eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczWykonanie przyłącza ciepłowniczego do budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej w Wałczu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Wałcz: Wykonanie przyłącza ciepłowniczego do budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej w Wałczu
Numer ogłoszenia: 125377 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 54, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585032, fax 067 2500862.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zec-walcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Miejskiej Wałcz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przyłącza ciepłowniczego do budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej w Wałczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłącze ciepłownicze z rur preizolowanych fi 100 mm, L= 242mb i fi 50 mm, L=9 mb ( zasilanie standard +, powrót standard )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 PLN należy wnieść w jednej z form wskazanych w Warunkach Zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń i dokumentów. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ( art. 24 ust. 2 pkt 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-4. 2) Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1, 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz wykonanych robót z ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 7) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje wykonawca. 8) Wykaz kadry kierowniczej i osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. 9) Zaświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z dokumentacją techniczna. 10) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Warunków Zamówienia. 11) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy. 12) Polisa lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. gwarancja - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zec-walcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., 78-600 Wałcz, ul. Wojska Polskiego 54.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., 78-600 Wałcz, ul. Wojska Polskiego 54 ( sekretariat zamawiającego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.