eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę:Wyposażenia, zabawek przedszkolnych i materiałów do zajęć do przedszkola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Barczewo: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę:Wyposażenia, zabawek przedszkolnych i materiałów do zajęć do przedszkola
Numer ogłoszenia: 1251 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296231 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łęgajnach, Łęgajny, ul. Ogrodowa 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514 42 42, faks 89 514 47 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę:Wyposażenia, zabawek przedszkolnych i materiałów do zajęć do przedszkola.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, zabawek przedszkolnych i materiałów do zajęć do przedszkola. W zakresie wyposażenia mieszczą się: meble do sali przedszkolnej (w tym szafki, pufy, siedziska, stolik plastyczny, ławeczki, krzesełka). W zakresie zabawek przedszkolnych mieszczą się: zabawki (w tym: puzzle, układanki, lalki, maskotki, pacynki, akcesoria kuchenne do zabawy, plansze edukacyjne, zestawy jedzenia, koszyk na zakupy, zestaw do sprzątania, supermarket/sklepik, teatrzyk, bączek, betoniarka, statki, samochody, garaż, parking). W zakresie materiałów do zajęć mieszczą się: artykuły plastyczne (w tym: farby, bloki, kredki, plastelina, bibuły, tektury, dziurkacze, nożyczki, szablony, kleje, tempery, brystole, filce, folie, pędzle, ołówki, markery wodne, kredki żelowe, flamastry, zeszyty z wycinankami, kolorowy papier, zeszyty z malowankami, zeszyty z origami, gumki do ścierania, pojemniki na farby, piasek pastelowy, kolorowe brokaty, rafia sztuczna, sizal w motku, figurki,) Oprogramowanie edukacyjne (płyty CD/DVD z bajkami dla dzieci).Szczegółowy opis i zestawienie przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SIWZ.Warunki dostaw: Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, w szczególności użytkowania ich przez dzieci, oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie elementy przedmiotu dostawy muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w przedszkolu, muszą spełniać wymagania norm UE i muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, oraz muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE (zabawki) lub równoważne. Oferowane przedmioty zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów (np. toksycznych - kwestia farb, lakierów, impregnatów, surowców, etc.), które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia dzieci w trakcie normalnego ich użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i obciążeń prawami osób trzecich a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające (w języku polskim), że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikatem CE. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru Wykonawca przedstawi komplet dokumentów odbiorowych (atesty, certyfikaty). Zakończenie dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru końcowego podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - Organizacji i wykonania dostawy; - Zabezpieczenia interesów osób trzecich; - Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: A.CZĘŚĆ NR 1. Dostawa wyposażenia do przedszkola. Część ta polega na dostawie i montażu mebli do sali przedszkolnej. Meble muszą spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone meble zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Wykonawca w okresie gwarancyjnym zapewni bezpłatny dojazd serwisanta do Zamawiającego, bezpłatny transport przedmiotu umowy do i z serwisu. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy przedmiotu umowy w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia jest zobowiązany sprawdzić wymiary na miejscu montażu. B.CZĘŚĆ NR 2. Dostawa zabawek przedszkolnych. Część ta polega na dostawie zabawek do punktu przedszkolnego. Zabawki muszą spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone zabawki zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu przedmiotu zamówienia. C.CZĘŚĆ NR 3. Dostawa materiałów do zajęć. Część ta polega na dostawie materiałów do zajęć do przedszkola. Zabawki muszą spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone zabawki zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 37.52.00.00 - Zabawki 37.82.10.00 - Pędzle artystyczne 37.82.21.00 - Kredki 78.23.50.00 - 78.23.50.00 37.82.30.00 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe 44.81.20.00 - Farby do celów artystycznych 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.00 - Gumki 39.24.12.00 - Nożyczki 44.61.90.00 - Inne pojemniki 39.56.20.00 - Filc 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń 22.99.34.00 - Papier lub tektura faliste 30.19.21.25 - Pisaki 36.16.21.00 - 36.16.21.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wyposażenia do przedszkola

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOJE BAMBINO Sp. z o.o. Sp. k., Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6071,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7361,07

  • Oferta z najniższą ceną: 7361,07 / Oferta z najwyższą ceną: 7361,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa zabawek przedszkolnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOWA SZKOŁA, POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18328,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18629,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów do zajęć.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOJE BAMBINO Sp. o.o. Sp. k., Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10506,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13935,55

  • Oferta z najniższą ceną: 13935,55 / Oferta z najwyższą ceną: 13935,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.