Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Lublin: Oczyszczanie ścieków w Lublinie - Modernizacja stacji dmuchaw.
Numer ogłoszenia: 125300 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Al J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5324281, fax 081 5321910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ścieków w Lublinie - Modernizacja stacji dmuchaw..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację stacji dmuchaw z wymianą trzech dmuchaw na nowe jednostki wraz z modernizacją infrastruktury stacji dmuchaw, dostawę wyposażenia i urządzeń oraz rozruch nowej instalacji. Przedmiot zamówienia obejmuje także próby końcowe, nadzór Wykonawcy nad Próbami Eksploatacyjnymi, usunięcie wszelkich wad w robotach, a także wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazania Zamawiającemu. Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego będą wykonane zgodnie z Warunkami kontraktowymi na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, wydanie angielsko-polskie 2000. Zamawiający jest w posiadaniu Decyzji nr 184/542 Wydziału Architektury i Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Lublin o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę nr AB.IV.AM.7353/125/06 z dnia 05.06.2006 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 635.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium wynosi 30 000,00 EUR lub 130 000,00 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany przed podpisaniem Kontraktu dostarczyć zabezpieczenie należytego wykonania w wysokości 10 % ceny ofertowej łącznie z VAT (w EUR) określonej w Formularzu Oferty, (która stanie się następnie Zaakceptowaną Kwotą Kontraktową)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy: 1.Wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonane przez Wykonawcę, co najmniej 2 roboty budowlane spełniające łącznie następujące warunki: a. wartość każdego zamówienia bez podatku VAT to co najmniej 300 000 EUR, b. wybudowanie co najmniej 2 instalacji z dmuchawami o podobnej wydajności wraz z rozruchem (podobna wydajność dmuchawy oznacza wydajność minimum 20 000 m3/h każda lub większą), lub dostawa , montaż i uruchomienie w 2 obiektach, co najmniej 2 dmuchaw (w każdym obiekcie) o wydajności minimum 20 000 m3/h każda lub większej, 2. Posiadał przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania w wysokości 20 pracowników, 3. Przewidziane do realizacji zamówienia osoby, tj.: a. Przedstawiciel Wykonawcy - posiada, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie sprawowania nadzoru z ramienia Wykonawcy dla 2 projektów, każdy o wartości bez podatku VAT minimum 200 000 EUR. b. Kierownik Budowy - posiada, co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi. c. Kierownik Robót Sanitarnych - posiada, co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie wykonawstwa instalacji i sieci sanitarnych. d. Kierownik Robót Elektrycznych - posiada, co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie wykonawstwa instalacji i sieci elektrycznych. 4. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a. Kierownik Budowy: -uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie budowlanym, -wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, -ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, b. Kierownik Robót Sanitarnych: -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie instalacji sanitarnych, -wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, -ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, c. Kierownik Robót Elektrycznych: -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie instalacji elektrycznych, -wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, -ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji Przedstawiciela Wykonawcy z funkcją Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektrycznych lub Kierownika Robót Sanitarnych przy zachowaniu wymagań określonych w pkt 3 i 4. 5. Posiada średnioroczne przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w ostatnich trzech latach obrotowych w kwocie, co najmniej 200 000 EUR. 6. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 150 000 EUR. 7. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 EUR. Ocena zgodności oferty z treścią niniejszej SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swej ofercie z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 u.p.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie oświadczenia przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno - wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone przez Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagana forma dokumentu: oryginał 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 mies. przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. - wystawiony nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. - wystawiony nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 2, 3, 4, 5 dotyczą każdego wykonwacy i informację przedkłada każdy z nich. Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia niezbędna wiedza i doświadczenie oceniane będą łącznie dla wszystkich wykonawców na podstawie informacji zawartych w dokumentach określonych w pkt 6, 7, 8, 9. Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika; 10. Sprawozdanie finansowe albo jego część (rachunek zysków i strat), a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 mies. przed upływem terminu składania ofert, w wysokości co najmniej 150 00 EUR. 12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 EUR. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawców na podstawie informacji zawartych w dokumentach określonych w pkt 10, 11, 12. Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika; Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych wymogów w sposób: spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Pobór mocy przez dmuchawę - 20
- 3. Sprawność dmuchawy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lublin, al. J. Piłsudskiego 15 (budynek B, p. 119).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:45, miejsce: Siedziba zamawiającego - Lublin, al. J. Piłsudskiego 15, Sekretariat, I p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych należy rozumieć jako Czas na ukończenie robót zdefiniowany w Warunkach Ogólnych Kontraktu (Klauzula 1.1.3.3) łącznie z Okresem Zgłaszania Wad zdefiniowany w Warunkach Ogólnych Kontraktu (Klauzula 1.1.3.7); Projekt współfinansowany w ramach Funduszu Spójności, nr Memorandum Finansowego 2002/PL/16/P/PE/029 z dnia 20 września 2002 r. pod nazwą Oczyszczanie ścieków w Lublinie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa licencji MS-SQL lub dostawę licencji równoważnych, wraz z usługą wsparcia producenta (typu software assurance) zaoferowanego oprogramowania przez okres co najmniej 36 miesięcy
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż al. Warszawskiej w Lublinie, zatoki autobusowej w rejonie ul. Czeremchowej (...) wraz z przebudową i budową infrastruktury"
- Organizacja konferencji z obszaru ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim".
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie - część 1
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Połoń, gmina Jednorożec
- Budowa instalacji klimatyzacyjnej dla pomieszczeń biurowych znajdujących się na drugim piętrze budynku Ratusza ul. Rynek 3, 12-250 Orzysz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.