eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LibiążBudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sikorskiego w Libiążu - etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Libiąż: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sikorskiego w Libiążu - etap I.
Numer ogłoszenia: 124835 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126220 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sikorskiego w Libiążu - etap I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sikorskiego w Libiążu - etap I. Zamówienie obejmuje w szczególności: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w Libiążu, obejmującą ul. Kalinową do ul. Potokowej, - odbudowę nawierzchni drogi po robotach kanalizacyjnych, - uporządkowanie terenu po robotach kanalizacyjnych. Miejsce wykonywania zamówienia: ul. Kalinowa do ul. Potokowej w Libiążu. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany (zał. Nr 8 do SIWZ), projekt wykonawczy (zał. Nr 9 do SIWZ), przedmiar robót (zał. Nr 10 do SIWZ) oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 11 do SIWZ). Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym i uiszczenia opłaty za zajęcie pasa drogowego, b) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany oznakowania ( jeżeli zajęcie pasa drogowego wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność albo powoduje zmiany w organizacji ruchu pojazdów lub pieszych), c) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, d) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia, e) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, f) wykonania i utrzymywania oznakowania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, g) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne rozszerza się w następujący sposób: - okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót, - w razie wątpliwości poczytuje się, że obowiązanym do usunięcia wady jest wykonawca. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe WOD-REM sp. z o.o., ul. Św.M.Kolbe 98, 43-331 Dankowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105740,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77816,05

  • Oferta z najniższą ceną: 77816,05 / Oferta z najwyższą ceną: 133935,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.