eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa wraz z instalacją urządzeń sygnalizacji pożaru i oddymiania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-23

Katowice: Dostawa wraz z instalacją urządzeń sygnalizacji pożaru i oddymiania
Numer ogłoszenia: 124838 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją urządzeń sygnalizacji pożaru i oddymiania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń sygnalizacji pożaru i oddymiania w budynku biurowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, położonym przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Oryginalny kod CPV: 31.62.51.00 - Systemy wykrywania ognia Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.51.00 - Systemy wykrywania ognia Oryginalny kod CPV: 29.23.21.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu Kod CPV wg słownika 2008: 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca musi posiadać zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności związanej z wykorzystaniem energii atomowej zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (tekst jednolity Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 276) polegającej na obrocie, transporcie, składowaniu i obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu. 4.Wykonawca wykaże się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie dostawę wraz z instalacją urządzeń sygnalizacji pożaru i oddymiania o wartości odpowiadającej dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5.Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie projektowym i wykonawczym do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnianie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty potwierdzające oświadczenia, wymienione w SIWZ. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust.1 siwz. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3.oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych zawarte w formularzu ofertowym. 4.zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności związanej z wykorzystaniem energii atomowej zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (tekst jednolity Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 276) polegającej na obrocie, transporcie, składowaniu i obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu. 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie z wzorem zawartym w formularzu ofertowym. 6.dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie wymienionym w pkt XI 5 siwz zostały wykonane należycie, 7.wykaz osób spełniających warunki określone w pkt. X 5 siwz, zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym, 8.kopie uprawnień zawodowych w zakresie projektowym i wykonawczym do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla osób wymienionych w wykazie wymienionym w pkt XI 7 siwz, 9.zaświadczenie o wpisie osób wymienionych w wykazie wymienionym w pkt XI 7 siwz na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wszystkie dołączone dokumenty winny być aktualne, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Pełnomocnik przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów, wymienionych w pkt. XI SIWZ. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI od 1 do 3 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, pokój 562, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny (pok. 559) ul. Ligonia 46 w Katowicach..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.