Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 125057 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2997425, 12 6237480, faks 12 6325215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości dla 170 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. Celem kursu jest przygotowanie jego uczestników do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia stanowić będzie 75 godzin lekcyjnych, tj. 45-minutowych. Program szkolenia podzielony zostanie przez wykonawcę na części: a) teoretyczną w wymiarze 22 godzin b) praktyczną w wymiarze 53 godzin. 2. Miejsce realizacji kursu musi znajdować się w mieście Kraków. 3. Szkolenie realizowane będzie sukcesywnie. Uczestnicy podzieleni zostaną na grupy a harmonogram realizacji kursu przedstawia się następująco: a) I edycja w terminie: 16 lipca - 30 lipca (2 grupy po 30 osób) b) II edycja w terminie: 17 sierpnia - 31 sierpnia (2 grupy po 30 osób) c) III edycja w terminie: 10 września - 24 września (2 grupy po 25 osób).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.1) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.2) został spełniony, w sytuacji gdy wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w kolumnie pn. Przedmiot usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez wykonawcę działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy szkolenia z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu, z czego w każdym szkoleniu uczestniczyło co najmniej 30 słuchaczy. W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się realizacją szkoleń składających się z kilku edycji - każda edycja traktowana będzie jako odrębne szkolenie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.3. a) został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - jedną osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, która - co należy wykazać w kolumnie pn. Doświadczenie i wykształcenie - posiada doświadczenie w realizacji lub współrealizacji co najmniej trzech szkoleń z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu - dotyczy wykonawców, którzy wybiorą wariant 2 realizacji szkolenia opisany w punkcie III.D.4) SIWZ lub - dwiema osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, z których każda - co należy wykazać w kolumnie pn. Doświadczenie i wykształcenie - posiada doświadczenie w realizacji lub współrealizacji co najmniej trzech szkoleń z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu - dotyczy wykonawców, którzy wybiorą wariant 1 realizacji szkolenia opisany w punkcie III.D.4) SIWZ. 2. Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.3. b) został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, która - co należy wykazać w kolumnie pn. Doświadczenie i wykształcenie - wykonuje zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych w punkcie I. SIWZ. 3. Harmonogram zajęć rozpisany dla poszczególnych grup ze wskazaniem dni (konkretnych dat) i godzin trwania szkolenia z podaniem tematyki i rodzaju zajęć, czasu ich trwania, wymaganych przerw oraz nazwiska osoby prowadzącej. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie VI.7 SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie VI.9 SIWZ Wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów. 6. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych. 7. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Preliminarz kosztów - załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Certyfikat jakości usług potwierdzający wysoki standard świadczonych usług szkoleniowych (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, itp.), jeżeli Wykonawca takim dysponuje. 10. Informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem powierzchni i wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem rodzaju i ilości urządzeń niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. 11. Informację dotyczącą osób, o których mowa w pkt. III 8 SIWZ wyznaczonych z ramienia Wykonawcy do nadzorowania przebiegu szkolenia. 12. Certyfikaty, o których mowa w pkt III.E.7.b), III.E.7.c) oraz III.E.7.d) SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu skł - 15
- 3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składani - 15
- 4 - certyfikat jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu rozpoczęcia zajęć pierwszej edycji określonego w harmonogramie realizacji zajęć, terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Ul. Mazowiecka 21
30 - 019 Kraków
pokój nr 916, IX pięrto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków stanowisko dziennika podawczego, IX piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia współfinansowane jest przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach projektu 7 życzeń POKL Poddziałanie 6.1.3..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont dachu - wymiana pasa podrynnowego os. Kościuszkowskie 9 w Krakowie
- Wykonanie projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę przebudowy szybów windowych wraz z wykonaniem przebudowy os. Albertyńskie 21 i 30 w Krakowie
- Remont dachu os. Spółdzielcze 13 w Krakowie
- Renowacja elewacji os. Kolorowe 8 w Krakowie
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja trzech edycji trzydniowych szkoleń stacjonarnych pt. "Przeciwdziałanie przemocy domowej".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych, superwizji, warsztatowych oraz szkoleniowych "
- Zorganizowanie szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 edycji szkolenia zamkniętego wyjazdowego
- PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE STACJONARNEJ NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. W OBIEKTACH KWP W GDAŃSKU DLA FUNKCJONARIUSZY CENTRALNEGO BIURA ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI ZARZĄD W GDAŃSKU
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra prowadzących kształcenie zawodowe
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.