Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Poznań: Budowa budynku Laboratorium Badań Organizmów Szkodliwych ze szklarnią kwarantannową.
Numer ogłoszenia: 125286 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ochrony Roślin, ul. Miczurina 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8649000, fax 061 8676301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ior.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Laboratorium Badań Organizmów Szkodliwych ze szklarnią kwarantannową..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku Laboratorium Badań Organizmów Szkodliwych ze szklarnią kwarantannową. Budynek parterowy o powierzchni zabudowy: Laboratorium: 584,95 m2 Szklarnia: 299.20 m2 razem: 884,15 m2 Zakres zamówienia obejmuje m.in.: Roboty ogólnobudowlane. Roboty szklarniowe Roboty instalacyjne: wod-kan. i c.w.u. Roboty instalacyjne c.o. i woda lodowa Przyłącza wod.-kan. i c.o. Wentylacja i klimatyzacja. Instalacje elektryczne. Linia kablowa nn-0,4 kV i kanalizacja teletechniczna. Automatyka. Roboty drogowe. Przebudowa sieci gazowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Kwota: 100 000 PLN (sto tysięcy złotych) Wniesienie wadium wymagane będzie przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (pomocniczy wzór wniosku- do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego): oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy (pomocniczy wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego) dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem za zgodność z oryginałem. b. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych-oryginał. c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem za zgodność z oryginałem. d. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem za zgodność z oryginałem. e. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tzw. PODMIOTÓW ZBIOROWYCH) - oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem za zgodność z oryginałem. f. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do ustanowienia pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie (np. wg pomocniczego wzoru w zał. 4 do siwz-do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego) g. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (np. odpowiednio wg pomocniczego wzoru w zał. nr 1 lub 4 do wniosku)-oryginał. B. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z podaniem funkcji przy realizacji zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia do pełnienia samodzielnych funkcji w kierowaniu robotami w każdej z n/w specjalności: ogólnobudowlanej (kierownik budowy), elektrycznej, gazowej, sanitarnej (kierownicy robót branżowych) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr. 156 poz. 1128 z późn zmianami). Do wykazu personelu kierowniczego należy dołączyć dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe osób wskazanych w ww. wykazie, tj. uprawnienia budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia w specjalnościach ogólnobudowlanej, elektrycznej, gazowej, sanitarnej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr. 156 poz. 1128 z późn. zmianami) oraz aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - (Dz.U. z 2001 r nr 5 poz. 42 z późn. zmianami) - dla kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w każdej z w/w specjalności. b. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (czyli dniem ogłoszenia przetargu w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (definicja poniżej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -t.j. roboty budowlane w zakresie wykonania min. dwóch szklarni specjalistycznych wyposażonych w automatykę, klimatyzację + roboty budowlane w zakresie wykonania min. dwóch obiektów o wysokim standardzie sanitarno-higienicznym wyposażonych w automatykę, klimatyzację; Definicja -roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- przyjęta przez Zamawiającego (liczona jako 1 jednostka do wykazu robót ); jest to: -robota budowlana w zakresie wykonania szklarni specjalistycznych wyposażonych w automatykę, klimatyzację (nie przeznaczonych do celów produkcyjnych- tylko dla celów naukowych, badawczych, doświadczalnych itp.) +robota budowlana w zakresie wykonania obiektów o wysokim standardzie sanitarno-higienicznym wyposażonych w automatykę, klimatyzację (np. obiekty szpitalne, farmaceutyczne, laboratoria specjalistyczne itp.); - o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN dla szklarni + 6.000.000 dla obiektu o wysokim standardzie sanitarno-higienicznym) -o kubaturze nie mniejszej niż: 3000 m3 dla obiektu o wysokim standardzie sanitarno-higienicznym i 1000 m3 dla szklarni. c. dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w ww. wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: -aktualną na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przedmiotowym postępowaniu polisę (lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. D. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne(spółka cywilna, konsorcjum) składają: -każdy z wykonawców - dokumenty wymienione w pkt A lit. a, c, d, e; -wspólnie - pozostałe dokumenty wymienione (bez oświadczenia z pkt A lit. g); -podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia; ustanowieniu pełnomocnika i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 i art. 24. (oświadczenie z pkt A lit. g) E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A ppkt a, c, e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A ppkt d składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach wyżej określonych. F. Wyjaśnienie - gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 Zamawiający sklasyfikuje wykonawców wg następujących kryteriów: -sumaryczna największa liczba wykazanych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -40% wg wzoru: [(liczba wykazanych robót w badanym wniosku : największa liczba wykazanych robót) x 100] x liczba członków komisji przetargowej x 40% -największe sumaryczne kubatury wykazanych robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- 25%. Wg wzoru:[(sumaryczne kubatury robót w badanym wniosku : największa liczba sumarycznych kubatur robót) x 100] x liczba członków komisji przetargowej x 25% -stopień zbliżenia technicznego wykazanych robót do inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia-35%. Wg wzoru [(liczba uzyskanych punktów przez badany wniosek : maksymalna liczba punktów w złożonych wnioskach) x 100 ] x 35% W kryterium stopień zbliżenia technicznego wykazanych robót do inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia na podstawie danych zawartych we wniosku członkowie Komisji przetargowej przydzielą punkty dla każdego badanego wniosku według swojej wiedzy i znajomości przedmiotu zamówienia w skali od 0 do max. 100 pkt. Zamawiający przydzieli najwięcej punktów tym wnioskom, w których wykazane będzie doświadczenie w robotach w zakresie laboratoriów (w jednostkach naukowych, badawczych). Odpowiednio mniej punktów uzyskają wnioski w których wykazane będzie doświadczenie w robotach w zakresie obiektów farmaceutycznych (w przemyśle farmaceutycznym), obiektów szpitalnych oraz pozostałych obiektów spełniających wymogi definicji przyjętej przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków (jeśli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5), które zostały złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania i tych wniosków, które nie zostały odrzucone wg następującego wzoru: Ocena punktowa wniosku = (liczba otrzymanych punktów za sumaryczną największą liczbę wykazanych robót odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia) + (liczba otrzymanych punktów za największe sumaryczne kubatury) + (liczba otrzymanych punktów za największy stopień zbliżenia technicznego). Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, których wnioski uzyskały największą liczbę punktów. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Instytut Ochrony Roślin -ul. Miczurina 20 -60-318 Poznań - Budynek dyrekcyjny; Sekretariat Wicedyrektorów-I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -Informacje dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej -nie dotyczy. -Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Andrzej Richter (TEL-061-864-90-03, FAX-061-867-63-01). -Wykonawca chcący uczestniczyć w niniejszym postępowaniu składa pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 27 ust. 5 Prawa zamówień publicznych informacja o złożeniu tego wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków określonego w niniejszym ogłoszeniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej a Zamawiający otrzyma go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. -Każdy zawierający jakąkolwiek treść dokument składany wraz z wnioskiem musi być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Podpis powinien być czytelny lub opatrzony pieczątką imienną.. -Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem wszystkich wymaganych dokumentów musi spełniać wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu oraz w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). -Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku. -Wykonawca powinien umieścić wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w kopercie (opakowaniu) w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z wnioskiem przed upływem terminu składania wyznaczonego na dzień 10.08. 2007 r. godz. 12.00. -Koperta musi być zaadresowana następująco: Instytut Ochrony Roślin ul. Miczurina 20 , 60-318 Poznań; Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na: Budowę budynku Laboratorium Badań Organizmów Szkodliwych ze szklarnią kwarantannową przy ul. Miczurina 20 w Poznaniu. -Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. -Dopuszczalne formy porozumiewania się Wykonawców i Zamawiającego zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.): forma pisemna lub za pomocą faksu na nr faksu podany w pkt. I niniejszego ogłoszenia. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.