eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówWykonanie projektu małej retencji - zbiorników na Lubcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Bełchatów: Wykonanie projektu małej retencji - zbiorników na Lubcu
Numer ogłoszenia: 125339 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bełchatów , ul. Lipowa 175, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 635 72 01, faks 044 632 42 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/belchatow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu małej retencji - zbiorników na Lubcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz operatu wodnoprawnego dla zbiorników Lubiec o powierzchni ok. 117 ha będących w zarządzie Nadleśnictwa Bełchatów znajdujących się w powiecie bełchatowskim, gminie Szczerców, leśnictwo Podlesie oddz. 76A, 76B. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na rzecz Zamawiającego: - pozwolenia na budowę, - pozwolenia wodnoprawnego, - wszystkich innych koniecznych pozwoleń, zgód, decyzji i opinii (np. na wycinkę drzew, raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko itp). Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę sytuacyjno - wysokościową dla celów projektowych w skali 1:500 (w wersji papierowej). Wszelkie braki i uzupełnienia w dokumentacji geodezyjnej Wykonawca jest zobowiązany wykonać we własnym zakresie. Wszelkie prace projektowe i planistyczne należy prowadzić w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zakres zamówienia obejmuje: - 5 egzemplarzy projektu budowlanego i projektu wykonawczego zawierające: a. część opisową z uzgodnieniami w tym inwentaryzację istniejących urządzeń i budowli wraz z ocena ich stanu technicznego, b. część rysunkową, c. przedmiar robót - 5 egzemplarzy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - 2 egzemplarze operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego (decyzji) - 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, - 5 egzemplarzy kosztorysu ofertowego (ślepego), - 2 egzemplarze operatu dendrologicznego, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - po 3 egz. innych opracowań, których potrzeba sporządzenia pojawi się w procesie projektowania, Wszystkie materiały należy również przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej w formacie doc, xls, pdf lub innym uzgodnionym z Zamawiającym. Pliki nie powinny być większe niż 500 kB. Dokumentację należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym z przepisami ustawy Prawo Budowlane, Prawo Wodne, Ustawy O Ochronie Przyrody, Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisami wykonawczymi do obowiązujących ustaw), normami, zasadami wiedzy technicznej oraz uzgodnieniami z Zamawiającym Sporządzona dokumentacja musi być zgodna z ustawą Prawo Zamówień Publicznych ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł ). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelew na konto Nadleśnictwa ING BSK Oddział Bełchatów Nr 08 1050 1937 1000 0022 2757 8859. Nie jest dopuszczalne wnoszenie wadium gotówkowo w kasie znajdującej się w siedzibie Zamawiającego. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej - oryginał; - gwarancjach bankowych - oryginał; - gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) - oryginał Wadium musi być przekazane przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielaniu zamówienia określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, c) są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d) mają doświadczenie w wykonaniu podobnych prac projektowych, e) posiadają niezbędny potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym projektantem z uprawnieniami budowlanymi w zakresie projektowania i przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 4) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia w zakresie wymaganym do sporządzenia przedmiotu zamówienia oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia - uprawnienia budowlane w zakresie projektowania i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykaz wykonanych co najmniej 2 zadań w okresie ostatnich 5 lat o podobnym charakterze, każdy na kwotę brutto co najmniej 100 000 zł z załączonymi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (załącznik nr 5) 5. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej. Kwota ubezpieczenia winna wynosić co najmniej 150 000 zł. 6. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 7. Pełnomocnictwo, ustalające pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/belchatow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Nadleśnictwa Bełchatów ul. Lipowa 175 97-400 Bełchatów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Bełchatów, ul. Lipowa 175 , sekretariat., pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.