Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Zgierz: Roboty budowlane - Roboty konserwacyjne, konserwacyjno - malarskie oraz naprawy chodników
numer sprawy 44/ZP/16
Numer ogłoszenia: 124838 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - Roboty konserwacyjne, konserwacyjno - malarskie oraz naprawy chodników numer sprawy 44/ZP/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Wykonanie robót konserwacyjnych pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi budynku nr 78 w Leźnicy Wielkiej. Zadanie nr 2 Wykonanie robót konserwacyjno- malarskich ścian wewnętrznych w budynku nr 94 w Leźnicy Wielkiej. Zadanie nr 3 Wykonanie robót konserwacyjno- malarskich ścian wewnętrznych w budynku nr 64 w Leźnicy Wielkiej. Zadanie nr 4 Wykonanie robót konserwacyjno- malarskich ścian zewnętrznych z miejscową naprawą tynków budynku, ogrodzenia zewnętrznego budynku nr 105 oraz roboty konserwacyjne malarskie elementów ogrodzenia oraz bramy wjazdowej WKU w Skierniewicach. Zadanie nr 5 Wykonanie robót konserwacyjnych pokrycia dachowego, elewacji z malowaniem ścian zewnętrznych budynku nr 128 w Regnach. Zadanie nr 6 Wykonanie konserwacji murków oporowych w Tomaszowie Mazowieckim. Zadanie nr 7 Wykonanie częściowej naprawy chodników wraz z obrzeżami chodnikowymi w Tomaszowie Mazowieckim. Zadanie nr 8 Wykonanie naprawy chodnika od kaplicy do parku sprzętu technicznego w Nowym Glinniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: dla zadania nr 1 - załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2 - załącznik nr 2 do SIWZ dla zadania nr 3 - załącznik nr 3 do SIWZ dla zadania nr 4 - załącznik nr 4 do SIWZ dla zadania nr 5 - załącznik nr 5 do SIWZ dla zadania nr 6 - załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania nr 7 - załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania nr 8 - załącznik nr 8 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.20-9, 45.44.21.10-1, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7, 45.11.12.20-6, 45.22.35.00-1, 45.23.32.60-9, 45.11.12.90-4, 45.11.10.00-8, 45.23.32.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium (dla wszystkich zadań) w wysokości: uzależnionej od zadania, na które składana jest oferta, tj.: Nr zadania: Wadium w zł: Zadanie 1 800,00 Zadanie 2 2 000,00 Zadanie 3 1 900,00 Zadanie 4 700,00 Zadanie 5 500,00 Zadanie 6 1 400,00 Zadanie 7 1 400,00 Zadanie 8 2 500,00 Zadanie od 1 do 8 11 200,00 2. W przypadku składania oferty na kilka zadań należy wnieść wadium w kwocie równej sumie kwot właściwych dla poszczególnych części zamówienia. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42 poz. 275) 5. W przypadku wniesienia wadium przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w innej formie niż pieniężna wymaga się, aby z treści dokumentu jednoznacznie wynikało, że gwarancja/poręczenie obejmuje wszystkie podmioty występujące wspólnie. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy Łódź Nr konta: 15 1010 1371 0062 4613 9120 1000 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Roboty budowlane - Roboty konserwacyjne, konserwacyjno - malarskie oraz naprawy chodników, nr sprawy 44/ZP/16 na zad. nr ................... 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty powinno się załączyć kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej dozwolonej formie niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji należy złożyć przed terminem składania ofert w Kancelarii Jawnej Zamawiającego tj. 31 Wojskowy oddział Gospodarczy, ul. Konstantynowska 85, Zgierz, budynek nr 2, I piętro pok. 14, a kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Kancelaria czynna jest codziennie w godz.7:30 - 10:00 i 12:00-15:00. 8. Zamawiający zwraca/zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 10 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 16 500,00 zł brutto każda dla zadania nr 2 - 44 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 3 - 34 500,00 zł brutto każda dla zadania nr 4 - 14 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 5 - 10 500,00 zł brutto każda dla zadania nr 6 - 29 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 7 - 29 500,00 zł brutto każda dla zadania nr 8 - 50 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania (wg załącznika nr 11 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Ponadto Zamawiający w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy żąda wskazania w wykazie usług w zakresie robót ogólnobudowlanych, których Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie. Ocena zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w odniesieniu do jego rzetelności zostanie dokonana na podstawie przedstawionego w ofercie wykazu. Zamawiający zbada, czy stwierdzone fakty niewykonania lub nienależytego wykonania robót w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, spowodowały naliczenie kar umownych w wysokości nie mniejszej niż 10% wartości umowy. Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań , Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 10 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym : - dla zadań 1,2,3,4,5,6,7,8 : uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze. zm. ) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia tj. wg załącznika nr 12 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 10 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, w przypadku gdy inne załączone dokumenty nie określają sposobu reprezentacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 Pzp, tj. 1). w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia: a) w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; b) w razie różnicy pomiędzy przedmiarami, a faktyczną ilością wykonanych robót wynikającą z obmiaru, 2). w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, w sytuacji określonej w § 7 ust. 2 umowy. 2. Zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy . 3. Zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz bud. 3 pok. 5,6...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz budynek nr 2, pok. 114 -115 (kancelaria jawna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót konserwacyjnych pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi budynku nr 78 w Leźnicy Wielkiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót konserwacyjno- malarskich ścian wewnętrznych w budynku nr 94 w Leźnicy Wielkiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót konserwacyjno- malarskich ścian wewnętrznych w budynku nr 64 w Leźnicy Wielkiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót konserwacyjno- malarskich ścian zewnętrznych z miejscową naprawą tynków budynku, ogrodzenia zewnętrznego budynku nr 105 oraz roboty konserwacyjne malarskie elementów ogrodzenia oraz bramy wjazdowej WKU w Skierniewicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie robót konserwacyjnych pokrycia dachowego, elewacji z malowaniem ścian zewnętrznych budynku nr 128 w Regnach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie konserwacji murków oporowych w Tomaszowie Mazowieckim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20-6, 45.22.35.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie częściowej naprawy chodników wraz z obrzeżami chodnikowymi w Tomaszowie Mazowieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20-6, 45.23.32.60-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie naprawy chodnika od kaplicy do parku sprzętu technicznego w Nowym Glinniku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.10.00-8, 45.23.32.22-1, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- REMONT BUDYNKU W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KUTNIE, REMONTY DWÓCH PRZEJAZDÓW KOLEJOWO - DROGOWYCH W NOWYM GLINNIKU
- USŁUGA UDOSTĘPNIENIA OBIEKTU SZKOLENIOWEGO - STRZELNICY
- DOSTAWA BETONU TOWAROWEGO C35/45 ZGODNEGO Z NORMĄ OBRONNĄ NO-17A-204:2025 W FORMIE PŁYNNEJ WRAZ Z POMPĄ W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 600 m3 ORAZ BETONU CHUDEGO B 7,5 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 20 m3
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.