinku Widziszewo - wiadukt o ścieżkę rowerową wraz z oświetleniem
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.