To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Krasnystaw: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu o powierzchni około 99 ha położonego w rejonie ulic: Wspólnej, Łąkowej, Topolowej, Bocianiej, Rybiej, Kołowrót i Kościuszki w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 125200 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60376 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu o powierzchni około 99 ha położonego w rejonie ulic: Wspólnej, Łąkowej, Topolowej, Bocianiej, Rybiej, Kołowrót i Kościuszki w Krasnymstawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu o powierzchni około 99 ha położonego w rejonie ulic: Wspólnej, Łąkowej, Topolowej, Bocianiej, Rybiej, Kołowrót i Kościuszki w Krasnymstawie - zgodnie z Uchwałą Nr XIX/155/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 30 października 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z: 2.1. ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.), 2.2. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 2.3. ustawą z dnia 7 maja 2010r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz. U. Nr 106, poz. 675), 2.4. ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), 2.5. przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego planem. 3. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności: 3.1. wykonanie analiz posiadanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium i wniesionych wniosków udostępnionych przez Zamawiającego, 3.2. przygotowanie dla Zamawiającego propozycji sposobu rozpatrzenia wniosków dotyczących projektu miejscowego planu, 3.3. opracowanie projektu planu (część tekstowa i graficzna), zgodnie z wymogami art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (mapy zostaną pozyskane na koszt Wykonawcy), 3.4. sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, 3.5. opracowanie wniosku o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli taki jest wymagany, 3.6. uzyskanie opinii Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz naniesienie zmian z niej wynikających do projektu planu, 3.7. uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu z właściwymi organami, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami odrębnymi, 3.8. naniesienie zmian, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień do projektu planu, 3.9. wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, 3.10. przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć w sprawie wniesionych uwag do projektu miejscowego planu wraz z uzasadnieniem, 3.11. przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć o sposobie realizacji inwestycji publicznych zapisanych w planie i zasadach ich finansowania, 3.12. opracowanie ostatecznego projektu planu (uchwała, uzasadnienie oraz rozstrzygnięcia w sprawach nieuwzględnionych uwag oraz sposobie realizacji inwestycji publicznych zapisanych w planie i zasadach ich finansowania) celem przedstawienia Radzie Miasta Krasnystaw. 3.13. zredagowanie wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, pism, uzgodnień, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 3.14. zredagowanie wykazów o których mowa § 12 w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3.15. uczestnictwo w posiedzeniach: Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, Komisjach Rady Miasta Krasnystaw, sesjach Rady Miasta Krasnystaw, poświęconej tej tematyce oraz udział w dyskusjach publicznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie miejscowego planu, 3.16. uczestnictwo w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury. 4. Przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko projektu miejscowego planu o którym mowa w pkt. 1, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), w szczególności: 4.1. uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko z RDOŚ i PPIS, 4.2. sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, 4.3. poddanie projektu miejscowego planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko opiniowaniu przez właściwe organy (RDOŚ i PPIS) 4.4. uwzględnienie ustaleń zawartych w prognozie oddziaływania na środowisko oraz opinii organów (PPIS i RODŚ), oraz rozpatrzenie uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa, 4.5. złożenie pisemnego podsumowania zawierającego uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu w odniesieniu do rozpatrywanych rozwiązań alternatywnych, a także informacji zgodnie z art. 55 ust. 3 w/w ustawy, 4.6. sporządzenie uzasadnienia zawierającego informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa. 5. Wykonawca nie później niż w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu w harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy - terminy wykonania, uzgodnienia i przedłożenia do akceptacji poszczególnych elementów opracowań projektowych. 6. Harmonogram winien być wykonany z uwzględnieniem wymagań umowy, własnych możliwości Wykonawcy, a także wymaganych procedur prawnych i możliwych do przewidzenia przeszkód. 7. W przypadku zmiany w trakcie trwania niniejszej umowy przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, stanowiącej podstawę opracowania przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien je uwzględnić w dokonywanym opracowaniu i dostosować się do nowych przepisów prawa. 8. Strony zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu prac oraz działać z najwyższą starannością. W szczególności Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą oraz zespołem projektowym, który jest w stanie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zaś Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich koniecznych materiałów, przekazania akceptacji otrzymanego projektu planu oraz terminowego odbioru poszczególnych etapów prac. 9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej i papierowej: a) wersja papierowa: 1) część tekstowa planu stanowiąca treść uchwały - 4 egz. wraz z załącznikami i 1 egz. graficznym przygotowanym do publikacji, 2) część graficzna sporządzona na mapie w skali 1:1000 - 8 egz., 3) część graficzna sporządzona na mapie w skali 1:1000 - 1 egz. laminowany i oprawiony w listwy, 4) prognoza oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna) - 4 egz., 5) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 3 egz., b) wersja elektroniczna: 1) część tekstowa planu - 2 egz, 2) część graficzna planu w formacie pdf, jpg, tiff z zachowaniem skali 1:1000 przy rozdzielczości minimum 300 dpi oraz w formacie dwg - 2 egz, 3) część graficzna w formie wektorowej bazy danych GIS (np. plik shp) - 1 egz., 4) prognoza oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna) - 2 egz, 5) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 2 egz, c) opracowania powinny się prawidłowo wyświetlać i umożliwić edycję w oprogramowaniach posiadanych przez Zamawiającego (MS WORD 2007). 10. Mapy, o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zostaną pozyskane na koszt Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCINIAK ŁUKASZ - PRACOWNIA ARCHITEKTURY I URBANISTYKI
jakie przetargi wygrała firma
MARCINIAK ŁUKASZ - PRACOWNIA ARCHITEKTURY I URBANISTYKI
- Pracownia Architektury i Urbanistyki Łukasz Marciniak, ul. Słowiańska 17, 64-140 Włoszakowice, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34932,00
Oferta z najniższą ceną: 34932,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie planu ogólnego Gminy Orońsko
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Jordanowa
- Świadczenie usług szkoleniowych (edukacyjnych) oraz egzaminacyjnych i certyfikacyjnych na rzecz uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski w ramach projektu: "Nowoczesne kształcenie (...)"
- Dokończenie rozpoczętej procedury sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Budzisz", obszar pomiędzy ulicami: Wielopolską, Mickiewicza, Rzeszowską i Lwowską w Dębicy.
- "Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Miasta Augustów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.