Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-26
Warszawa: Zakup usług polegających na przygotowaniu do druku (redakcja tekstu, korekta językowa, skład, łamanie, projekt graficzny), wydrukowaniu i dystrybucji kompletu poradników edukacyjnych
w ramach projektu Rozwój i promocja Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych w Polsce 2014-15.
Numer ogłoszenia: 125416 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na przygotowaniu do druku (redakcja tekstu, korekta językowa, skład, łamanie, projekt graficzny), wydrukowaniu i dystrybucji kompletu poradników edukacyjnych w ramach projektu Rozwój i promocja Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych w Polsce 2014-15..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na przygotowaniu do druku (redakcja tekstu, korekta językowa, skład, łamanie, projekt graficzny), wydrukowaniu i dystrybucji kompletu poradników edukacyjnych w ramach projektu Rozwój i promocja Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych w Polsce 2014-15. Przedstawiciele Wykonawcy będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona opracowania edycyjnego i graficznego treści poradników oraz opracowania graficznego okładek. Wykonawca przygotuje poradniki do druku, dokona wydruku i dystrybucji kompletów poradników. Komplet będzie się składał z 10 poradników wymienionych w Załączniku nr 10 do SIWZ. Treści poradników zostaną przekazane przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy w wersji elektronicznej w formacie MS Word, wraz ze zdjęciami w ilości minimalnie 130, a maksymalnie 160 w całym komplecie, w formacie bitmapy. Wykonawca zapewni: 1. Przygotowanie kompletu 10 poradników na zawieszkach wpiętych w segregator. a. Wykonawca zapewni projekt graficzny segregatora, który powinien być nowoczesny, elegancki i trwały, a jednocześnie podkreślać rolny i edukacyjny charakter poradników. b. Wykonawca zapewni projekt graficzny poradników edukacyjnych, który powinien nawiązywać do treści poszczególnych poradników i być spójny, jako cały komplet. c. Wykonawca przekaże Zamawiającemu co najmniej 2 różne projekty okładek do każdego poradnika w terminie 2 dni od podpisania umowy. Zamawiający wybierze projekt, do którego może zgłosić uwagi. Zamawiający zgłosi uwagi do projektu w ciągu 1 dnia roboczego. d. Wykonawca przekaże Zamawiającemu propozycję projektu środka poszczególnych części (treść poradników łącznie z grafiką) w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający może zgłosić uwagi do projektu w ciągu 1 dnia roboczego. e. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie i nieodpłatnie dokonać poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. f. Segregator zostanie oznakowany na pierwszej stronie okładki logotypami i sloganami zawartymi w załączniku nr 7a i logotypem wskazanym w załączniku 7c oraz treścią zawartą w załącznikach 7f i 7g. g. Grzbiet segregatora zostanie oznakowany logotypem wskazanym w załączniku 7d lub 7c oraz treścią zawartą w załączniku 7g. h. Segregator zostanie oznakowany na czwartej stronie okładki logotypem wskazanym w załączniku 7d i 7e oraz zostanie na niej umieszczona treść dostarczona przez Zamawiającego. i. Poszczególne poradniki zostaną oznakowane na pierwszej stronie okładki logotypem wskazanym w załącznikach 7a i 7c oraz na czwartej stronie okładki logotypami wskazanymi w załącznikach 7d i 7e. Treść na czwartą stronę okładki poradników zostanie dostarczony przez Zamawiającego. j. Ponadto w poradnikach zawarta zostanie informacja wskazana w załączniku 7b. k. Poszczególne poradniki zawierać będą stronę redakcyjną oraz spis treści. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji przed drukiem pełną wersję kompletu poradników edukacyjnych. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłosi uwagi w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania. Wykonawca zastosuje się do uwag niezwłocznie i bez dodatkowych opat. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego do ostatecznej wersji kompletu. 2. Przygotowanie do druku. Wykonawca zapewni redakcję językową i korektę językową poszczególnych poradników. Wykonawca zapewni przygotowanie do druku w tym skład i łamanie poradników. 3. Druk kompletu poradników edukacyjnych Wykonawca zapewni druk kompletu poradników edukacyjnych zgodnie z następującymi wymaganiami: a) nakład - 2 000 szt.; b) format - B5 (167 mm x 240 mm); c) ilość stron - ok. 368 w formacie Word - +/- 10 stron (w tym 57 stron kolorowych, które nie będą stanowić kolorowych wkładek) + okładka; d) zadruk środka - offset kreda matowa minimum 115 g/ m2, kolor 4x4 (CMYK); e) okładka - kolor 4+0, kreda matowa 350 g/m2, uszlachetnienie okładki: lakier UV miejscowo; f) oprawa kompletu - segregator (poradniki na zawieszkach) - twarda tektura min 2,0 mm; wklejka z papieru kredowanego; kolorowa oklejka pokryta folią błyszczącą lakierowana UV wybiórczo; uszlachetnienie zapewniające ochronę i trwałość kolorów; szerokość grzbietu odpowiednia do objętości publikacji; mechanizm ringowy 2-zaczepowy; zadruk 4x0. 4. Wykonawca zapewni dystrybucję publikacji zgodnie z poniższą listą dystrybucyjną: 182 zagród edukacyjnych zrzeszonych w sieci: 182 x 2 szt. = 364 szt. 16 wojewódzkich koordynatorów sieci w 16 województwach: 16 x 50 szt. = 800 szt. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi: 1 x 10 szt. = 10 szt. Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA: 1 x 50 = 50 szt. Centrum Doradztwa Rolniczego: 1 x 776 szt. = 776 szt. UWAGA: Wykonawca przekaże zamawiającemu pliki poglądowe oraz pliki otwarte gotowe do druku kompletu, wraz ze wszystkimi informacjami niezbędnymi do jego wydrukowania. Publikacja zawierać będzie stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w załączniku nr 7a, na pierwszej stronie okładki. Wykonawca zamieści na stronie redakcyjnej publikacji znaki i treść podaną w załączniku nr 7b. Wykonawca przekaże Zamawiającemu publikację w wersji elektronicznej w pliku otwartym do edycji, gotowym do druku oraz w pliku pdf gotowym do zamieszczenia na stronie internetowej w terminie do 25 czerwca 2015 r. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do publikacji zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.20.00 - Usługi składu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą: a) redaktora z wykształceniem wyższym oraz z doświadczeniem w redakcji co najmniej 5 publikacji. b) grafika z wykształceniem wyższym oraz doświadczeniem w projektowaniu co najmniej 5 publikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA,
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa pok. 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa - Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi (wejście od ul. Wspólnej).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych.
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło w 2025 r. (6 lokali).
- Remont wiaduktu w ciągu DW 631 w miejscowości Marki w km 35+890 wraz z dojazdami od km 35+369,16 do km 36+133,96 - nr postępowania 008/25
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Remont mostu nad rzeka Pilicą w miejscowości Białobrzegi w km 35+385 DW nr 731 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie - nr postępowania 014/25
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobie AMW Oddział Regionalny w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług poligraficznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
- Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu lokalnym w 2025 r.
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Usługa druku wraz z dostawą 10 numerów "Hejnału Oświatowego", czasopisma Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla MCDN i jego Ośrodków.
- Wydruk i dostawa materiałów szkoleniowych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1.) w ramach PS WPR 2023-2027
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.