Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Kraków: Organizacja turnusów wypoczynkowych w ramach
SPORTOWYCH WAKACJI 2009
Numer ogłoszenia: 125054 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Narciarski , ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2609970, 2609972, faks 012 2697112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Sportowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusów wypoczynkowych w ramach SPORTOWYCH WAKACJI 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje organizację trzech turnusów wypoczynkowych 14-dniowych (początek turnusu: kolacja w dniu przyjazdu, zakończenie turnusu: obiad w dniu wyjazdu + suchy prowiant na czas podróży powrotnej) łącznie dla 314 dzieci - zawodników uczniowskich klubów sportowych w konkurencjach: narciarstwo klasyczne i narciarstwo alpejskie w wieku 10 - 15 lat wraz z trenerami - opiekunami (łącznie 30 os.) oraz kierownikami turnusów (łącznie 3 os.) w ramach Sportowych Wakacji 2009 w okresie od 28 czerwca 2009 r. do 11 sierpnia 2009 r. SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM TURNUSÓW: Nr turnusu Czas trwania zawodnicy ilość trenerzy ilość kierownik turnusu ilość Ogółem ilość I 28.06 - 12.07.2009 105 10 1 116 II 13.07 - 27.07.2009 105 10 1 116 III 28.07 - 11.08.2009 104 10 1 115 Razem 314 30 3 347 SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA: Całodzienne wyżywienie (4 posiłki w tym podwieczorek, tzw. suchy prowiant na czas podróży powrotnej) Zakwaterowanie w (wariantowo): - domkach campingowych z pełnym węzłem sanitarnym, - domach wypoczynkowych (pensjonat) z pełnym węzłem sanitarnym, - pawilonach z pełnym węzłem sanitarnym, - internat szkolny z pełnym zapleczem sanitarnym, w pokojach max. 10 - osobowych, dla kadry trenerskiej pokoje 2- osobowe, Lokalizacja ośrodka: do 1000 metrów od morza, bezpłatny, nieograniczony dostęp do zorganizowanego kąpieliska z plażą strzeżoną, Korzystanie z obiektów sportowych: - boisko wielofunkcyjne nawierzchnia naturalna (trawa) lub syntetyczna - 2 -6 godz na dzień - hala sportowa - 2-4 godz na dzień, wg. potrzeb, po uzgodnieniu z kierownictwem turnusu , - w przypadku dostępu do jeziora: inny sprzęt sportowo-rekreacyjny (kajaki, łódki, rowery wodne wraz z kapokami/ wg. potrzeb, po uzgodnieniu z kierownictwem turnusu) Korzystanie ze sprzętu sportowego: Rodzaj Ilość Czas Piłki do gier zespołowych, stoły do tenisa stołowego, 10 piłek do p.siatkowej, 5 piłek do p.nożnej, 4 piłki do kosza, 2-4 stoły do tenisa stołowego, wg. potrzeb, po uzgodnieniu z kierownictwem turnusu Korzystanie ze sprzętu audio - video: Rodzaj Ilość Czas TV, video, DVD, sprzęt audio (umożliwiający organizację dyskotek) 1 komplet / TV, video, DVD sprzęt audio (umożliwiający organizację dyskotek) Do dyspozycji podczas całego turnusu Inny sprzęt: Rodzaj Ilość Czas Rowery 20 - 25 sztuk Do dyspozycji podczas całego turnusu, wg potrzeb poszczególnych trenerów Zapewnienie całodobowej opieki medycznej, (pielęgniarka 24 godz na dobę, lekarz na wezwanie) Zabezpieczenie opieki Ratownika WOPR na plaży strzeżonej wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownika turnusu Organizacja 1 wycieczki do ciekawego miejsca w okolicy wraz z opieką pilota dla każdego turnusu, Organizacja 2 ognisk z pieczeniem kiełbasek Organizacja dyskotek wg. uznania kierowników turnusów SZCZEGÓŁOWA INFORMACJA DOTYCZACA KALKULACJI KOSZTÓW: Termin Ilość uczestników Koszt osobodnia 28.06 - 12.07.2009 105+10+1 13.07 - 27.07.2009 105+10+1 28.07 - 11.08.2009 104+10+1 Nie wyższy niż 55,00 zł z VAT* RAZEM 314+ 30+ 3 * UWAGA: 1) w przypadku uczestników ( 314) do 25,00 zł na os. na dzień pokrywa PZN, pozostałą kwotę pokrywa uczestnik 2) w przypadku trenerów (30 ) do 25,00 zł na os. na dzień pokrywa PZN, pozostałą kwotę pokrywa oferent, 3) w przypadku kierowników (3) całość kosztów pokrywa oferent,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 6.1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 6.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2a lub 2b do SIWZ). 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego, samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 6.1.3. Aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu, zatwierdzoną przez Kuratora Oświaty na akcję letnią 2009 r. wraz ze zgodą właściwego terenowo burmistrza lub wójta i pozytywną opinią państwowego inspektora sanitarnego i Komendy Rejonowej Straży Pożarnej. Karta może być przedłożona wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza Inne dokumenty wymagane w ofercie 6.1.4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 6.1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6.2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 6.2.1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa punkcie 6.2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.3. Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Pełnomocnictwo musi być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. Jeżeli załączona do oferty kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1 do 6.1.3 SIWZ. VII. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust.1 ustawy. 7.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 7.2. W takim przypadku, oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 6.1. specyfikacji wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 7.1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem) 7.3.1. każdy z osobna, dotyczący ich dokument wymieniony w punkcie 6.1.2. SIWZ, 7.3.2. zamiast Oświadczenia Wykonawcy (pkt. 6.1.1. SIWZ) wg zał. 2a do specyfikacji, Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wg załącznika 2b do specyfikacji. Pełnomocnik podpisuje także dokument, o którym mowa w pkt 6.1.3 (Formularz Oferty)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postęowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1 do 6.1.3 SIWZ, tj., 1) Oświadczenie Wykonawcy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3) Aktualna karta kwalifikacyjna obiektu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 16:00, miejsce: ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup licencji Oracle
- Usługa przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia pt. "Modelowanie CAD 2D/3D i wizualizacja 3D produktów" dla studentów AGH w ramach projektu KOMPAS dla WMN - DE-dzp.272-710/24
- Dostawa sprzętu komputerowego, który ma służyć do rozbudowy laboratorium 1.11 w bud. B9 dla WIEiT - DE-dzp.272-765/24
- Dostawa surowców dla Łukasiewicz - ICIMB: 1. Fryta ceramiczna bezbarwna przeźroczysta transparentna w ilości do 24T 2. Nieprzeźroczysta fryta błyszcząca w ilości do 24T
- Dostawa pakietu serwisowego na przedłużenie asysty technicznej dla Oracle dla posiadanych bezterminowych licencji (CPU) typu FULL USE oprogramowania bazodanowego OracleDB EE dla ZSZO
- Dostawa laptopów na potrzeby WFiIS - DE-dzp.272-748/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa społeczna polegająca na organizacji wypoczynku zimowego - ferii zimowych"
- Usługa zorganizowania wycieczki zimowej w Beskidach dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.