eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówRozbudowa budynku na cele opiekuńczo-wychowawcze zgodnie ze standaryzacją, wraz z infrastrukturą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Człuchów: Rozbudowa budynku na cele opiekuńczo-wychowawcze zgodnie ze standaryzacją, wraz z infrastrukturą.
Numer ogłoszenia: 125128 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, faks 059 8342539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku na cele opiekuńczo-wychowawcze zgodnie ze standaryzacją, wraz z infrastrukturą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje rozbudowę oraz przebudowę istniejącego obiektu wraz z infrastrukturą zewnętrzną w Człuchowie przy ul. Koszalińskiej 3 Opis techniczny: I. Roboty budowlane obejmują między innymi: Powierzchnia dobudowy - 137,29 m2 Kubatura dobudowy budynku - 1265,13 m2 1) Fundamenty z betonu monolitycznego klasy B15 zbrojonego. 2) Ściany zewnętrzne: a) podpiwniczenie z drobnowymiarowych bloczków betonowych b) powyżej terenu z cegły, pustaków ceramicznych c) I piętro z pustaków gazobetonowych 3) Nadproża prefabrykowane 4) Stropy i dach z płyt kanałowych 5) Izolacje: termiczna, parochronna, przeciwwilgociowa, przeciwwodna 6) Posadzki: wykładziny PCV, panele drewnopodobne, gres, terakota 7) Wykończenie wewnętrzne: a) tynki gipsowe b) malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi 8) Okna z PCV, stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna 8) Okna z PCV, stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna 9) Wykończenie zewnętrzne: a) obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, rynny i rury spustowe PCV b) elewacja z tynku cienkowarstwowego mineralnego na kruszywie i styropianie c) roboty malarskie d) roboty dekarskie 10) Ocieplenie ścian i stropodachu II. Pozostałe roboty budowlane przewidziane w zamówieniu obejmują między innymi: 1. Roboty budowlane: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty murowe - uzupełnienia ścian i tynków 3) Roboty drogowe - chodniki 4) Podjazd dla osób niepełnosprawnych ze schodami zewnętrznymi 2. Roboty sanitarne: 1) Roboty demontażowe 2) Instalacje wodno-kanalizacyjne 3) Przyłącza wodno-kanalizacyjne 4) Wewnętrzna instalacja c.o. i c.w. 5) Wewnętrzna instalacja gazowa i technologia kotłowni 6) Instalacja p.poż wodna 3. Roboty elektryczne: 1) Demontaż instalacji elektrycznej wewnętrznej 2) Tablice rozdzielcze 3) Instalacja elektryczna wewnętrzna 4) Instalacja telewizyjna 5) Instalacja telefoniczna 6) Instalacja internetowa 7) Instalacja odgromowa 8) Instalacja wentylacyjna Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają: a) Przedmiar robót - załącznik nr 6 b) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 7 c) Szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 8 Wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowo - technicznej należy traktować jako typu. Można stosować materiały równoważne, co oznacza stosowanie materiałów o parametrach technicznych co najmniej równych wymienionym w dokumentacji. Wszelkie ustalenia dotyczące kolorystyki zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zamawiający przewiduje płatność za wykonane roboty w terminie do 30 dni od daty odbioru robót i wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, na okres min. 60 m-cy, licząc od daty odbioru robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj 1) zrealizowali minimum 2 zamówienia publiczne, każde o wartości co najmniej 1 milion złotych brutto w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna doświadczenie zawodowe w zakresie budowy obiektu budowlanego. Przez budowę, zgodnie z definicją zawartą w Prawie budowlanym, należy rozumieć oprócz wykonania obiektu budowlanego (od podstaw) także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego (Ustawa z 7.VII.1994r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 ze zm.). 2) osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1) posiadają polisę na kwotę minimum 500 tysięcy złotych lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy pzp z dnia 29.I.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223 poz.1655 ze zm.) 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 5) zawiera błędy w obliczeniu ceny jeżeli w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zrealizowali minimum 2 zamówienia publiczne, każde o wartości co najmniej 1 milion złotych brutto w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 5. Osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 4 6. Polisa na kwotę minimum 500 tysięcy złotych lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. Dowód wniesienia wadium 8. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 pok. 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiat Człuchowski ( budynek-Starostwo Powiatowe w Człuchowie), 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 205 do dnia 18.05.2009 r. do godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.