eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MosinaBudowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Mosina. Etap 3 - boisko w Pecnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Mosina: Budowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Mosina. Etap 3 - boisko w Pecnej
Numer ogłoszenia: 124859 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88951 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Mosina. Etap 3 - boisko w Pecnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Budowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Mosina. Etap 3 - boisko w Pecnej, polegające na budowie boiska sportowego wielofunkcyjnego: Zadanie: Boisko sportowe wielofunkcyjne w Pecnej (działka nr ewid. 579): 1. wykonanie boiska boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej obejmujące prace m.in.: a) roboty ziemne, b) profilowanie i zagęszczenie podłoża, c) podbudowę, d) nawierzchnię poliuretanową typu natrysk o grubości całkowitej 13 mm (dolna warstwa - mata kauczukowa 10mm, górna warstwa żywice poliuretanowe, barwiony granulat EPDM z natrysku ok. 3 mm) wraz z wymalowaniem linii. e) obrzeże betonowe z oporników 30x8 cm oraz 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, f) pole autowe z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm. Kostka w kolorze szarym. 2. drenaż boiska obejmujący prace m.in.: a) roboty ziemne, b) ułożenie drenażu z rur PCV o 50, c) montaż studni chłonnych z kręgów betonowych o 1000 głębokości 3 m wraz z płytą nadstudzienną przykrywającą i włazem żeliwnym o 600. 3. wyposażenie boiska w: a) bramki - 3,0 x 2,0 m wraz z montażem siatki, b) kosze do koszykówki, c) zestaw do tenisa ziemnego, d) zestaw do siatkówki, e) trybuny- 2 rzędowe o ilości miejsc 40 szt. 4. wykonanie nawierzchni utwardzonych: a) roboty ziemne b) profilowanie i zagęszczenie podłoża c) kostka betonowa szara, o grubości 6 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3cm z obrzeżem betonowym 20x6 cm 5. wykonanie zieleni towarzyszącej, a) roboty ziemne b) wykonanie nawierzchni trawiastej - trawa sportowa odporna na intensywne użytkowanie c) do obowiązków Wykonawcy należy podlewanie obsianego terenu i wykonanie pierwszego koszenia. 6. wykonanie ogrodzenia: a) ogrodzenie boiska z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej PVC o wysokości 3,00 m koloru zielonego, na słupach z rur stalowych ocynkowanych powlekanych o średnicy 60x2mm, w rozstawie 2,5 m. b) zamontowanie furtki stalowej 1-skrzydłowej (2 szt), wypełnienie z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej PVC, słupki stalowe ocynkowane i lakierowane w kolorze zielonym. wraz z: a) obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą, b) oznakowaniem robót w terenie, c) ochroną geodezyjnych punktów poligonowych. Do obowiązków Wykonawcy należy podlewanie obsianego terenu i wykonanie pierwszego koszenia. Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Oś IV - LEADER. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ . - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane , należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie -lub równoważne-. Pojęcie -lub równoważne- Zamawiający rozumie przez oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny ani do naruszenia przepisów prawa. Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych); - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje); - parametrów bezpieczeństwa użytkowania; - standardów emisyjnych. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli Wykonawca stwierdzi na podstawie powyższego, że oferowany przez niego produkt spełnia wszystkie wymagania równoważności to może przystępować do postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że ciężar dowodu wykonania równoważności spoczywa na Wykonawcy. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Oś IV - LEADER.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mardo-Sport Sp. z o.o., ul. Wydmowa 10, 62-041 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334169,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 342735,80

  • Oferta z najniższą ceną: 342735,80 / Oferta z najwyższą ceną: 438197,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.