eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › remont pokrycia dachu budynku Galerii Zachęta w Warszawie, przy Placu Małachowskiego 3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Warszawa: remont pokrycia dachu budynku Galerii Zachęta w Warszawie, przy Placu Małachowskiego 3.
Numer ogłoszenia: 125293 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275854, fax 022 8277886.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pokrycia dachu budynku Galerii Zachęta w Warszawie, przy Placu Małachowskiego 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie pokrycia dachu budynku Galerii Zachęta w Warszawie, przy Placu Małachowskiego 3. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z następujących opracowań: 2.1. rzut dachu (rysunki) - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2.3.przedmiar robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty (jak i na zastosowane materiały) na okres minimum 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. 5. Zamówienie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej. 6. Zamówienie nie dotyczy zamówień w ramach dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające realizowane na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych . 8. Zamawiający wymaga na podst. art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom lub też oświadczenia, że przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje samodzielnie bez udziału podwykonawców. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wizji lokalnej i szczegółowego zapoznania się w terenie z warunkami wykonania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r Nr 223, poz. 1655), tj muszą : 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 2.1. o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalnosci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień na roboty budowlane wykonanych w obiektach zabytkowych o wartości co najmniej 50 000,-zł brutto każda, w tym jednego polegającego na remoncie dachu na obiekcie zabytkowym, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 2.2. o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej, do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją , posiadającego wpis do właściwej izby zawodowej. 2.3. Wykonawca musi dysponować pracownikami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe do prac przy obiektach zabytkowych z co najmniej pięcioletnim stażem, w przewidzianym zakresie napraw jak i uzupełnień. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego, że pracownicy ci posiadają zaświadczenia lekarza medycyny pracy stwierdzające, że osoby te mogą wykonywać prace na wysokości oraz że osoby wskazane do pracy w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe do prac przy obiektach zabytkowych. 2.4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , tj posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000 zł. 3. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na druku ZP-17, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, żądanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły : spełnia , nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu będzie zobowiązany przedstawić wraz z ofertą następujące dokumenty: podstawa prawna : Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów 1. oświadczenia do postępowania o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6. wykazu zrealizowanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej trzy zamówienia na roboty budowlane wykonane w obiektach zabytkowych o wartości co najmniej 50 000,-zł brutto każda, w tym jedno polegające na remoncie dachu na obiekcie zabytkowym, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 7. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj : wykaz podmiotów (podwykonawców, jeśli dotyczy) oraz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających kwalifikacje zawodowe do prac przy obiektach zabytkowych z co najmniej pięcioletnim stażem, w przewidzianym zakresie napraw jak i uzupełnień. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego, że pracownicy ci posiadają zaświadczenia lekarza medycyny pracy stwierdzające, że osoby te mogą wykonywać prace na wysokości oraz że osoby wskazane do pracy w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe do prac przy obiektach zabytkowych. 8. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dla wskazanego kierownika budowy- uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej, do bezpośredniego nadzoru i kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda : 9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,- PLN. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 2, 3 i 5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. zamiast dokumentu określonego w pkt 4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2,3,5 niniejszego Rozdziału zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi zawierać informację, czy ustanowiony wykonawca -pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać też, jakiego konkretnie postępowania ono dotyczy. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Nie załączenie pełnomocnictwa do oferty przy wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia traktowane jest jako brak ustanowienia pełnomocnika w rozumieniu art. 23 ustawy i powoduje uznanie jej za niezgodą z ustawą, co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy . W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty wykonawców wymienione w pkt. 2,3,4,5 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Wymienione dokumenty należy złożyć w oryginale albo w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zapisami właściwego dla wykonawcy rejestru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zachęty, Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa (pokój 22) - wersja pisemna na wniosek Wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie, Plac Małachowskiego 3 - kancelaria pokój 11 (wejście od ul. Burshego)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.