Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Łowicz: Translokacja zespołu z Wysokienic w skansenie w Maurzycach - IV etap
Numer ogłoszenia: 124808 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Łowiczu , Stary Rynek 5/7, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8373928, faks 046 8373663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.low.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury podległa samorządowi terytirialnemu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Translokacja zespołu z Wysokienic w skansenie w Maurzycach - IV etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane przy rekonstrukcji kościoła p.w. Św. Marcina z 1758 r. przeniesionego w 2006 r. z miejscowości Wysokienice do Skansenu w Maurzycach - IV etap. Zakres robót będzie obejmować wykonanie elewacji i naprawy stolarki okiennej i drzwiowej kościoła, przeniesieniu konstrukcji drewnianej dzwonnicy z Wysokienic do skansenu w Maurzycach. Załącznikiem do SIWZ jest kosztorys nakładczy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w obiekcie objętym ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi. Wartość zamówienia jest niższa od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do dnia 20.05.2009r. do godz. 12.00 wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 14 9297 0005 0754 1750 2061 0001 Bank Spółdzielczy w Skierniewicach O/Łowicz o wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 4) Aktualne zaświadczenie o członkostwie kierownika budowy w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa; 5) Zaświadczenie kierownika budowy o kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych wydane przez konserwatora zabytków; 6)Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z okresu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( min. 3 sztuki - referencje lub protokoły odbioru robót). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 to składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty określone w lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w lit. c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Do oferty należy dołączyć również: 1.) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ; 2.) Dowód wniesienia wadium; 3.) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu nakładczego. 3. Dokumenty wymagane tylko w przypadku składania oferty wspólnej: 1) jeżeli podmioty występują wspólnie, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku, gdy podmioty występują wspólnie, każdy członek konsorcjum składa odrębne dokumenty wskazane w ust.1 pkt. 1 i 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.low.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Łowiczu, Stary Rynek 5/7, 99-400 Łowicz pon-piątek: 8:00-16:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Muzeum w Łowiczu, Stary Rynek 5/7, 99-400 Łowicz pon-piątek: 8:00-16:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
- Dostawy płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu wraz z odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.