eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzprotawaUtrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Szprotawa: Utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa
Numer ogłoszenia: 1253 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251955 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa, Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772, faks 68 3762220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem przetargu jest utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa tj: cmentarza komunalnego w Szprotawie, Lesznie Górnym, Długim, Dzikowicach, Borowinie, Witkowie, Siecieborzyce. 2. Zakres robót objętych umową: W zakresie zarządzania wchodzą czynności administrowania, obsługi i utrzymania cmentarzy komunalnych, wynikające z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. z 2011 r. Dz. U. nr 118 poz. 687 ) oraz przepisów wykonawczych do ustawy w tym m. in.: 1. prowadzenie dokumentacji cmentarnej; 2. udostępnianie miejsca pod groby oraz przedłużanie rezerwacji miejsca na dalsze lata; 3. nadzór nad korzystaniem z cmentarzy w tym nad pochówkami, ekshumacjami, zakładaniem grobów, krypt ściennych i ziemnych, grobowców, stawianiem nagrobków itp.; 4. ekshumacja zwłok i szczątków ludzkich, 5. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami i kaplicą na cmentarzu komunalnym w Szprotawie; 6. wyznaczanie miejsca pod grób oraz miejsca przyszłych pochówków (wyznaczanie nowych sektorów do chowania zmarłych po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym a także ich przygotowanie do pochówków po przez wycinkę krzewów, koszenie trawy usuwanie liści ); 7. pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy zgodnie z obowiązującym prawem miejscowym; 8. pełnienie nadzoru nad podmiotami gospodarczymi oraz innymi osobami wykonującymi usługi pogrzebowe na terenie cmentarzy; 9. przedstawianie zamawiającemu raz na półrocze sprawozdań z działalności a w szczególności : a) ilości wydzierżawionych miejsc grzebalnych, b) wysokość kosztów utrzymania cmentarzy; 10. przygotowywanie cmentarzy do uroczystości na Dni Wszystkich Świętych w tym zapewnienie dodatkowych pojemników na odpady w wielkości gwarantującej niezaleganiu odpadów i utrzymanie w porządku i czystości cmentarzy; 11. całoroczna pielęgnacja zieleni na cmentarzach oraz przy ogrodzeniach po przez koszenie traw, usuwanie liści itp.; 12. ponoszenie opłat związanych z gospodarką odpadami komunalnymi a także złożenie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w następujący sposób: a) cmentarz komunalny w Szprotawie- 20 pojemników o pojemności 1100 l. oraz 10 pojemników o pojemności 240 l. przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; b) cmentarz komunalny w Lesznie Górnym- 2 pojemniki o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; c) cmentarz komunalny w Długiem- 2 pojemniki o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; d) cmentarz komunalny w Dzikowicach- 1 pojemnik o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; e) cmentarz komunalny w Borowinie- 1 pojemnik o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; f) cmentarz komunalny w Siecieborzycach- 1 pojemnik o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; g) cmentarz komunalny w Witkowie- 1 pojemnik o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; 13. wykonywanie systematycznych konserwacji i drobnych napraw obiektów urządzeń, instalacji i ogrodzenia. Zarządca drobne naprawy które nie przekraczają 150,00 zł brutto (oszacowanych wg własnego kosztorysu) dokonuje we własnym zakresie , powyżej tej kwoty Zarządca zgłasza Zamawiającemu konieczność dokonania naprawy; 14. utrzymanie w sprawności źródeł wody oraz zabezpieczenie ich przed zamarzaniem w okresie zimowym; 15. odśnieżanie w okresie zimy i posypywanie piaskiem alejek i placów; 16. ponoszenie wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem cmentarzy w tym opłat za energię elektryczną, dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków (w tym abonament); 17. prowadzenie ksiąg cmentarnych, ewidencji zmarłych, ksiąg obiektów budowlanych; 18. opieka nad opuszczonymi grobami, a w szczególności kwater i grobów żołnierzy poległych w wojnach; 19. prowadzenie działalności w zakresie usług pogrzebowych na terenie miasta Szprotawy; 20. Wyposażenie kaplicy na cmentarzu w Szprotawie w odpowiednie materiały służące odprawianiu ceremonii pogrzebowych; 3. Szczegółowy zakres prac jest określony w specyfikacji technicznej - zał. nr 7 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej zgodnie z art. 91a Prawa zamówień publicznych. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 prawa zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ave Orfeusz Mongiłło Magdalena, ul. Skłodowskiej 25A, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75168,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144648,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.