Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Szczutowo: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów komunalnych w Całowni
Numer ogłoszenia: 124780 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Szczutowie, ul. Lipowa 5a, 09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2767167 w. 102, 107, fax 024 2767196 w. 104.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów komunalnych w Całowni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wydobycie odpadów z gminnego składowiska odpadów komunalnych w Całowni( szacuje się ok. 2 000 Mg), przewiezienie i zdeponowanie na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne w Rachocinie gm Sierpc. 2) Przeprowadzenie rekutywacji terenu poskładowiskowego polegającej na niwelacji, wapnowaniu, plantowaniu, humusowaniu i sadzeniu drzew na powiezrchni terenu ok.0,22 ha.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.23.20 - Rekultywacja Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.20 - Rekultywacja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 9000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi , że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia - udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wymagane jest posiadanie uprawnień ogólnobudowlanych łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) posiadają zezwolenie na transport odpadów na terenie powiatu sierpeckiego, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, 5) dysponują sprzętem, koniecznym przy realizacji zamówienia, 6) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 7) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia , na podstawie załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany druk oferty - załącznik nr 1. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. 5) Dane dotyczące powierzonych części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5. 7) Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tzn. kserokopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność kierownika budowy do tej izby na dzień składania ofert. 8) wykaz sprzętu , koniecznego przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6 9) aktualne zezwolenie na transport odpadów na terenie powiatu sierpeckiego wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach /Dz.U. z 2007 r. , Nr 37, poz. 251 z póź. zmianami/. 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót, objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przynajmniej na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia, 11) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób do podpisywania oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 13) Kosztorys ofertowy. 14)Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczutowo.bip.tc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szczutowie, ul Lipowa 5a, 09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Szczutowie , ul. Lipowa 5a, 09-227 Szczutowo, sekretariat I piętro pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.