eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów¦wiadczenie us³ugi serwisu i najmu odzie¿y roboczej odblaskowej, wizytowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników GPK - SITA G³ogów Sp. z o.o.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-08-24

G³ogów: ¦wiadczenie us³ugi serwisu i najmu odzie¿y roboczej odblaskowej, wizytowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników GPK - SITA G³ogów Sp. z o.o.
Numer og³oszenia: 125353 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: G³ogowskie Przedsiêbiorstwo Komunalne - SITA G³ogów Sp. z o.o. , ul. Przemys³owa 7A, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7265656, faks 076 7265666.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gpk-sitaglogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z o.o. z udzia³em Gminy Miejskiej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi serwisu i najmu odzie¿y roboczej odblaskowej, wizytowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników GPK - SITA G³ogów Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ¦wiadczenie us³ugi serwisu i najmu odzie¿y roboczej odblaskowej, wizytowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników GPK - SITA G³ogów Sp. z o.o. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (w tym m.in. zakres, sposób wykonania, terminy i obowi±zki Wykonawcy) stanowi niniejsza SIWZ wraz z za³±cznikami, w szczególno¶ci za³±czniki nr 7 i 8. Postêpowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy dla warto¶ci zamówienia poni¿ej kwot okre¶lonych w przepisach art. 11 ust. 8 ustawy..

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. w wysoko¶ci do 10% warto¶ci zamówienia podstawowego netto.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.10.00.00 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysoko¶æ wadium Zamawiaj±cy ustali³ w kwocie: a) 5000,00 z³ s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia tego warunku okre¶lonego przez Zamawiaj±cego nast±pi na podstawie przed³o¿onego o¶wiadczenia art. 22 ust 1 Pzp. oraz o¶wiadczenia potwierdzaj±cego, ¿e odzie¿ stanowi±ca przedmiot zamówienia spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania bezpieczeñstwa i ochrony zawarte w dyrektywie 89/686/EWG wdro¿one Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. (Dz. U. 259/2005, poz. 2173) oraz ¿e ¶rodki u¿ywane do jej serwisu (prania) posiadaj± wymagane karty charakterystyki produktu oraz oferowane us³ugi s± realizowane zgodnie z wymogami Zamawiaj±cego zawartymi w rozdziale VII pkt 1.ppkt 5.SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych us³ug, okre¶laj±cych czy us³ugi te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y prawid³owo ukoñczone. Przez zakres niezbêdny do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia nale¿y rozumieæ wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 us³ug o zakresie zwi±zanym z przedmiotem niniejszego zamówienia - tj. najmu i serwisu odzie¿y roboczej oraz szaf trwaj±ce minimum 12 kolejnych miesiêcy i o warto¶ci kontraktów co najmniej 150.000,00 z³. brutto rocznie ka¿dy

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia tego warunku okre¶lonego przez Zamawiaj±cego nast±pi na podstawie przed³o¿onego o¶wiadczenia art. 22 ust 1 Pzp. oraz o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e: a) udostêpni Zamawiaj±cemu elektroniczny dostêp do ewidencji przedmiotu zamówienia zarówno w zakresie asortymentu odzie¿y roboczej, wizytowej i szaf wraz wykazem imiennym pracowników, jak i finansowym (faktury).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia tego warunku okre¶lonego przez Zamawiaj±cego nast±pi na podstawie przed³o¿onego o¶wiadczenia art. 22 ust 1 Pzp. oraz o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e: a) posiada doradcê - opiekuna klienta sprawuj±cego nadzór nad prawid³ow± realizacj± przysz³ego ¶wiadczenia umownego, mobilnego, przyjmuj±cego reklamacjê sk³adan± przez Zamawiaj±cego, dojazdu do Zamawiaj±cego na ka¿de jego wezwanie (min. 1 raz. / tydzieñ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie przed³o¿onego dokumentu op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, i¿ Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000 z³. (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100) zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wype³niony za³±cznik nr 1 - formularz OFERTA 2) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, 3) Pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia - je¶li uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty, 4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 5) Projekt umowy uwzglêdniaj±cy zakres przysz³ego ¶wiadczenia umownego zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ wraz z za³±cznikami, sporz±dzony wed³ug wzoru Wykonawcy 6) Wykaz czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza zleciæ do wykonania podwykonawcom. 7) Zobowi±zania innych podmiotów. 8) Dokumenty wymienione przez Zamawiaj±cego w rozdziale VIII ust.1. ppkt 1.1 i 1.2. SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98.00
  • 2 - Termin p³atno¶ci - 2.00

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1.Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowieñ niekorzystnych dla Zamawiaj±cego. 3. Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 3.1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 3.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowieñ niekorzystnych dla Zamawiaj±cego. 3.3. Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zaistnienie okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy, 2) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, 3) wyst±pienia przed³u¿aj±cej siê procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwo³awczej - zmianie mo¿e ulec termin realizacji zamówienia, 4) ograniczenia zakresu, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, 5) konieczno¶ci wykonania ewentualnych zamówieñ uzupe³niaj±cych - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, 6) Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza siê zmianê podwykonawcy lub rezygnacjê z udzia³u podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji us³ugi. Je¿eli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy dopu¶ci zmianê pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazane na etapie postêpowania 3.4. Pozosta³e zmiany: 1) je¶li zmiana stawki podatku VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT , 2) je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia o kwotê stanowi±c± ró¿nicê kwoty podatku VAT, 3) rezygnacja przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone 3.5. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk-sitaglogow.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: GPK-SITA G³ogów Sp. z o.o. w G³ogowie, 67-200 G³ogów, ul. Przemys³owa 7A..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 12:30, miejsce: GPK-SITA G³ogów Sp. z o.o. w G³ogowie, 67-200 G³ogów, ul. Przemys³owa 7A, pokój nr 6 Sekretariat..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.