Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Nysa: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
Numer ogłoszenia: 125016 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , Plac Kościelny 6, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4483500, faks 077 4483599.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nysa.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Nysie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: (numeracja wg SIWZ) 3.1 Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Nysie w budynku przy Pl. Kościelnym 6 oraz przy ul. Wałowej 3-5 (w razie potrzeby również dodatkowo w pomieszczeniach wynajmowanych przez Sąd w budynku przy ul. Rynek 36C). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Przewidywana maksymalna liczba godzin realizacji zamówienia 10.600 godzin (licząc godziny przepracowane przez wszystkich pracowników wykonujących zadania zgodnie z harmonogramem określonym w umowie oraz godziny ewentualnego czasowego wzmocnienia ochrony). 3.2 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy ubiegającego się o niniejsze zamówienie publiczne zawiera Załącznik nr 1 do projektu umowy. Harmonogram wykonywania usługi znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3.3 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (Art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP). 3.4 Wymagania: 3.4.1 Usługę ochrony Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy użyciu własnego sprzętu oraz swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny. Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac (w zakresie grup interwencyjnych lub dodatkowego monitoringu elektronicznego, jeżeli Wykonawca będzie chciał zastosować) podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy. 3.4.2 Usługa może być realizowana wyłącznie przez pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. 3.4.3 Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit d) ustawy Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia osób do realizacji wszelkich prac objętych niniejszym postępowaniem na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 3.4.4 Zamawiający w nawiązaniu do wymogu określonego w pkt 3.4.2 nie określa wymiaru czasu pracy oraz terminu obowiązywania umów o pracę. 3.4.5 Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie musi być spełniony przez Wykonawcę na dzień składania ofert. Wykonawca składając ofertę potwierdzi zobowiązanie do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę poprzez złożenie oświadczenia w formularzu ofertowym. 3.4.6 W stosunku do Wykonawcy zamówienia (zwycięzcy przetargu), sposób weryfikacji wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, jak też inne warunki realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3.4.7 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania stacją monitoringu oraz zapewnienia nadzoru elektronicznego obu obiektów Zamawiającego poprzez przyjmowanie i analizę informacji przesyłanych z lokalnych centrali alarmowych systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu przeciwpożarowego. Zamawiający posiada dwa (odrębne dla każdego budynku) systemy sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) i jeden wspólny dla dwóch budynków system sygnalizacji pożaru. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia monitorowania sygnałów systemu SWiN - dwutorowo, a sygnałów systemu sygnalizacji pożaru - jednotorowo (w tym: do zapewnienia niezbędnych urządzeń i kart telemetrycznych). 3.4.8 Do realizacji wszelkich prac objętych niniejszym postępowaniem przetargowym Wykonawca zobowiązany jest skierować pracowników posiadających aktualne świadectwo niekaralności. 3.4.9 Wykonawca musi zapewnić dodatkowych pracowników na czas realizacji zadań okresowych (czasowe wzmocnienie ochrony, łącznie do 540 rh). Zapisy pkt 3.4.6 stosuje się odpowiednio. 3.4.10 Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: a) otwierania budynków sądu o godz. 7.00 i zamykania o godz. 18.00 - budynek przy Pl. Kościelnym 6 i o godz. 16.00 - budynek przy ul. Wałowej 3-5 od poniedziałku do piątku poprzez rozbrajanie i uzbrajanie systemu alarmowego oraz otwieranie i zamykanie zamków drzwi głównych do budynków; pracownik ochrony odpowiada za właściwe przechowywanie kluczy do budynków sądu i kodów do systemu alarmowego, b) prowadzenia ewidencji wydanych i przyjętych na przechowanie kluczy od pomieszczeń sądowych poprzez odpowiednie zapisy w Książce ewidencji kluczy - fakt pobrania klucza/kluczy pracownik sądu potwierdza swoim podpisem, z kolei pracownik ochrony swoim podpisem sankcjonuje przyjęcie klucza/kluczy na przechowanie. Ta procedura dotyczy także pracowników gospodarczych (sprzątających), c) sprawdzania po zakończeniu pracy przez pracowników gospodarczych (sprzątających), czy w pomieszczeniach nie pozostały osoby nieupoważnione, wyłączono światło i urządzenia elektryczne, pozamykano okna i drzwi oraz czy są sprawne urządzenia sanitarne, centralnego ogrzewania, czy jest zasilanie i oświetlenie zewnętrzne, d) wyposażenia pracowników ochrony w telefon i przyciski antynapadowe, (po jednym w każdym budynku Zamawiającego), pozwalające wezwać w przypadku zagrożenia grupę interwencyjną lub poinformować stację monitoringu, e) zapewnienia grupy interwencyjnej na wypadek wezwania przez pracownika ochrony lub sygnału ze stacji monitoringu, f) zapewnienia za pomocą odpowiednich środków technicznych stałej i bezpośredniej łączności pomiędzy pracownikami ochrony w budynkach Zamawiającego (np. za pomocą krótkofalówek), g) wyposażenie pracowników ochrony w przynajmniej jeden telefon komórkowy, zapewniając tym samym całodobową łączność z upoważnionymi pracownikami sądu, h) sporządzenia planu ochrony obiektu i instrukcji obejmującej zadania pracowników, formy przekazywania obowiązków przy zmianie pracownika, sposób reagowania na zdarzenia wymagające reakcji itp. - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 3.4.11 Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku Sądu winni posiadać jednolite umundurowanie z odpowiednim oznakowaniem (logo Wykonawcy). Na umundurowanie składa się ciemna marynarka z logo firmy Wykonawcy wraz z przypiętym identyfikatorem, koszula biała, krawat, spodnie garniturowe ciemne w kolorze marynarki, buty wizytowe czarne. 3.4.12 Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Zamawiającego, osób trzecich (zewnętrznych) oraz majątku Zamawiającego w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę 3.4.13 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowego wykonywania zadań przez pracowników Wykonawcy. 3.4.14 Wykonawca na własny koszt zapewni obecność w siedzibie Zamawiającego pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy w terminie do pięciu dni poprzedzających rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia m.in. w celu zapoznania się z obiektem sądu i formą sprawowania ochrony, przejęcia zadań od poprzedniego wykonawcy usług ochroniarskich. Godziny obecności tych pracowników wyznaczy Wykonawca w ilości, którą uzna za niezbędną do prawidłowego przejęcia obowiązków z zastrzeżeniem, że godziny te nie będą wyznaczone po godzinach urzędowania, a pracownicy nie pełnią w tym czasie ochrony i nie mogą zakłócać prawidłowego wykonywania obowiązków przez dotychczasowego wykonawcę usług ochrony. 3.4.15 Zamawiający wymaga, aby usługa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (Art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia na podstawie złożonej wraz z ofertą aktualnej koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu wykonanych (lub wykonywanych) usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu w załączniku nr 5 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o dysponowaniu przynajmniej jedną grupą interwencyjną na terenie miasta Nysy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o przydzieleniu do wykonania zamówienia osób nie figurujących w Krajowym Rejestrze Karnym, wymaganymi uprawnieniami, w tym dot. wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna warunek za spełniony przy wykazaniu minimum dwóch usług dotyczących ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 1422), o czasie trwania nie krótszym niż 6 miesięcy (w przypadku usług wykonywanych, tzn. niezakończonych na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia - liczony będzie czas od rozpoczęcia świadczenia usługi do daty poświadczenia prawidłowego jej wykonywania), które obejmowały wykonywanie ochrony w porze dziennej przez minimum 2 pracowników jednocześnie. Dla umów zakończonych (wykonanych) dokument potwierdzający prawidłowe ich wykonanie musi być wystawiony po dacie zakończenia umowy, chyba że pełny zakres umowy został zrealizowany przed datą zakończenia umowy, a załączony dokument potwierdza prawidłowe wykonanie całego zakresu umowy. Dowodami, o których mowa wyżej jest poświadczenie, lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. UWAGA: przy ocenie spełnienia ww. warunku Zamawiający będzie uwzględniał tylko usługi wymienione w wykazie usług w części przeznaczonej do potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Usługi wymienione w wykazie usług na potrzeby kryteriów oceny ofert nie będą brane pod uwagę przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.6.2 Aktualny dokument rejestrowy firmy lub inny dokument wskazujący osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo jednoznacznie wskazujące na uprawnienie do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestrowym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza istotną zmianę umowy polegającą na zmianie stawki godzinowej określonej w §12, jeżeli przepisy prawa zmienią obowiązującą wysokość stawki podatku VAT. Zmiana polegać będzie na doliczeniu do dotychczas obowiązującej kwoty netto podatku VAT we właściwej wysokości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nysa.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Nysie
Pl. Kościelny 6
48-300 Nysa
Oddział Administracyjny pok. 107 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Nysie Pl. Kościelny 6 48-300 Nysa Oddział Administracyjny pok. 107 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.
- Zakup specjalistycznego sprzętu i wyposażenia z przeznaczeniem dla jednostek OSP Gminy Nysa.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku.
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- "Świadczenie usługi polegającej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie"
- Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
- Usługa ochrony fizycznej i ochrony mienia świadczona w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 C
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.