eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa utrzymania i wsparcia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi HERMES2 w Służbie Celnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Wrocław: Usługa utrzymania i wsparcia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi HERMES2 w Służbie Celnej.
Numer ogłoszenia: 125425 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3705328, faks 71 3435439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.scelna.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania i wsparcia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi HERMES2 w Służbie Celnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania Systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi HERMES2 w Służbie Celnej, zwanego dalej Systemem lub Systemem HERMES2 z wykorzystaniem posiadanych przez Zamawiającego licencji, kodów źródłowych oraz platformy sprzętowo programowej w CPD w Radomiu: produkcyjnej, testowo-szkoleniowej oraz deweloperskiej rozwoju aplikacji. 2.Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania prawidłowego funkcjonowania wszystkich środowisk systemu HERMES2 na infrastrukturze technicznej składającej się z platformy programowej, która zostanie dostarczona i skonfigurowana przez Wykonawcę oraz platformy sprzętowo-programowej, udostępnionej przez Zamawiającego, której opis zamieszczono w dokumencie Opis Infrastruktury Technicznej Systemu HERMES2. System HERMES2 obejmuje funkcjonalności następujących modułów: 2.1. Moduły zintegrowanego systemu zarządzania zwanego dalej Systemem HRM/HCM wraz z platformą rozwoju aplikacji w obszarach: 2.1.1.Kartoteki kadrowej 2.1.2.Zarządzania strukturą organizacji. 2.1.3.Integracji z systemami zewnętrznymi (ZEFIR2, OSOZ, PKI, INTERFEJSC HERMES2-ZEFIR2, RCP). 3.Przedmiot Zamówienia obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego przez okres 7 miesięcy usługi zwanej dalej Usługą lub Usługą Utrzymania, polegającej na utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania Systemu obejmującego zintegrowane platformy: produkcyjną, testowo-szkoleniową oraz deweloperską rozwoju aplikacji wraz z przekazaniem Zamawiającemu autorskich praw majątkowych oraz kodu źródłowego oprogramowania wytworzonego/zmodyfikowanego w ramach Umowy w zakresie umożliwiającym jego samodzielną modyfikację i samodzielny rozwój przez Zamawiającego. 4.Przedmiot Zamówienia obejmuje następujące elementy: 4.1.Świadczenie Usługi Utrzymania Systemu. 4.2.Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich i majątkowych do produktów wytworzonych/zmienionych w ramach Umowy. 5. System HERMES2 obsługuje ok. 16 000 funkcjonariuszy i pracowników w następujących jednostkach organizacyjnych/lokalizacjach/zakładach pracy: 1. Departamenty pionu Służby Celnej Ministerstwa Finansów - Warszawa. 2. Izba Celna w Białej Podlaskiej. 3. Izba Celna w Białymstoku. 4. Izba Celna w Gdyni. 5. Izba Celna w Katowicach. 6. Izba Celna w Kielcach. 7. Izba Celna w Krakowie. 8. Izba Celna w Łodzi. 9. Izba Celna w Olsztynie. 10. Izba Celna w Opolu. 11. Izba Celna w Poznaniu. 12. Izba Celna w Przemyślu. 13. Izba Celna w Rzepinie. 14. Izba Celna w Szczecinie. 15. Izba Celna w Toruniu. 16. Izba Celna w Warszawie. 17. Izba Celna we Wrocławiu. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwagi na jego złożoność określony został w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczenia co najmniej jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usługi gwarancji lub utrzymania centralnego systemu zarządzania kadrami przez okres minimum 6 miesięcy u podmiotu o rozproszonej strukturze organizacyjnej składającej się z przynajmniej 5 zakładów pracy zatrudniających minimum 600 pracowników (każdy zakład).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się: 1. Dysponowaniem minimum 2 osobami stanowiącymi personel kierowniczy o następujących kwalifikacjach: a) osoba, która pełniła funkcję Kierownika lub Zastępcy Kierownika Projektu w realizacji przynajmniej 2 projektów informatycznych, którego przedmiotem było wykonanie systemu informatycznego o wartości minimum 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), posiadającego co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w roli Kierownika Projektu lub Zastępcy Kierownika Projektu wdrożenia systemu informatycznego, posiadającego wykształcenie wyższe, b) Kierownik Jakości, który pełnił tę funkcję w realizacji jednego projektu informatycznego którego przedmiotem było wykonanie systemu informatycznego, o wartości minimum 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) zakończonego uruchomieniem i eksploatacją systemu, posiadającego co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w roli Kierownika Jakości oraz posiadającego wykształcenie wyższe. 2. Dysponowaniem osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. osobami spełniającymi następujące minimalne wymagania, wchodzącymi w skład zespołu projektowego wykonawcy: a)Koordynator analityków - co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje analityka biznesowego w zakresie systemów informatycznych o zakresie odpowiadającym systemowi będącemu przedmiotem zamówienia., tj. systemów kadrowo - płacowych, który pełnił funkcję koordynatora zespołu analityków przez min. 6 miesięcy, w co najmniej 1 projekcie o wartości minimum 50 000 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) i posiada doświadczenie w zakresie specyfikowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz analizy systemowej. b) Analityk z obszarów kadr, struktury organizacyjnej i rozliczenia czasu pracy - minimum 2 osoby posiadające kwalifikacje analityka biznesowego lub systemowego w swoim obszarze, posiadające biegłą znajomość przepisów prawnych obowiązujących w swoim obszarze i brał udział w co najmniej dwóch projektach informatycznych wdrożeniowych w zakresie swojej specjalizacji zakończonych uruchomieniem i eksploatacją systemu odpowiadającego przedmiotowi Zamówienia. Uwaga - jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję w zespole, z wyłączeniem koordynatora analityków, który może także pełnić funkcję analityka z obszarów kadr, struktury organizacyjnej i rozliczenia czasu pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby łub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gotowość do świadczenia usługi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w przypadku: 1.zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust.1 Umowy, stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT; 2.wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; 3.zmiany przedmiotu umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20% jego wartości brutto. 4.opóźnień w realizacji projektu - w zakresie zmian terminów realizacji poszczególnych elementów Przedmiotu Zamówienia, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji projektu; 5.możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany tych rozwiązań; 6.zmiany miejsc dostaw, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego; 7 wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 8 wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 9 zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej; 10 Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w Umowie. 11 Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.