To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-17
Wałbrzych: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego obejmującego trzy zadania inwestycyjne pn.: 1.Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Teatralnego w Wałbrzychu. STYK-Wałbrzyska Strefa Kultury. Ludzie-sztuka-zabawa-nauka; 2.Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Kościelnego w Wałbrzychu; 3.Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza/pl. Tuwima.
Numer ogłoszenia: 124997 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91619 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego obejmującego trzy zadania inwestycyjne pn.: 1.Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Teatralnego w Wałbrzychu. STYK-Wałbrzyska Strefa Kultury. Ludzie-sztuka-zabawa-nauka; 2.Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Kościelnego w Wałbrzychu; 3.Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza/pl. Tuwima..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzór inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego obejmującego trzy zadania inwestycyjne pn.: 1.Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Teatralnego w Wałbrzychu. STYK - Wałbrzyska Strefa Kultury. Ludzie - sztuka - zabawa - nauka, 2.Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Kościelnego w Wałbrzychu, 3.Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza - pl. Tuwima. Kontrakty z wykonawcami robót budowlanych prowadzone będą według warunków kontraktowych FIDIC - Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, 4. wydanie angielsko-polski niezmienione 2008 (tłumaczenie 1. wydania 1999) Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje: ad II.1.1 SIWZ - dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Teatralnego w Wałbrzychu. STYK - Wałbrzyska Strefa Kultury. Ludzie - sztuka - zabawa - nauka: a)przebudowa kanalizacji deszczowej w celu przystosowania do nowych ciągów komunikacyjnych wraz z zabudową osadnika do podczyszczania wód deszczowych i separatora substancji ropopochodnych, b)przełożenie odcinka istniejącej sieci wodociągowej w związku z kolizją z projektowanym osadnikiem i separatorem na kanalizacji deszczowej, c)przebudowa układu drogowego placu Teatralnego i ulic w obrębie placu Teatralnego: jezdnie, chodniki zatoki postojowe, zjazdy, główny plac d)wykonanie amfiteatru: kolumnada zwieńczona belką, scena i widownia, murek oporowy ograniczający scenę i widownię, e)wykonanie oświetlenia i zasilania energetycznego: demontaż istniejącego oświetlenia placu Teatralnego, zasilanie oświetlenia amfiteatru oraz oświetlenia placu Teatralnego, oświetlenie placu Teatralnego i ulic wokół placu Teatralnego, oświetlenie amfiteatru, instalacja gniazd wtykowych dla zasilania urządzeń scenicznych oraz urządzeń pomocniczych, zabezpieczenie instalacji teletechnicznych w związku z przebudową Placu Teatralnego, zabezpieczenie oraz przebudowa kabli energetycznych kolidujących z projektowaną przebudową Placu Teatralnego, f)wykonanie zieleni: cięcia redukcyjno-pielęgnacyjne dwóch pozostawionych drzew, wycięcie pozostałych drzew i krzewów, nowe nasadzenia (drzewa, krzewy, trawniki) g)zakup i montaż elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery, tablic informacyjnych), h)wykonanie oznakowania związanego z organizacją ruchu docelowego, Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Doradcze, ul. Kunickiego 15, 54-616 Wrocław: - Projekt budowlany Przebudowa Placu Teatralnego w Wałbrzychu realizowana w ramach rewitalizacji śródmieścia Wałbrzycha, ad II.1.2 SIWZ. - dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Kościelnego w Wałbrzychu: a)przebudowa kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia nowo zagospodarowywanego placu Kościelnego i ul. 1 Maja, b)wykonanie nowego zagospodarowania terenu placu Kościelnego wraz z odcinkiem ul. 1 Maja od skrzyżowania z ul. Limanowskiego do Rynku: odcinek ul. 1 Maja jako dojazd dla zaopatrzenia i mieszkańców, łącznik ulic Limanowskiego i Straży Pożarnej z możliwością awaryjnego przejazdu dla służb ratunkowych, plac wokół pomnika, ciągi piesze łączące poszczególne elementy, c)wykonanie nowego zagospodarowania terenu parku przy muzeum, d)wykonanie schodów terenowych przy budynku parafialnym i na wejściu do parku na terenie muzeum, e)przebudowa ogrodzenia parku przy muzeum wraz z wykonaniem nowej bramy wejściowej do parku, f)wykonanie zasilania energetycznego i oświetlenia placu Kościelnego, wraz z podświetleniem pomnika, oraz terenu parku przy muzeum: g)zakup i montaż elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci), h)wykonanie zieleni - nowe nasadzenia (drzewa, krzewy ozdobne, trawniki) Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową Promocja Tomasz Gmerek, ul. Basztowa 56/10, 58-316 Wałbrzych: - Projekt budowlany Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu, autorzy: mgr inż. Tomasz Gmerek, mgr inż. Mirosław Szewc, mgr inż. Zbigniew Barszczyk, listopad 2009, - Projekt zagospodarowania terenu Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu, autor: mgr inż. Tomasz Gmerek, listopad 2009, ad II.1.3 SIWZ. - dla zadania inwestycyjnego pn.Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza / pl. Tuwima: a)przebudowa kanalizacji deszczowej w celu dostosowania do nowego zagospodarowania terenu, b)wykonanie drenażu liniowego, c)wykonanie nowego zagospodarowania terenu; ciągi komunikacyjne piesze, place utwardzone, teren zielony d)wykonanie oświetlenia i zasilania energetycznego oświetlenia i tablicy informacyjnej, e)wykonanie zieleni (trawniki), f)zakup i montaż elementów małej architektury (3 ławki 1 kosz na śmieci, 1 stojak na rowery, 1 tablica informacyjna podświetlana, 1 ulicowskaz) Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową VTG Vectra Technika Grzewcza, ul. Ogińskiego 1A, 58-506 Jelenia Góra: - Projekt budowlany Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza / pl. Tuwima w Wałbrzychu (dz. nr 294/1, 312, 313, 314/4, 315/4 obręb nr 27 Śródmieście, AM6) , autorzy: arch. Piotr Pawłowicz, inż. Tadeusz Mołodowski, czerwiec 2009, Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inżyniera Kontraktu i sprawującego nadzór inwestorski: 1)Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego według standardów FIDIC. 2)Weryfikacja opracowywanych na odrębne zlecenia Zamawiającego dokumentacji projektowych dla poszczególnych zadań inwestycyjnych. 3)Przygotowanie i doradztwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawców robót budowlanych, ewentualnych prac projektowych, ewentualnych robót dodatkowych i/lub uzupełniających oraz wszelkich prac towarzyszących realizacji inwestycji, do zawarcia umowy z wybranymi wykonawcami włącznie. 4)Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony przez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowych zadań inwestycyjnych branżach oraz przez inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanych inwestycji, a w szczególności. a)uzgodnienie z wykonawcami robót budowlanych harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji robót i planów płatności, w przypadku wystąpienia takiej konieczności, wraz z oceną poprawności ich sporządzenia i możliwości realizacji; harmonogram ma być sporządzany w formie Wykresu Gantta, z zaznaczeniem następników i poprzedników, harmonogram ma być dostarczany Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej do edycji, b)weryfikacja i przejęcie od wykonawców robót budowlanych opisu procedur prowadzenia robót, stosowanych metod weryfikacji poprawności ich wykonania oraz raportowania postępów i zagrożeń w ich realizacji, c)weryfikacja polis ubezpieczeniowych ubezpieczenia budów przedkładanych przez wykonawców robót i porównanie ich z warunkami ustalonymi w umowach zawartych przez Zamawiającego z wykonawcami robót, d)bieżąca analiza zaistniałej w trakcie realizacji robót budowlanych sytuacji, analiza ryzyk kontraktu w zakresach terminowym, technicznym i finansowym oraz eliminacja tych zagrożeń, e)przygotowanie dokumentów do dokonania przez Zamawiającego zgłoszeń o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, projektantów sprawujących nadzór nad zgodnością realizacji budów z projektami, wojewódzkiego konserwatora zabytków, właściwego inspektora pracy i innych organów i instytucji, których obowiązek powiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych wynika z odrębnych przepisów i/lub uzgodnień dokumentacji projektowych, f)protokolarne przekazanie wykonawcom robót terenów budów wraz z przejęciem, sprawdzeniem i przekazaniem wykonawcom robót punktów głównych geodezyjnych oraz współudział w przejmowaniu przez wykonawców od poszczególnych właścicieli terenów na okres czasowy oraz przy zwracaniu tych terenów właścicielom po zakończeniu robót, g)sprawdzenie przed rozpoczęciem robót, czy spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenach budów) i czy prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, h)wyegzekwowanie od wykonawców robót zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowach, i)zapewnienie aby były przestrzegane przez wykonawców robót przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie trwania budowy i po wykonaniu obiektów stałych, j)wyegzekwowanie od wykonawców robót przestrzegania warunków narzuconych przez gestorów sieci w uzgodnieniach do projektów budowlanych k)bieżący nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym w zakresie wymaganym od nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w sposób niezbędny do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, obejmujący co najmniej: kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwoleń na budowę (lub dokumentu równoważnego), przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej jak również ich zgodności z dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertami przetargowymi wykonawców robót oraz umowami o roboty budowlane, sprawdzanie, przed wbudowaniem, stosowanych przez wykonawców materiałów i urządzeń w zakresie ich dopuszczenia do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych zgodnie z przepisami m. in. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) - w odniesieniu do wyrobów budowlanych oraz ustawy z dnia 30sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 roku 204, poz. 2087 z późniejszymi zmianami) - w odniesieniu do innych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, a także (zgodnie z zaistniałymi potrzebami) dokonywanie testów jakości tych materiałów i urządzeń przez specjalistyczne instytuty, zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawców robót, kontrolowanie źródeł pozyskiwania materiałów oraz kontrolowanie uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcom robót i niezbędnych korekt tych rysunków, zatwierdzanie, z pisemnym uzasadnieniem, ewentualnych korekt, zaproponowanych przez wykonawców robót do projektów organizacji ruchu na czas budowy, kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującymi harmonogramami, rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikami budów oraz nadzorem autorskim wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywanych robót; w sprawach objętych zakresem nadzoru autorskiego Inżynier działa w uzgodnieniu z przedstawicielem nadzoru autorskiego, a przekazywanie wykonawcom robót zaleceń nadzoru autorskiego jest dokonywane za pośrednictwem Inżyniera, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dzienników budów i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót oraz potwierdzanie w dziennikach budów zapisów kierowników budów o gotowości obiektów lub ich części do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenów budów, dokonywanie inwentaryzacji stanu robót w razie ich przerwania przez wykonawcę robót oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do dokonania rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót, organizowanie i prowadzenie, minimum raz w tygodniu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, rad budowy, sporządzanie protokołów z tych rad dla zainteresowanych stron, egzekwowanie ustaleń oraz prowadzenie w tym zakresie niezbędnej korespondencji przygotowywanie raportów, protokołów i notatek dotyczących zagadnień mających wpływ na realizację zadań inwestycyjnych oraz prowadzenie całej korespondencji na jednolitych drukach z umieszczonymi oznaczeniami graficznymi i tekstem wymaganymi przez Instytucje współfinansujące zadania, analizowanie zasadności zgłaszanych przez uczestników procesu inwestycyjnego robót dodatkowych i/lub zamiennych i/lub uzupełniających, w tym zaproponowanych przez wykonawców robót wraz z weryfikacją ich wartości oraz opracowaniem stosownych wniosków i przedstawieniem ich Zamawiającemu, przy czym decyzja o wykonaniu tych robót należy każdorazowo do Zamawiającego, sprawdzanie robót podlegających zakryciu lub zanikających oraz potwierdzanie ich wykonania, a także kontrolowanie wartości wykonanych robót podlegających odbiorom częściowym, uczestniczenie w przeprowadzanych przez wykonawców robót budowlanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, weryfikację rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawców robót, weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, sprawdzanie kompletności przedstawianych przez wykonawców robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów częściowych i końcowych inwestycji oraz zorganizowanie i prowadzenie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorowych (odbioru częściowego i końcowego), l)przeprowadzenie sprawdzających pomiarów geodezyjnych oraz sprawdzających badań laboratoryjnych wykonanych przez niezależne od wykonawców robót laboratorium drogowe w następującym zakresie: wytrzymałość na ściskanie dla stabilizacji (po 7 i 28 dniach), wskaźnik zagęszczenia dla stabilizacji oraz podbudowy, badanie płytą VSS podbudowy z kruszywa łamanego (moduły odkształcenia - pierwotny i wtórny, ich stosunek), wytrzymałość na ściskanie betonów cementowych (po 7 i 28 dniach). m)wypełnianie obowiązków określonych dla Inżyniera i inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami robót, n)przygotowywanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów o)prowadzenie czynności związanych z zawiadomieniem o zakończeniu budowy lub uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dla poszczególnych budów, w szczególności: weryfikacja przygotowanych przez wykonawców robót dokumentów wymaganych do złożenia we właściwym organie nadzoru budowlanego zawiadomień o zakończeniu budowy i/lub wniosków o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 1.nadzór nad prawidłowością wykonywania obowiązków wykonawców robót w trakcie postępowania o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów, 2.nadzór nad odbiorami związanymi z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, 3.uczestniczenie w kontrolach dokonywanych przez organ nadzoru budowlanego i inne instytucje opiniujące oraz wyegzekwowanie od wykonawców robót uzupełniania dokumentów, jeżeli w wyniku ich sprawdzenia przez właściwy organ okaże się, że są one niekompletne lub posiadają braki i nieścisłości, p)przygotowanie dokumentów do dokonania przez Zamawiającego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych do wojewódzkiego konserwatora zabytków i innych organów i instytucji, których obowiązek powiadomienia o zakończeniu robót budowlanych wynika z odrębnych przepisów i/lub uzgodnień dokumentacji projektowych, q)podejmowanie działań zmierzających do ochrony interesów Zamawiającego oraz prawidłowej realizacji zadań inwestycyjnych, takich jak: zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o ewentualnych wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, ocena wszelkich roszczeń wysuwanych do Zamawiającego przez uczestników procesu inwestycyjnego, r)wykonywanie czynności niezbędnych dla zapewnienia prawidłowości procesu inwestycyjnego w stosunku do innych niż wykonawcy robót jego uczestników (ewentualnych podwykonawców, dostawców mediów, urzędów i instytucji itp.), w tym kontrola umów zawieranych przez wykonawców robót z podwykonawcami celem monitorowania interesów Zamawiającego wraz z rekomendowaniem Zamawiającemu udzielenia bądź odmowy udzielenia zgody w trybie art. 647(1) kodeksu cywilnego, s)odbiór inwestycji i przekazanie zrealizowanych obiektów użytkownikom. 5)Nadzór nad promocją projektu (zadań inwestycyjnych). 6)Nadzór finansowy i prowadzenie rozliczeń środków Zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez Zamawiającego. 7)Pełnienie doradztwa prawnego w trakcie realizacji robót. 8)Obsługa okresów rękojmi za wady, wynikających z umów zawartych przez Zamawiającego z wykonawcami robót poszczególnych zadań inwestycyjnych. Od Inżyniera wymaga się uzyskania odrębnego zatwierdzenia przez Zamawiającego dla wprowadzenia wszelkich zmian związanych z działaniami wynikającymi z następujących klauzul Warunków Kontraktu z wykonawcami robót: klauzula 2.1 [Prawo dostępu do Terenu Budowy], klauzula 3.2 [Pełnomocnictwa wydane przez Inżyniera], klauzula 4.4 [Podwykonawcy], klauzula 5 [Wyznaczeni Podwykonawcy], klauzula 8.4 [Przedłużenie Czasu na Ukończenie], klauzula 8.8 [Zawieszenie Robót], klauzula 8.11 [Przedłużone zawieszenie], klauzula 10.3 [Zakłócenie Prób Końcowych], klauzula 12.2 [Metody obmiaru], klauzula 13 [Zmiany i korekty], klauzula 17.4 [Następstwa ryzyka Zamawiającego], klauzula 19.4 [Następstwa Siły Wyższej]. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową wymienioną na w/w zadania inwestycyjne, dokonać wizji lokalnej terenów budów przed złożeniem oferty. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będzie podstawą do wnoszenia roszczeń....
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadania inwestycyjne w/w są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet 9. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta). Działanie 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "INWEST - PROJEKT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Inwest-Projekt Sp z o.o., ul. Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257654,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 289124,52
Oferta z najniższą ceną: 289124,52 / Oferta z najwyższą ceną: 564834,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Zakup aparatury medycznej dla Bloku Operacyjnego Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Dostawa i montaż wykładziny dywanowej w pokojach i korytarzu III p Hotelu oraz w biurach Hali Widowiskowo-Sportowej Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy....
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i montaż regałów przesuwnych w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Kompleksowy nadzór inwestorski na zadanie pn.: Budowa ul. Racławickiej nr 303114T w Skarżysku - Kamiennej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.