eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegZakup i dostawę betonu żwirowego do prac na drogach powiatowych w powiecie kołobrzeskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Kołobrzeg: Zakup i dostawę betonu żwirowego do prac na drogach powiatowych w powiecie kołobrzeskim
Numer ogłoszenia: 125273 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, fax 094 3528810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę betonu żwirowego do prac na drogach powiatowych w powiecie kołobrzeskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę betonu żwirowego do prac na drogach powiatowych w powiecie kołobrzeskim. Przedmiotem niniejszej umowy są cykliczne dostawy materiałów drogowych do prac drogowych wraz z transportem wg specyfikacji: 1. Dostawy betonu żwirowego 7,5 Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 150 m3 (+/- 30 % odstępstwa ). Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu kołobrzeskiego Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 2. Dostawy betonu żwirowego 12,5 Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 150m3(+/- 30 % odstępstwa ). Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu kołobrzeskiego Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 3. Dostawy betonu żwirowego 15 Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 100 m3 (+/- 30 % odstępstwa ). Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu kołobrzeskiego Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. - dostawy powinny odbywać się między godziną 7:00 a 15:30, od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający przekaże na wniosek Wykonawcy pisemną zgodę na inny termin dostawy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.26.30.00 - Ogniotrwały cement, zaprawa i beton Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.12.00 - Cement .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni spełniać warunki wskazane na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie powinni podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -Powinni posiadać koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zmówienie posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 9 niniejszej specyfikacji, według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 4. Oświadczenie o akceptacji SIWZ (załącznik do SIWZ). 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik do SIWZ) 6. Parafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik do SIWZ). 7. Wypełniony formularz oferty cenowej (załącznik do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kołobrzeski- Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8, tel. (fax) (094) 35 28810.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kołobrzeski- Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8, tel. (fax) (094) 35 28810.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.