To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Zegrze: Naprawa i konserwacja kserokopiarek, drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.
Numer ogłoszenia: 125370 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87820 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883888, faks 22 6883868.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja kserokopiarek, drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi naprawy i konserwacji kserokopiarek, drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla Jednostek Wojskowych i instytucji, będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4809 Zegrze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze szczegółowym zakresem prac określa załącznik nr 9 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jej integralną część. Wykaz sprzętu przewidzianego do konserwacji podany w załączniku nr 10 dla części 1 i załącznik nr 10a dla części 2 do SIWZ -Wykaz sprzętu przeznaczonego do naprawy i konserwacji -, stanowiący jej integralną część...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: naprawa i konserwacja drukarek, urządzień wielofunkcyjnych i faksów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGA-COPY NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH JAROSŁAW TRAJER
jakie przetargi wygrała firma
AGA-COPY NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH JAROSŁAW TRAJER
- AGA - COPY Naprawa Maszyn Biurowych Jarosław Tajer, ul. Osiedlowa 5/15, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96504,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6,15
Oferta z najniższą ceną: 12,30 / Oferta z najwyższą ceną: 49,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: naprawa i konserwacja kserokopiarek, drukarek termosublimacyjnych i urządzień wielofunkcyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGA-COPY NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH JAROSŁAW TRAJER
jakie przetargi wygrała firma
AGA-COPY NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH JAROSŁAW TRAJER
- AGA - COPY Naprawa Maszyn Biurowych Jarosław Trajer, ul. Osiedlowa 5/15, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35701,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6,15
Oferta z najniższą ceną: 12,30 / Oferta z najwyższą ceną: 123,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Zakup i dostawa wykładzin, wycieraczek, mat
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
- Remont pomieszczeń nr 7 Komorowo
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych opon do pojazdów służbowych na podstawie Planu rotacji ogumienia, złożonych zapotrzebowań oraz PST do pojazdów w rejonie odpowiedzialności 26 WOG w Zegrzu.
- Wykonanie bieżących napraw i obsługi urządzeń dźwigowych typu HIAB 855 EP - 5 HIPRO i MULTILIFT, JELCZ 325 DS.0101R, pojazdy JELCZ P862D oraz JELCZ 325 będących na zabezpieczeniu 26 WOG w Zegrzu.
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.