Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Olsztyn: Rurki intubacyjne i układy oddechowe
Numer ogłoszenia: 124775 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, fax 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rurki intubacyjne i układy oddechowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Zakres - 7 zadań m.in.: rurki intubacyjne - różne rodzaje i rozmiary, maski krtaniowe, układy oddechowe, łączniki do odsysania, rurki tracheostomijne itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Oryginalny kod CPV: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców ad. pkt. III aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- załącznik nr 2. B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o charakterze podobnym do zamawianego przedmiotu oraz wartości brutto nie mniejszej niż oferowane przez wykonawcę przedmioty w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców -minimum 5 dostaw- oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie minimum 5 np. listów referencyjnych wystawionych i podpisanych przez innych uprawnionych Zamawiających - Dyrektor, Prezes. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 - wzór zał. nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w ofercie wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia -
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena użytkowa - dotyczy zadania nr 1-5 i nr 7. Dal zad. nr 6 ktyterium oceny stanowi cena 100% - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w ptk. I.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającegoul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn - Dział zamówień publicznych pokój nr 22; termin otwarcia ofert 01/08/2007 godz. 12:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rurki intubacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne - różne rodzaje i rozmiary. Razem 69 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rurki ustno-gardłowe i maski krtaniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki ustno-gardłowe i maski krtaniowe różne rozmiary - razem 10 pozycji w zadaniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do aeveofactu razem 3 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Układ oddechowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy układ oddechowy - 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena uzytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Układy oddechowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ oddechowy okrężny; prdiatryczny; regulowany; filtr oddechowy płaski razem 4 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Osprzęt dodatkowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączniki, prowdnice intubacyjne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rurki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjn e i tracheostomijne razem - różne rodzaje i rozmiary..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena uzytkowa - 30
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa chodnika w województwie warmińsko-mazurskim w ciągu DK 57 w miejscowości Szczytno (ul. Gizewiusza, ul. Śląska)
- Serwis, wymiana opon i naprawa samochodów służbowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie używanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- Sprzedaż wraz z dostawą stanowiska badawczego IIoT z robotem przemysłowym dla jednostki UWM w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia pojazdów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla LBEK WSSE w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.