Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Zambrów: Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego Aleja Wojska Polskiego 49a w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 125133 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomościami w Zambrowie Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 27A, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2713654, 2761240, fax 086 2761240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zn.zambrow.bip-gov.info.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości Aleja Wojska Polskiego 49a w Zambrowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego Aleja Wojska Polskiego 49a w Zambrowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: krycie dachu papą termozgrzewalną /około 720m2/ , wymiana obróbek blacharskich oraz przemurowanie kominów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2.ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca : 1. Wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (2001-2006 ),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. 2. wskaże Kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z udokumentowanym wpisem do Rejestru Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. zasady: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien wraz z ofertą wypełnioną na załączonym do SIWZ formularzu załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1-3 ustawy Pzp i o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania + dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - ze wskazaniem kierownika budowy oraz załączenie: a) kopii uprawnień kierownika budowy upoważniające do kierowania robotami budowlanymi oraz kopie zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U Z 2001 Nr5 poz.42) . 5. Wykaz robót, których wykonanie oferent ma zamiar powierzyć podwykonawcom 6. Kosztorys ofertowy - szczegółowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zn.zambrow.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zarządu Nieruchomościami w Zambrowie Sp.z o.o. 18-300 Zambrów ul. Aleja Wojska Polskiego 27A pokój nr.106.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 12:45, miejsce: siedziba Zarządu Nieruchomościami w Zambrowie Sp.z o.o. 18-300 Zambrów ul. Aleja Wojska Polskiego 27A pokój nr.106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Wykonanie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa Miejskiego Ośrodka Kultury w Zambrowie".
- Remont wnętrz i osuszenie budynku Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości im. Szkół Podchorążych Rezerwy w Zambrowie
- Remont wnętrz oraz rynien, rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich budynku Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości im. Szkół Podchorążych Rezerwy w Zambrowie
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- "Modernizacja dachu budynku F i G Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu"
- Wymiana pokrycia dachowego w Niepublicznej Szkole Podstawowej w Kołodziążu
- Modernizacja budynków Nadzoru Wodnego Ostrołęka
- Remont dachu w budynku przy ul. Syreny 10 w Warszawie.
- Prace budowlane przy zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Grajewie
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.