Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Zduńska Wola: Remont nawierzchni parkingu oraz wykonanie i montaż nowego ogrodzenia na Stadionie Miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Łaskiej 90.
Numer ogłoszenia: 125080 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Relaks, ul. Kobusiewicza 2/36, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 0-43 8232231, 693032451, fax 0-43 8253212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosirrelaks.zdunskawola.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.mosirrelaks.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni parkingu oraz wykonanie i montaż nowego ogrodzenia na Stadionie Miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Łaskiej 90..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni parkingu oraz wykonanie i montaż nowego ogrodzenia na Stadionie Miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Łaskiej 90.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykowania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat 6) posiadają aktualne ubezpieczenie OC prowadzonej działalności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie, pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego, muszą być zamieszczone następujące dokumenty: 1. Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Stronę tytułową aprobaty technicznej kostki brukowej i płyt ażurowych 3. Oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Kosztorysy ofertowe dotyczące przedmiotu zamówienia. 5. Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument stwierdzający prawo osoby ( osób ) podpisującej ofertę do reprezentowania oferenta w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania oferenta nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stronę tytułową aprobaty technicznej siedzisk 7. oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 8. kosztorys ofertowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosirreaks.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji RELAKS ul. T.Kobusiewicza 2-36 98-220 Zduńska Wola Tel. 0-43 823-22-31 Fax. 0-43 825-32-12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji RELAKS ul. T.Kobusiewicza 2-36 98-220 Zduńska Wola Tel. 0-43 823-22-31 Fax. 0-43 825-32-12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- ,,Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"-powt.
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach"Zagospodarowanie terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury" - renowacja ogrodzenia
- BUDOWA PLACU ZABAW W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ" W RAMACH REALIZACJI ZADANIA PN. "UTWORZENIE ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI WOLA"
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Żytnia 80 we Włocławku.
- Przebudowa wjazdu wraz z parkingiem na posesji szkolnej Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Trzebnicy
- Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu - etap I
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
więcej: Wymiana nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.