Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-18
Twardogóra: Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra oraz na naukę pływania w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 125138 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra oraz na naukę pływania w roku szkolnym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Usług Wspólnych Gminy Twardogóra, ul. 1 Maja 2, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3150461, faks 071 3150424 - ogłasza przetarg na usługę:Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra oraz na naukę pływania w roku szkolnym 2016/2017. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra oraz na naukę pływania w roku szkolnym 2016/2017 według poniższego opisu: 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa przewozowa, realizowana pięcioma środkami transportu oferenta (autobusy) w ilości 576 km dziennie obejmująca: 1) Dowóz uczniów w dniach nauki szkolnej na zajęcia do szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i Miejskim Przedszkolu, Gimnazjum w Twardogórze - z miejscowości na terenie gminy Twardogóra do siedziby placówek oświatowych: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Twardogórze im. Polskich Noblistów przy ul. Jadwigi 7, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Twardogórze im. Jana Pawła II przy ul. Batorego 5, Gimnazjum Nr 1 w Twardogórze przy ul. Batorego 5, Szkoła Podstawowa w Goszczu, Szkoła Podstawowa w Grabownie Wielkim, Zespół Szkół Specjalnych w Twardogórze przy Pl. Piastów 24, Miejskie Przedszkole z Oddziałem Małego Dziecka w Twardogórze przy ul. Grunwaldzkiej 1 - dziennie 248 km ( 5 autobusów) zgodnie z planem dowozów (Rozkład jazdy), stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, 2) Odwóz uczniów w dniach nauki szkolnej po zajęciach szkolnych z siedziby placówek oświatowych do miejscowości zamieszkania uczniów na terenie gminy Twardogóra - dziennie 338 km (5 autobusów) zgodnie z planem odwozów (Rozkład jazdy), stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz przewóz uczniów ze szkół: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Polskich Noblistów w Twardogórze, Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Twardogórze, Szkoła Podstawowa w Goszczu i Szkoła Podstawowa w Grabownie Wielkim na naukę pływania w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Jednorazowy transport obejmować będzie nie więcej niż 58 osób uprawnionych do przejazdu - orientacyjny przebieg tygodniowy: 190 km (1 autobus). Dodatkowe przewozy do szkół oraz na naukę pływania, których konieczność wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego realizowane będą wg. rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z zamawiającym. Wyszczególnienie tras i godzin dowozu i odwozu do szkół zawartych w załączniku nr 1 i 2 do projektu umowy, znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ, stanowiącym projekt umowy. Wykonawca świadczyć będzie usługi środkami komunikacji, które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci. a) Dowóz realizowany będzie co najmniej 5 autobusami (w tym 4 autobusy o liczbie miejsc siedzących minimum 47 oraz 1 autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 58) rano jak i w godzinach popołudniowych. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące przewożonym dzieciom. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu...
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 30% wartości przedmiotu zamówienia w przypadku zmian w rozkładzie jazdy autobusów lub ilości dzieci dowożonych do szkół lub na naukę pływania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj. - Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób obowiązująca przez cały okres realizowania zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i powinni wykazać się świadczeniem systematycznych usług kontraktowych w skali roku w zakresie przewozu przynajmniej 20 - osobowych grup w okresie ostatnich trzech lat (potwierdzone referencjami min. jedna i wykazem osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierowców) posiadających stosowne uprawnienia - zał. Nr 6 do SIWZ i wykazem wykonanych lub wykonywanych usług - zał. Nr 8 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej 5 autobusami które odpowiadają wymaganym warunkom technicznym (w tym 4 autobusy o liczbie miejsc siedzących minimum 47 oraz 1 autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 58) - wykaz pojazdów stanowi zał. Nr 7 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( załącznik nr 6 do SIWZ ) - Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ( załącznik nr 5 do SIWZ )
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Czas podstawienia zastępczego pojazdu w przypadku awarii - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych Gminy Twardogóra, ul. Batorego 5, 56-416 Twardogóra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 14:00, miejsce: Centrum Usług Wspólnych Gminy Twardogóra, ul. Batorego 5, 56-416 Twardogóra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- PRZEBUDOWA BUDYNKU W ZWIĄZKU Z WYKONANIEM ZADANIA PN. "DOSTOSOWANIE KORYTARZY DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH Z WYKONANIEM SYSTEMU ODDYMIANIA W BUDYNKU ZSP IM. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA W TWARDOGÓRZE
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.