Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Bielsko-Biała: Budowa zatoki autobusowej przy drodze powiatowej 2633S ul. Strumieńska w Rudzicy
Numer ogłoszenia: 124813 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej , ul. Tadeusza Regera 81, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8184033, faks 033 8183474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatoki autobusowej przy drodze powiatowej 2633S ul. Strumieńska w Rudzicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki autobusowej przy drodze powiatowej nr 2633S w Rudzicy, wraz z wykonaniem chodnika dla pieszych w nawiązaniu do istniejącego ciągu pieszego usytuowanego w ciągu drogi gminnej oraz zarurowaniem rowu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 24.08.2009r. godz. 10:45, w wysokości 2.000 zł (słownie: dwatysiącezłotych 00/100). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu środków na konto ZDP. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 1.Pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej,43-382 Bielsko-Biała ul. T.Regera 81 w - Bank Ochrony Środowiska S.A. O/Bielsko-Biała Nr 40 1540 1261 2010 7245 7720 0003 Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na w/w konto ZDP. 2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.Gwarancjach bankowych, 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli wadium będzie wnoszone w formie wymienionej w pkt 1, należy dołączyć do oferty kopię przelewu. Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt 2 - 5 należy przed terminem składania ofert złożyć (oryginał) w kasie Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej, a do oferty załączyć potwierdzoną przez Wykonawcę kopię. Warunek złożenia oryginału w kasie Zarządu nie dotyczy ofert nadsyłanych; w takim przypadku załączony do oferty oryginał zostanie przekazany do kasy przez sekretarza komisji po otwarciu oferty. Oferent, który złoży ofertę nie zabezpieczoną wadium odpowiadającemu powyższym Wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki (art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) : 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. - nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego), - nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - sąd nie orzekł o zakazie ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przywołany przepis w pkt.2.2. SIWZ. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przywołany przepis w pkt.2.2. SIWZ. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. - ma doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień, - dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - określonym w niniejszej SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zrealizował przynajmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; -wykaz osób ze strony Wykonawcy, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zgodnie z pkt.18.2 SIWZ; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał w powyższym wykazie osoby, którymi będzie dysponował; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie z pkt. 18.1. SIWZ; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - polisę, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przywołany przepis w pkt.2.2. SIWZ . 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przywołany przepis w pkt.2.2. SIWZ. 5. Załącznik nr 2 - doświadczenie zawodowe wykonawcy; oferent musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zrealizował przynajmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. Załącznik nr 3 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie z pkt. 18.1. SIWZ; jeżeli w wykazie wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, konieczne jest dołączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 7. Załącznik nr 4 - wykaz osób ze strony Wykonawcy, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zgodnie z pkt.18.2 SIWZ; jeżeli w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, konieczne jest dołączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8. Załącznik nr 11 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223 z 2007r., poz.1655 ze zm.), 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku - Białej
43-382 Bielsko - Biała, ul. T. Regera 81 - pok. nr 12 (I pietro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku - Białej 43-382 Bielsko - Biała, ul. T. Regera 81 - pok. nr 12 (I pietro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne, projektor multimedialny) na potrzeby BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
- Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z usługą elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką na potrzeby MOPS w Bielsku-Białej
- Wymiana wodomierzy wody zimnej i wody ciepłej z nakładkami radiowymi w lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- "Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu UTM - projekt Cyberbezpieczny Samorząd"
- Rozbudowa terenu rekreacyjnego i skateparku przy ul. Orchidei w Hałcnowie (etap II) w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 pn. "Ochotnicy i dzielnice"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi - ulicy Tłustomostkiej w Pietrowicach Wielkich
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Widnej w Wołominie".
- IZP.272.12.2024 - Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 2*
- Przebudowa drogi gminnej nr 118788 D w Opolnicy
- Poprawa efektywności energetycznej oraz poprawa oferty turystyczno-kulturalnej na terenie Gminy Dydnia
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - nawierzchnia placów, schody i pochylnie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.